[Algemeen] Mobiele telefoons

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Aangezien de andere gesloten is zou het goed zijn als we hier even door kunnen praten over telefoon problemen of het beoordelen van telefoons.

Ik kick maar ff af

Ik heb een aantal telefoons in de oog welke ik heel mooi vind en van plan ben om 1tje te kopen. Zie beneden voor details

Samsung E 900

Technische specificaties E900 Black

Technische details

Java-technologie ja

Zoombereik 4x

Cameraresolutie 1600x1200 pixels

Aantal polyfone beltonen 64

Smartphone nee

Gebundelde software BobbyCarrot, Power InlineX

Netwerk

Netwerkverbindingen EDGE/GSM

Frequentie 900/1800/1900 MHz

Gewicht en omvang

Afmetingen B x D x H 93 x 45 x 16.5 mm

Gewicht 93 g

Beeldscherm

Resolutie 240x320 pixels

Beeldscherm TFT LCD

Beeldscherm, aantal kleuren 262144

Energie

Gesprekstijd 3.5 h

Stand-bytijd 220 h

Batterijtechnologie Lithium-Ion

MMS ja

E-mail POP3/SMTP/IMAP4/SSL/TLS

Verbindingsmogelijkheden

Bluetooth ja

Infrarode datapoort nee

GPRS ja

WAP 2.0

Aansluitingen USB

TV-out

Audio

FM-radio nee

Polyfone beltonen ja

Muziekspeler ja

Ondersteunde formaten MP3/ACC/ACC+/e-AAC+/WMA

Kleur

Kleur Black

Video

Ondersteunde videoformaten MPEG4, H.263, AAC

Geheugen

Intern geheugen 80 MB

Mediaformaten

Compatibele geheugenkaarten MicroSD

Camera

Ingebouwde camera ja

Megapixel 2

Nokia 8800

Specificaties

Belangrijkste kenmerken

Duurzame roestvrij stalen covers

Geavanceerd display met een krasbestendig venster

Geïntegreerde SVGA-camera

Actief TFT-display met 262.144 kleuren (208 x 208 pixels)

3D Image Engine voor betere grafische afbeeldingen

Video-opname en -streaming

Digitale Music Player

Synchronisatie tussen toestellen

Volledige specificaties

Werkingsfrequentie

Tri-band GSM-dekking op vijf continenten (GSM 900/1800/1900-netwerken)

Automatische omschakeling tussen frequentiebanden

Formaat

Gewicht: 134 g

Afmetingen: 107 x 45 x 15,0-16,5 mm, 67 cc

Scherm en gebruikersinterface

TFT-display met hoge resolutie en 262.144 kleuren, resolutie van 208 x 208 pixels

Exclusieve gebruikersinterface, thema's en stijlen

Imaging

Geïntegreerde SVGA-camera (0,5 megapixels)

Videospeler

Verbeterde video-opnamekwaliteit (QCIF)

3D Image Engine voor betere grafische afbeeldingen

Messaging

Berichten met tekst, een geluidsclip en een foto of een videoclip ontvangen en versturen naar andere compatibele toestellen (maximaal berichtformaat: 300 KB)

E-mail: ondersteunt de protocollen SMTP, POP3 en IMAP4

Tekstinvoer met woordenboek: ondersteuning voor de belangrijkste talen in Europa, Afrika, Azië-Pacific en Amerika

Instant Messaging met contacten met Aanwezigheidsstatus: je kunt de status van je vrienden controleren voordat je ze belt

Geheugenfuncties*

64 MB intern NAND-flashgeheugen

Verbinding

Draadloze Bluetooth-technologie, Plug & Play-aansluiting

Bluetooth SIM Access Profile

Synchronisatie tussen toestellen

Spraakfuncties

Geïntegreerde handsfree luidspreker

Browsen

Geïntegreerde XHTML-browser voor verbindingen via TCP/IP

Full OMA Digital Rights Management voor inhoudsbescherming

Mobile Wallet 2.0

Gegevensoverdracht

EDGE/EGPRS, klasse 8

GPRS klasse 8

TCP/IP

Media

Polyfone (MIDI) beltonen met maximaal 64 stemmen; plus ondersteuning voor AAC- en MP3-beltonen

Video-opname en -streaming

Digitale Music Player

FM-radio

Java™-toepassingen

Java™ MIDP 2.0

OTA (Over-the-Air) download van Java™-games en -toepassingen

Diensten

Exclusieve 3D-afbeeldingen en gebruikersinterfacethema's

Beltonen gecomponeerd door de alom geprezen componist Ryuichi Sakamoto

Diensten voor streaming video

Nu weet ik niet welke ik moet kiezen...

Level 12 88%

Nog 258 XP voor level 13

Ik kan je niet echt helpen, maar misschien wel een beetje.

