PC Aanschaf FAQ

Level 24 98%

Nog 129 XP voor level 25

Ik zou graag op het einde van de maand september voor de eerste keer in mijn leven een game PC willen kopen. Ik heb wel één probleempje, ik ken niks van game PC en die vele specificaties. Ik heb er ongeveer een 700-tal euro voor over.

Ik ben al wat gaan rondsurfen en vond dit: http://gamepc.nl/amd-game-pc. Leuke commentaren staan er te lezen, maar ik zou graag weten of deze pc wel degelijk elke game van deze generatie goed kan draaien.

Ik hoop alvast dat jullie me verder kunnen helpen. :)

Level 22 97%

Nog 217 XP voor level 23

Hij is goed, maar persoonlijk vind ik de grafische kaart wel een beetje karrig. Het is beter voor iets beter te gaan.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Tegen mij zei je dat hij goed genoeg was voor battlefield 3 op ultra?

Level 22 97%

Nog 217 XP voor level 23

dat is ie ook, maar ik zou persoonlijk wat beters halen zodat je niet al te snel weer een betere nodig hebt, mocht de markt ineens omslaan en gaan games opeens ontzettend veel vragen.

Level 24 98%

Nog 129 XP voor level 25

Voor mij is zo'n pc simpelweg nodig voor deze generatie consoles en omdat m'n huidige pc veel te oud is geworden. Games voor de volgende generatie speel ik wel met een next-gen console. :)

Bedankt voor je antwoord trouwens, nu enkel nog genoeg sparen. :)

Level 22 97%

Nog 217 XP voor level 23

succes daarmee ;)

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

Voor jou geld hetzelfde als voor alle anderen. Bestel de onderdelen los op een website die hardware verkoopt en dan laat je het door hun assembleren. De prijs/kwaliteit verhouding is dan beter + je weet welke onderdelen er nu werkelijk gebruikt worden voor je PC bij die AMD game pc bijvoorbeeld weet je niet welk merk/type er voor het moederbord/geheugen/videokaart worden gebruikt. Veel webshops gebruiken dan ook kwalitatief lagere onderdelen omdat die voordeliger zijn.

Level 24 98%

Nog 129 XP voor level 25

Dat is toch te vinden bij de knop 'Zelf samenstellen?'

http://gamepc.nl/amd-game-pc?tab=config ... menstellen

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

PC-Builder (Kosten voor assemblage, HD6870 (11179-09-20G), Windows 7 Home Premium 64-Bit NL, FX-4100, GX-Lite 500, One Hundred, M5A78L/USB3, HDS721050DLE630, 4 GB DDR3-1333 Kit, IHDP118)

Is dit een beetje een goeie pc?

En werkt hij met elkaar, sorry dat ik veel vraag, maar ik ben nogal een noob.

Edit: hij kost trouwens 710 euro inclusief verzendkosten. Maar waarschijnlijk wordt hte 700 want als je meer uitgeefd dan 300 euro is het gratis bezorgd.

Ik heb hem trouwens samengesteld op de site van ALTERNATE is dat een beetje een betrouwbare site.

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

Alternate is vrij bekend en heeft vel lovende shopreviews dus ik zou zeggen JA, of het ook de goedkoopste is betwijfel ik maar heb daar wel mijn videokaart gekocht. Zercom/ Afuture zijn daarentegen de echte prijsvechters onder de hardware boeren.

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

Ja en de gegeven informatie klopt niet + de afstelling van producten is crap, naar als je dan toch daar een pc wil bestellen kies dan het budget model en upgrade de videokaart.

Level 24 98%

Nog 129 XP voor level 25

Ja en de gegeven informatie klopt niet + de afstelling van producten is crap, naar als je dan toch daar een pc wil bestellen kies dan het budget model en upgrade de videokaart.

Bedoel je dan een zwaardere grafische kaart kiezen uit het het lijstje van de site zelf of een grafische kaart kopen van een totaal andere site? Sorry voor de vele vragen, maar specs van zware PC's en ik is geen goeie mix. Ik heb meer kennis van software. :P

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

Idd zoals je zegt van de keuzes die je krijgt, het is nog altijd een vrij dure PC met wat mindere onderdelen maar dan zetten ze hem iig voor jou in elkaar, je zou ook contact op kunnen nemen met een hardwareboer sommige staan bekend om hun klantvriendelijkheid en zijn erg behulpzaam.

Level 3 69%

Nog 48 XP voor level 4

Hi,

Maat van mij zat een beetje te surfen en wilt graag een laptop kopen voor gamen etc.

Hij kwam deze tegen : http://www.laptopshop.nl/product/189559 ... 0makk.html en vroeg zich af of hier goed mee kan gamen?

Hij speelt vaak Battlefield 3, Dota 2 en wilt GW2 gaan spelen, ook wilt hij gaan streamen, hebben jullie enig idee of dit een geschikte laptop daarvoor is?

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

BF3 Low settings 40-50 FPS , Dota 2 runt ie easy mode , GW2 zijn niet echt benchmarks van bekend maar ik gok dat die op medium settings ook wel speelbaar zou moeten zijn. Uiteindelijk is het geen gaming laptop alhoewel de GT640M een vrij redelijke kaart is hier een link naar wat benchmarks KLIK.

edit- dit zouden twee goedkopere/betere alternatieven kunnen zijn. Beide hebben een GT650M die in de benchmarks een stuk beter scoort in games vs die GT640M. Benchmarks Uiteindelijk is het nog geen gaming laptop maar voor de budgetmarkt is dit het beste wat je gaat krijgen.

