Guidetti is misschien een optie, al denk ik dat hij beter kan krijgen. Castaignos is wellicht los te weken bij Inter, maar dat zou wel een beetje vreemd zijn aangezien je die knul nog voor geen twee miljoen hebt laten gaan.
Hij schijnt weg te gaan voor 4 miljoen. Heeft die oplaten nemen in zijn contract toen die vorig jaar verlengde. En 25% daarvan gaat ook nog eens naar die talentpool.. beetje jammer
Feyenoord gaat echt niemand halen hoor en verstandig. We staan er zelfs met de verkoop van Vlaar nog steeds een stuk beter voor dan anderhalf seizoen geleden, (dit elftal heeft nog steeds potentie, al wordt Europees voetbal halen nu een leuke uitdaging) en we hebben nu een hele hoop schulden minder, mag ik aannemen. Feyenoord doet het dus goed.
De gemiddelde supporter is te dom, opportunistisch en heeft te hoge verwachtingen om dat te begrijpen.
Het is uiteraard wel een beetje zielig, dat we nu waarschijnlijk weggespeeld gaan worden in Europa, maar CL voorronde was sowieso een bonus die veel vroeger dan verwacht gekomen was. Daar moet je echt geen beleid op gaan maken hoor, lol.
Ik heb vertrouwen in Bruno (centraal dan) en met name Schenkeveld, dan hebben we ook nog Ramsteijn, wat ook geen verkeerde speler is. We kunnen alsnog best een linkerrijtjewaardige verdediging opstellen.
Het vertrek van Vlaar maakt de kans op daadwerkelijk CL deelname niet groter of kleiner. Die was al vrij miniem, namelijk. Als iets ons gaat nekken is het het gebrek aan stootkracht voorin. Ik verwacht namelijk niet Achahbar zich als een nieuwe Castaignos ontpopt anytime soon en de rest is... tja... Niet ideaal.
Euhm... nou, die is van tsja, zeg 5 - 10 procent wel gezakt naar 0.1 procent ofzo, relatief gezien dus een vrij groot effect haha.
Maargoed, je punt is waarschijnlijk dat het wat betreft niet zoveel uitmaakt en dat klopt ook wel. Maar het is wel een aderlating, kans op Europees voetbal volgend seizoen wordt kleiner, kans op een leuk EL avontuur wordt kleiner. Maargoed, het is de situatie waar we in zitten, het wordt nog 2 of 3 seizoenen wonden likken, en als je dat goed doet, kan je weer verder.
Maar op het moment dat supporters zich gaan roeren ofzo kap ik met deze club. Ik heb het bijna gehad met de imbeciliteit van de supporters. Ik kom zelden meer in de Kuip, omdat ik het echt doodvermoeiend vind om me tussen zulke domme mensen te moeten bevinden.
Lijkt me wel: een van de beste spelers, neemt regelmatig het voortouw en heeft een behoorlijke uitstraling. Een De Vrij zie ik het minder snel doen en de rest is allemaal nieuw, ongeschikt of onzeker van zijn basisplaats.
Kiev is een beneden modaal clubje op CL-niveau. Maar we zijn er totaal nog niet klaar voor. Gelukkig hebben we niet naar de paupers geluisterd die wilden investeren in het elftal lol, om vervolgens alsnog er uit te vliegen.
Het gaat nog een paar jaren duren, minstens. Blijven opleiden, blijven geld verdienen, en ooit heb je weer geld om te investeren.
Ik begrijp dat ze daar ook blij zijn met Feyenoord, maar dit kiev kunnen we toch gewoon pakken jongens?!
Ze zijn daar helemaal niet blij met Feyenoord, want het is de lastigste tegenstander die ze hadden kunnen trekken. De andere drie waren namelijk FC Vaslui, Motherwell en Club Brugge.
Feyenoord kan trouwens maar beter een goed resultaat neerzetten in de uitwedstrijd, want ik ga samen met een vriend naar de thuiswedstrijd toe en dat zou echt klote kijken worden als het uit al 4-0 voor Kiev was geworden ofzo