Ik vind zelf die nokia 8800 te lelijk, maar smaken verschillen natuurlijk ;) De Samsung E900 gaat vaak kapot. Ik ken maar een beperkt aantal mensen die hem hebben, 4/5 ofzo en ik ken er daarvan al 2 waarvan ie kapot was. Verder wel een prachtige telefoon.

Level 4 80%

Nog 52 XP voor level 5

Iemand die weet of we hier in Nederland nog een Sidekick op de markt krijgen?

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Die 8800 is echt een kutding. Niet kopen!

Liep om de zoveel tijd vast om niks, echt een schijtding. Wel stylish maar daar houdt het helaas bij op.

Level %

Nog XP voor level

Liep om de zoveel tijd vast om niks, echt een schijtding. Wel stylish maar daar houdt het helaas bij op.

Inderdaad. En je betaalt echt veel te veel geld voor een telefoon die van binnen gelijk is aan een 6230i. Bah!

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Die e900 heb ik zelf is opzich wel heel mooi, maar ik vind het echt een slechte telefoon. Touchscreen te gevoelig, batterij bij het luisteren van mp3 gaat fucking snel op.

Level 15 92%

Nog 236 XP voor level 16

Die e900 heb ik zelf is opzich wel heel mooi, maar ik vind het echt een slechte telefoon. Touchscreen te gevoelig, batterij bij het luisteren van mp3 gaat fucking snel op.

Batterij gaat inderdaad nogal snel op bij gebruik van mp3 speler, maar ja daar heb ik mijn Ipod wel voor.

Touchscreen vind ik wel meevallen eigenlijk, je moet er aan wennen en dan valt het wel te doen na mijn mening

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Inderdaad. En je betaalt echt veel te veel geld voor een telefoon die van binnen gelijk is aan een 6230i. Bah!

Mijn broer heeft die telefoon ook maar hij heeft helemaal geen problemen gehad ermee :S

@2pacalypse

Toevallig heeft een vriend van mij die E 900 ook ik vind hem wel heel ''lauw'' maar de touchscreen is inderdaad soms wat te overgevoelig....

en deze

Sony Ericsson K750I

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

@ hierboven, ik heb hem :)

redelijk leuk dingetjes die meekan met de wat nieuwere telefoons.

T jammere van de sony ericssons is dat er redelijk veel mensen last hebben van de joystick, (plezierstick:P) die nouwelijks meer reageerd enzo.

Heb er zelf gelukkig nog geen last van...

Juist, mijn joystick werkt helemaal niet meer en nu is die hele fucking telefoon onbruikbaar. Slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.. zo jammer, want ik was er zooo blij mee.

Ik durf voorlopig geen S-E telefoon meer te kopen.

Level 6 82%

Nog 98 XP voor level 7

Dat heb ik idd ook ja.. stick is nogal lam en reageert soms echt amper. :x

Verder heb ik wel eens het gevoel dat de antenne ook niet helemaal deugt, maar verder is de K750i een prima ding! ^__^

Mot er nog anderhalf jaar mee..

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

De K750i is echt te chill alleen me stick is aan het overlijden. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat hij helemaal niks meer doet. Anders ga ik de W700i kopen voor 170 euro (nieuw) maar die heeft ook een stick dus heb ik liever de W810i want die heeft er geen.

Level 4 80%

Nog 52 XP voor level 5

de joystick van mijn W800i doet het ook af en toe ook niet bij mij, heel erg lastig :(

Geen Sony-Ericsson meer voor mij

Level 37 96%

Nog 747 XP voor level 38

Nokia 95 > > > Alle andere cellphones.

Nokia N95

Netwerk Quad band

Beeldscherm Kleuren beeldscherm Instelbare schermhelderheid

16.000.000 kleuren (24 bits)

TFT

Resolutie: 320 x 240 pixels

Landscape modus

Externe vormgeving Bedieningstoets 5-richtings

Camera Autofocus

Digitale zoom

Effecten/instelmogelijkheden

Flitser

Kwaliteitsopties

Landscape modus

Macro modus

MultiShot

Nachtmodus

Portret modus

Telefoondisplay is zoeker van de camera

Video opneemfunctie

Zelfontspanner

Max. resolutie: (camera) 2592 x 1944 pixels

Max. resolutie: (video) 640 x 480 pixels

Resoluties: (camera) (1) (2592 x 1944), (2048 x 1536), (1600 x 1200)

Resoluties: (camera) (2) (1280 x 960), (640 x 480)

