Level 28 97%

Nog 270 XP voor level 29

Echt grappig inderdaad, al die Wuppie martelingen _O-

Level 30 97%

Nog 372 XP voor level 31

Sommige zijn wel heel erg flauw idd :D

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

hahahah sommige zijn leuk, andere erg flauw

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Einde Wuppie hype hoop ik! :D

Level 12 94%

Nog 128 XP voor level 13

Jep!! :)

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

Einde Wuppie hype hoop ik! :D

Jups, ga keihard lachen als de albert heijn nu weer wuppie's binnen krijgt. Wie wil die dingen dan nog :P

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

Misschien komen ze dan in andere kleuren!

Zomer wuppen

AH heeft nu stickers

Level 13 89%

Nog 254 XP voor level 14

Ik walg van die dingen. Commerciele shit. :O

Level 17 93%

Nog 300 XP voor level 18

neeh in de krant stond als de ah wuppies zou bestelllen dat ze dan pas naar het wk binne zouden komen

Level 13 89%

Nog 254 XP voor level 14

Dees al gepost? :

Kill the wuppies!

Level 17 93%

Nog 300 XP voor level 18

Dees al gepost? :

Kill the wuppies!

:lol:

kei grappig

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

hahahaha ja die is zeker grappig

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

omg, te lollig :lol: _O_ _O-

Level 15 99%

Nog 2 XP voor level 16

Oh ik snap echt niet wat iedereen in die achterlijke dingen ziet... Iemand wou zelfs zo'n mega-wuppie van mijn moeder overnemen voor 100(!!!) euro, en dat deed ze niet!

TE ZIEK!

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

Ze zien er grappig uit.

En het is jaren geleden dat ze hip waren en nu weer helemaal terug.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ik walg van die dingen. Commerciele shit. :O

Gest commercie zorgt ervoor dat jij keuze hebt in wat je koopt en draagt en eet.

Met commercie en commercieel is niks mis, maar Wuppies zijn idd zwaar achterlijk.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Albert Heijn stopt ermee en op Ebay en andere sites is de Wuppie mania voorbij... halleluja!

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

Of AH er mee stopt is nog de vraag, ze hebben bakken poen binnen gehaald.

Over zoveel jaar komen echt wel weer terug

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Albert Heijn stopt ermee en op Ebay en andere sites is de Wuppie mania voorbij... halleluja!

Toch nog iets goeds door de uitschakeling van Oranje. :O

Zo zie je maar weer dat de wijze woorden van onze Johan gewoon waar zijn. "Ieder nadeel heeft zijn voordeel en ieder voordeel zijn nadeel." (Of zoiets :9 )

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Zo zie je maar weer dat de wijze woorden van onze Johan gewoon waar zijn. "Ieder nadeel heeft zijn voordeel en ieder voordeel zijn nadeel." (Of zoiets :9 )

"Ieder voordeel heb zijn nadeel" ;)

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

"Ieder voordeel heb zijn nadeel" ;)

Ja die ja idd.:P

Level 12 90%

Nog 202 XP voor level 13

Het is nog lang niet voorbij lees maar!

Wuppies krijgen eigen tv-serie

door een onzer verslaggevers

NAARDEN - De wuppies, de pluizige WK-bolletjes, krijgen waarschijnlijk een eigen televisieserie. Gisteren zijn al opnames geweest voor de eerste aflevering over de pluizenbeestjes.

Volgens fabrikant de Interall Group uit Naarden is er veel vraag naar een pilot, zoals een proefaflevering in televisieland wordt genoemd. "We zijn nu in gesprek met verschillende televisiezenders", zegt directeur Maurice Stoevenbeld. "Het zal een realistische serie worden. Serieuzer dan bijvoorbeeld Bassie en Adriaan.

Poppenspeler Robert Hahn, onder andere werkzaam geweest voor Sesamstraat, werkt er aan mee." De landing van een manshoge wup die als moederschip de rest van de wuppies naar de aarde bracht, omdat ze het hier tijdens het WK zo gezellig vonden, zal het begin vormen van de serie.

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

Het zal een realistische serie worden. Serieuzer dan bijvoorbeeld Bassie en Adriaan.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Level 37 96%

Nog 747 XP voor level 38

-hoeveel heb je er?

0, waarom? Ik erger me de tering aan die beesten.

-welke kleuren heb je?

n.v.t. Ik word elke dag op mijn werk doodgegooit met die sluikreclame

-heb je een mega wup?

Niemand komt ook met de gedachte dat Albert Heijn hier vrachtwagens aan geld mee verdient

-hoe vind je de reclame?

Hier gaan ik geen woorden aan vuil maken, ik en m'n collega's worden gedwongen in de pauze deze reclame op repeat aan te horen. Motief voor mij om ontslag te nemen.

Level 36 97%

Nog 586 XP voor level 37

Wuppie's zijn zoooo uit.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.