Level 3 69%

Nog 48 XP voor level 4

BF3 Low settings 40-50 FPS , Dota 2 runt ie easy mode , GW2 zijn niet echt benchmarks van bekend maar ik gok dat die op medium settings ook wel speelbaar zou moeten zijn. Uiteindelijk is het geen gaming laptop alhoewel de GT640M een vrij redelijke kaart is hier een link naar wat benchmarks KLIK.

edit- dit zouden twee goedkopere/betere alternatieven kunnen zijn. Beide hebben een GT650M die in de benchmarks een stuk beter scoort in games vs die GT640M. Benchmarks Uiteindelijk is het nog geen gaming laptop maar voor de budgetmarkt is dit het beste wat je gaat krijgen.

Thanks voor je reactie en alternative optie's. Hoe draaien deze 2 met GW2 en BF3? Kan je met deze hem op hogere settings spelen?

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

Op low-med zou je de games moeten kunnen spelen, gewoon anti aliasing uitzetten.

Level 24 95%

Nog 430 XP voor level 25

Goedendag heren aangezien mij pc het begeven heeft wil ik graag een nieuwe pc kopen en mijn ogen vielen op deze computer;

De HP Pavilion P6-2104ED

ProcessorIntel Core i7 2600

Intern RAM-geheugen 6 GB

Opslagcapaciteit 1 TB

Type videokaartAMD Radeon HD 7570 (2gb)

BesturingssysteemWindows 7 Home Premium

Gehele specificatielijst.

http://www.computerstore.nl/product/172 ... ifications

Ik zoek geen game pc maar meer een krachtige allrounder die wat moet kunnen draaien. Wil m voor school gebruiken, maar af een toe een game erop spelen wil ik ook wel doen.

Ik ben niet van plan om games te spelen op max setting (zou wel fijn zijn)of ben eigenlijk meer een simpelere ganmer. Counterstrike Global Offensive, Portal 2 etc. Maar ik wil in de toekoemst mischien wel weer wat meer..

Vandaar mijn vraag is dit een redelijk krachtig PC?

Owja kost 750 euro bij MM zonder scherem. Budget is ook rond de 800 euro. Tips of heb jullie andere sugessties laat me het weten aub.

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

Nee, dit is een poep systeem voor 800 euro. Zoals altijd raad ik aan om zelf goede componenten bij elkaar te zoeken en hem zelf te bouwen. Er is niet veel kennis voor nodig, op internet staan honderden guides over hoe dit te doen. Zelf vond ik het de eerste keer best spannend maar was het achteraf voor een leuk en leerzaam proces.

Mocht je het echter niet aandurven of er gewoon geen tijd of zin in hebben kun je het ook door de hardware boer laten assembleren. De meeste winkels bieden die optie wel aan en zo niet kun je vaak via een contact mailtje wel tot een overeenstemming komen.

Als je verder geen idee hebben welke onderdelen je kunt gebruiken kun je hier een berichtje achterlaten en dan zal ik een mooi voorbeeld lijstje door sturen wat optioneel een leuke configuratie is voor 800 euro.

Level 24 95%

Nog 430 XP voor level 25

gamepc.nl/game-pc?tab=configuratie#samenstellen

heb het geprobeerd met de site hierboven. ik koos de beste i5. zit dan al op 746 euro. en moederbord heb ik voor 20 euro geupgrade naar namelijk de asus moederbord. 766 euro en gekoelde geheugens van 8 gb die identiek zijn plus 10 euro en fluisterstille pc aangevinkt voor plus 50 euro kom ik uit op 825 euro.

Level 16 92%

Nog 294 XP voor level 17

gamepc.nl/game-pc?tab=configuratie#samenstellen

heb het geprobeerd met de site hierboven. ik koos de beste i5. zit dan al op 746 euro. en moederbord heb ik voor 20 euro geupgrade naar namelijk de asus moederbord. 766 euro en gekoelde geheugens van 8 gb die identiek zijn plus 10 euro en fluisterstille pc aangevinkt voor plus 50 euro kom ik uit op 825 euro.

Zelfde verhaal gaat op voor deze configuratie.

Wat vraagjes:

Vind je een SSD belangrijk? (Super snel opstarten van PC, duur in prijs/GB verhouding)

Hoeveel GB HDD heb je nodig?

Wil je in de toekomst misschien upgraden?

Level 24 95%

Nog 430 XP voor level 25

nou ehm ja en nee zou leuk zijn maar hoeft niet kan me op dit moment ook niet veroorloven, misschien later. 500 gb lijkt me eigenlijk genoeg ja, ben van plan af en toe een spelleke te gaan spelen. maar wil m ook gebruiken voor school, word, powerpoint etc. in de toekomst uitbreiden? waarschijnlijk wel

en hoe bedoel je zelfde verhaal? dit is toch een redelijk goed systeem

Level 24 95%

Nog 430 XP voor level 25

http://www.alternate.nl/html/cart.html? ... 9&amount=0

Denk dat dit m gaat worden. Is het wat?

Level 21 90%

Nog 631 XP voor level 22

Wij kunnen jouw winkelwagen niet zien :( Maak anders een screenshot ofzo?

Level 24 95%

Nog 430 XP voor level 25

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.