Soort: 5.0 Mpixel camera

Soort: Carl Zeiss camera

Externe bediening MP3 speler

Flip model

Geintegreerde antenne

Internet sneltoets

Lichtgevoelige toetsenbordverlichting

Trilfunctie

Zaklantaarn

Interne vormgeving Individualiseerbare profielen

Screensavers

Thema's Downloadbare thema's

Wallpapers Downloadbare wallpapers

Kleur

Geheugen Extern meegeleverd geheugen MicroSD geheugenkaart

Grootte: 128 MB

Geheugenkaart slot MicroSD geheugenkaart

TransFlash geheugenkaart

Intern geheugen Grootte (Dynamisch): 160 MB

Audio FM-radio Stereo

Visual Radio

Handsfree functie

Polyfone beltonen 64-toons polyfone beltonen

Downloadbare beltonen

MP3 beltonen

Stereo luidspreker

Voice command

Voice dialing

Voice memo

Messaging Chat functie

E-mail POP3

SMTP

IMAP4

Instant messaging Presence

Java ondersteuning

MMS

Nokia Smart Messaging

Predictive Text Input (T9/Ezi/iTap)

SMS Aanpasbare SMS-distributielijst

SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd

Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten

Video MMS

Connectivity 3G WCDMA

Twin camera

Videobellen/Beeldbellen

Bluetooth A2DP Stereo audio profiel

EDGE

GPRS

GPS ontvanger

HSCSD

Infrarood

Internet browser XHTML browser

Mini-USB poort

Modem

Push-to-Talk

Synchronisatie SyncML

PC-Modem connectie

Synchronisatie via USB op PC

Synchronisatie via RS232 op PC

Synchronisatie via Bluetooth

Synchronisatie via Infrarood

Synchronisatie via WLAN/Wifi

TCP/IP ondersteuning

UPnP ondersteuning

Video-out

WAP 2.0

WAP browser

Wireless Lan (WLAN/Wifi) 802.11 b/g

Aanwezige programma's Agenda

Alarmklok

Automatische toetsenbordvergrendeling

Calculator

Contactpersonen

Fotoalbum Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave

Fototelefoonboek

Herinneringen

Image editor Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave

Zoom functie

Ingebouwd navigatiesysteem

Ingebouwde spellen (Games) Downloadbare spellen (Games)

Kalendernotities

Movie editor

MP3 speler

Remote printing

Takenlijst

Telefoonboek met bellergroepen

Tijdsnotatie of Klok

Valuta omzetter

Video afspeelfunctie Real One Player

Overige ondersteuning Office ondersteuning Excel bestanden

Powerpoint bestanden

Word bestanden

Ondersteuning PDF bestanden

Windows Media player

Besturingssysteem Symbian OS 9.2

Soort: Series 60 Third Edition Developer Platform 3.0

Overige Flight mode

Bijzonderheden Extra add-on software en programma"s voor diverse doeleinden zijn verkrijgbaar voor dit toestel

Maar helaas is de prijs ook > > > Alle andere... €1249 o_0

Level 4 80%

Nog 52 XP voor level 5

die prijs is insane -.-'

Maar iemand die weet of wij in Nederland ook de SideKick II krijgen?

Level %

Nog XP voor level

De K750i is echt te chill alleen me stick is aan het overlijden. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat hij helemaal niks meer doet. Anders ga ik de W700i kopen voor 170 euro (nieuw) maar die heeft ook een stick dus heb ik liever de W810i want die heeft er geen.

Ik heb de W810i en dat is een soort evolutie van de K750i. Dit is echt de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Het is een van de weinige Sony Ericsson telefoons zonder stick. Dus geen stick-luiheid. Het beeld is heel scherp. Scherper dan bijv. de PSP of DS Lite. Kan alles perfect zien, ook met de zon er in. Hij synchroniseert volledig automatisch via Bluetooth met mijn contacten/kalender op mijn MacBook én iPod. Kan hem als afstandbediening voor mijn MacBook gebruiken (handig bij presentaties). Batterijduur is goed. De behuizing is sterk. Geluid is erg goed. Memory Stick ingang. Vette MP3 speler. Goede in-ear koptelefoon. Het uiterlijk van de theme's is helemaal aan te passen. Grote userbase (veel websites, themes etc). Echt perfect. Ik hoop dat SonyEricsson volgend jaar met een opvolger komt. Ik wil echt nooit meer iets anders dan een SE telefoon.

Level 30 96%

Nog 525 XP voor level 31

Dat zegt bijna iedereen die een SE telefoon heeft/heeft gehad ;).

Wacht tot je de K800i hebt, dan wil je helemaal nooit meer terug! Lovin' it! Heb w800i en k800i, kon het niet laten om de opvolger te kopen, echt een topper! Ook als je in het service menu kijkt naar het hoofdscherm zie je dat deze vele malen scherper en helderder is dan de w800i.

