Pols? Lijkt wel of ze een hartprobleem heeft. De art liepen lekker maar de story is op Allen eventjes na supertraag. God ja nu hebben we weer the third exorcist en dat heeft te maken met een verleden van Kanda. Maarja na volgende week stopt het weer.
D Gray-man
Art was toch eerst schokkerig en daarna niet meer. Ik denk dat ze gewoon haar pols te veel heeft gebruikt en weer een terugslag kreeg. Juist net toen de serie weer zijn feeling terug kreeg en ja ik vind het gewoon jammer. Ik bedoel ik vind DGM een van de series die je toch wel blijft boeien, maar een hiatus verstoort het riitme. Maar dat vind ik niet jammer, ik vind het jammer dat de mangaka dit nu al zo vaak is overgekomen(hiatus) ik denk dat de 4de of 5de keer is. Ja en als het weer beter wordt moet er toch anders gedacht worden. Dat zij zich meer met de story aspecten bezig houdt en haar assistants meer op de art focussen. Het gaat me niet zo zeer om het feit dat er een hiatus is, maar meer om het feit dat ze weer wat mankeert. Die manga komt heus wel, denk ook eens aan jezelf zou ik dan zeggen.
Het is definitief.
D. Gray Man is GECANCELLED door Weekly Shounen Jump.
Het was een moeilijke beslissing, maar de auteur van D. Gray Man was weer voor de zoveelste keer beschuldigt van plagiaat, dit keer was de auteur Obata Takeshi (of iets in die richting) weer het dupe ervan, en dit was niet de eerste keer.
Nu had hij (en de andere slachtoffers van de eerdere keren) er genoeg van, en gaan nu verder met een rechtzaak, tenzijn D. Gray Man wordt gedropt.
WSJ ging voor het laatste, aangezien ze geen rechtzaak willen. Pech voor de DGM fans dus ![]()
Plagiaat? Wat voor plagiaat? Naruto lijkt toch ook heel erg op andere series. DGM vond ik nog redelijk origineel. Over welke vormen van plagiaat hebben we het hier?
Nouja hiatus changes to cancel... Jammer, zeker gezien het verhaal gewoon niet af is. Maar goed die hiatussen zorgen ook voor out of rythem feelings dus zo heel erg is het wellicht ook niet. Maar jammer is het wel.
Gaat niet om verhaal. Maar over tekeningen waren delen van over zijn genomen. Wat haast 1 op 1 kopies zijn.
Dingen die gewoon veel te veel op elkaar lijken. Lijkt me niet meer dan normaal dat dat wel is kan voor komen.
Maar bij haar gebeurt het blijkbaar net iets te vaak. ![]()
@Legendary, het gaat om het kopieeren van pagina's/panels en er maar kleine veranderingen aan brengen (zodat het meer bij de eigen manga past.).
Hoewel Naruto veel van Dragonball heeft gekopieerd, heeft Toriyama hier blijkbaar nooit problemen mee gehad, Obata vond dit blijkbaar niet leuk, en had na de zoveelste keer gewoon zoiets van: fuck you, Imma screw you over.. (aan de ene kant terecht tho')
@DJ, Clamp komt er vaker mee weg, want dat zijn meestal valse accusaties, er wordt veel van Clamp gekopieerd tho'.
Hoewel Naruto veel van Dragonball heeft gekopieerd, heeft Toriyama hier blijkbaar nooit problemen mee gehad, Obata vond dit blijkbaar niet leuk, en had na de zoveelste keer gewoon zoiets van: fuck you, Imma screw you over.. (aan de ene kant terecht tho')
Die dude van Hunter X Hunter mag Kishimoto ook wel eens gaan aanklagen eigenlijk.
Anyway DGM komt terug, maar niet in WSJ in Jump SQ dus. Nu vond ik zelf altijd al dat DGM niet in WSJ thuis hoorde, door de duistere sfeer en andere manier van shonen vertellen. Ik zag het een paar weken terug een rumor erover en een vriend van me heeft het vandaag verteld.
Goed nieuws in elk geval.
DGM chapter 187 is uit, het is een speciale chapter die langer is dan normaal. Daarna zal de serie weer op hiatus gaan tot november waarin DGM elke maand een chapter krijgt in het heuse Jump Square.
Weirde shit krijgen we te zien, alle remainin noahs en dat alma karma geval met third's. Kanda is een second en heeft die cellen, daarom willen ze hem. Waarschijnlijk om wrath opnieuw te reincaren of een andere doeleinde. Anyway last page is disturbing, the earl and road in zo'n outfit. Just weird, maar goed er is movement en dat telt.
DGM chapter 187 is uit, het is een speciale chapter die langer is dan normaal. Daarna zal de serie weer op hiatus gaan tot november waarin DGM elke maand een chapter krijgt in het heuse Jump Square.
Weirde shit krijgen we te zien, alle remainin noahs en dat alma karma geval met third's. Kanda is een second en heeft die cellen, daarom willen ze hem. Waarschijnlijk om wrath opnieuw te reincaren of een andere doeleinde. Anyway last page is disturbing, the earl and road in zo'n outfit. Just weird, maar goed er is movement en dat telt.
Damn idd heel vage chapter. Ik snap er geen zak meer van. Opeens allemaal nieuwe Noah, Alma Karma, Tikki en Road die als enige van die oude nog overgebleven zijn. En Road is nu een pop WUT!
Verder zei een Noah (Tiki?) tegen een van die third dudes (iig die absorb dude die zijn armen al kwijt was) dat niet hij maar iemand anders hem vermoorde. Ik snap er geen zak van. En hoe de fuck gaat Allen dit overleven...?
Nu is het iig een stuk duidelijker, maar het blijft enigzins vaag te noemen.
We hebben nu dus 14 noah's
14th = Allen
1st = Earl
8th = Wrath(died) en komt een nieuwe in de plaats waarvan ik denk dat het iets te maken heeft met alma karma wat een test subject was samen met kanda. Wat niet alleen uitlegt wat kanda is, maar het legt ook uit waarom zijn life beetje bij beetje werd ontnomen.
Even een lijstje
1th = Earl(Adam)
2nd = third eye gast met katana
3rd = tykki
4th-7th = heel kort in vorige chapter langs gekomen
8th = Wrath +
9th = road
10/11th = twins
12-13th = zelfde als 4-7
14th = mana en nu heeft allen het ook
Overigens beetje overpowered een heel leger aan level 4's.
Oh god het is altijd hetzelfde verhaal met D Gray man.
Eerst heb je één level 3 Akuma die na heeeeeeeeeeeeel veel moeite door Leenalee wordt verslagen. Echt 3 episodes en nieuwe abilities en zelf bijna dood. En dan een paar eps later worden hele leger neergehakt door Allen.
Dan komt Level 4. Ook weer niet te verslaan door zelfs een combi van Allen en Leenalee en nu opeens een heel leger...
Dat is toch wel iets wat me irriteert aan DGM.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.