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Ik heb de W810i en dat is een soort evolutie van de K750i. Dit is echt de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Het is een van de weinige Sony Ericsson telefoons zonder stick. Dus geen stick-luiheid. Het beeld is heel scherp. Scherper dan bijv. de PSP of DS Lite. Kan alles perfect zien, ook met de zon er in. Hij synchroniseert volledig automatisch via Bluetooth met mijn contacten/kalender op mijn MacBook én iPod. Kan hem als afstandbediening voor mijn MacBook gebruiken (handig bij presentaties). Batterijduur is goed. De behuizing is sterk. Geluid is erg goed. Memory Stick ingang. Vette MP3 speler. Goede in-ear koptelefoon. Het uiterlijk van de theme's is helemaal aan te passen. Grote userbase (veel websites, themes etc). Echt perfect. Ik hoop dat SonyEricsson volgend jaar met een opvolger komt. Ik wil echt nooit meer iets anders dan een SE telefoon.

De W810i is inderdaad de beste (SE) telefoon gemaakt. Maar over iets minder dan een jaar verloopt me abbo dus wil ik niet al te veel geld besteden aan een nieuwe telefoon en er dan een paar maandjes mee doen en dan weer een nieuwe gratis.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Wacht tot je de K800i hebt, dan wil je helemaal nooit meer terug! Lovin' it! Heb w800i en k800i, kon het niet laten om de opvolger te kopen, echt een topper! Ook als je in het service menu kijkt naar het hoofdscherm zie je dat deze vele malen scherper en helderder is dan de w800i.

Vind je dat niet een heel klein beetje van je geld? Meteen weer 300 euro uitgeven voor een ietsje pietsie scherper scherm?

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Vind je dat niet een heel klein beetje van je geld? Meteen weer 300 euro uitgeven voor een ietsje pietsie scherper scherm?

+ een betere camera en een grotere telefoon :P

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Leuk, enig idee hoe die telefoons gemaakt worden?

Daar staat deze maand in de Consumentengids wat zinnigs over in.

Level 12 88%

Nog 258 XP voor level 13

Ik heb ook de w810i. Nu alweer een maandje of 8 en hij bevalt me echt heel goed. Ik wil idd ook nooit meer anders dan een SE, of ze moeten net zoals Samsung door succes achteruit gaan in kwaliteit. Maar daar ga ik niet van uit.

Level 30 96%

Nog 525 XP voor level 31

Leuk, enig idee hoe die telefoons gemaakt worden?

Daar staat deze maand in de Consumentengids wat zinnigs over in.

Leuk, maar de K800i is gewoon een heel stuk beter dan de W800i.

Deze telefoon los is dan misschien wel rond de 500 €.. als je heb eenmaal hebt wil je echt niet meer terug naar de w800.

Level 12 87%

Nog 271 XP voor level 13

Ik heb ook de w810i. Nu alweer een maandje of 8 en hij bevalt me echt heel goed. Ik wil idd ook nooit meer anders dan een SE, of ze moeten net zoals Samsung door succes achteruit gaan in kwaliteit. Maar daar ga ik niet van uit.

Ik heb hem ookl en bevalt me als de beste ^^D, Voorla de koptelefoon die erbij zit die in-ear dinge hebbe goeie bass.

Mijn zusje heeft de SGH-P300

Iedereen vraagt of het een rekenmachine is :lol: .

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Ik heb mijn overstap naar SE gemaakt sinds de K700I, nu heb ik de W800I en ben zeeer tevreden.

Die K800I stond me enorm aan door de cybershot, maar ik ga me proberen in te houden en het voorlopig te houden met mijn W800, hij is nog perfect van staat, dus...

Ik zal ooit de opvolger van de K800i wel kopen :)

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

M'n vriendin heeft de W810i en ik zelf heb de W900i

Ik merk dat alles op de W810i zooooo trrrrraaaaag gaat in vergelijking met de W900i. Je hebt volop vertraging met het scrolen door je foto's, het inzoomen met je cam, het scrolen over een ingezoomde pic en het openen van je diverse extra functies. Daarintegen is die van mij net iets aan de dikke kant en mist het wel wat aan style hierdoor. Ook zit er bij de W900i een koptelefoon incl. een bediening met scherm aan het koord.

En dan kom ik bij het meest gehaatte deel van de SE line; De stekker van de koptelefoon naar je gsm. Deze is binnen een maand of drie zo verslapt dat hij er vanzelf vaak uit schiet. Dit zou niet zo erg zijn als de muziek dan ook zou stoppen. Helaas gaat dan automatisch de luidspreker in zn werk en hoort iedereen in het openbaar dat je naar Andre Hazes aan het luisteren bent ^_^'

Verder hebben we nog nooit een vastloper gehad en zijn we hardstikke tevreden met onze SE's. M'n volgende gsm (in focking maart 2008 that is -_-' ) wordt zeker weer een Sony Ericsson.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.