[Algemeen] Mobiele telefoons

Level 24 94%

Nog 493 XP voor level 25

Kheb nu een jaar een w800i echt een toptelefoon :)

Alleen het stekkertje voor de stroom en oordopjes heeft nog weleens wat kuren.

Level 15 88%

Nog 378 XP voor level 16

Dat is kut wanneer je in de bus/trein zit en hij dan los schiet. Dan kan iedereen mee genieten met je muziek. Ik heb zelf de W810i en die is ongeveer hetzelfde.

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Ik zoek een goedkope GSM van €200 of minder, met enkel de basisfuncties (bellen en SMS'en) en eventueel een camera. Ik heb er al enkele op het oog die in de aanbieding zijn:

Nokia 1600 (€50)

Redelijk design, lage prijs, batterij gaat lang mee (285-450u) en heeft alles dat ik nodig heb.

Sony Ericsson K750i (€180)

2.0MP camera van hoge kwaliteit met auto focus en flits, MP3-speler en prachtig design. Is deze goed? Hij kan alleszins erg mooie foto's maken:

http://www.mobile-review.com/review/son ... 0-en.shtml

Ik ben van plan deze met een kaartje van 2GB te kopen ipv een Ipod Nano (2GB). Goed idee? Het is eigelijk maar 90 euro duurder...

Level 20 94%

Nog 356 XP voor level 21

Ik krijg maandag Samsung D900 via RaboMobiel! Ik ben benieuwd of het iets is

Level %

Nog XP voor level

Samsung ownt.. Alleen jammer van die batterijduur.. Na een paar maanden mag je elke dag je telefoon opladen :(

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Eergisteren nieuw kpn sim only abbo binnen gehad (325 sms/belminuten voor 22 euro geloof ik). Krijg je zo'n huge doos voor alleen een simkaartje, beetje overdreven imo:P

Level 6 91%

Nog 48 XP voor level 7

@Ties, Rinze, chaizen and more: Ik ken het probleem, ben zelf in het bezit van de SE W900 met 470MB intern, ideaal voor muziek in de zomermaanden zodat ik mijn Zen Xtra 30GB niet hoef mee te nemen.

Helaas was dat er idd na zo'n 3 maanden vanaf, want dat plezier is overgegaan in ergernis, nu moet ik dus alsnog een MP3spelertje aan gaan schaffen en was ik beter afgeweest met bv. de W810 gezien die standaard een 512MB kaartje bijleverd en had deze in mijn PSP kunnen gebruiken terwijl mijn 470MB vastzit in de W900.

Verder echt top telefoon heb een tijdje last gehad van uitvallen wanner ik hem dicht swivelde maar dat lijkt nu ook voorbij.

Level %

Nog XP voor level

Wacht nou allemaal maar even op de iPhone. Apple houdt over 4 dagen zijn conferentie.

8GB iPod met belfunctie :9

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

ging die niet anders noemen? ik dacht dat zo'n ander bedrijf die naam al gestolen had

Level 6 91%

Nog 48 XP voor level 7

Was dat niet Linksys ;).

Anyway NoWay dat ik Wacht op de iPod Phone, dat is zo Hip dat het niet Hip maar standaard is, mijn W900 is dan misschien niet cool maar wel een stuk exclusiever in de trein dan een iPod want iedereen heeft zon ding bijna.

Level %

Nog XP voor level

@Touchy: inderdaad. Het is niet eens zeker dat ie komt. Maar veel mensen verwachten (hopen,red) het wel.

Level 20 94%

Nog 356 XP voor level 21

Samsung ownt.. Alleen jammer van die batterijduur.. Na een paar maanden mag je elke dag je telefoon opladen :(

Serieus? o_0 -_-'

Ik dacht dat dat bij Nokia al erg was! Die moet ik ook elke dag opladen zowat!

Level %

Nog XP voor level

Ik heb twee Samsungs gehad met dat probleem. Misschien is het al verholpen hoor. Ik hoop het.

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Wacht nou allemaal maar even op de iPhone. Apple houdt over 4 dagen zijn conferentie.

Dan wordt het kiezen tussen deze en de W810i 8]

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Dan wordt het kiezen tussen deze en de W810i 8]

Ik heb net een W900i aangeschaft.. Damn.. Dan moet ik hem maar verkopen als de Iphone eraan komt ;)

Level 40 97%

Nog 517 XP voor level 41

ik heb de D600 een jaar gehad en ik kon mijn telefoon bijna 1.5 tot 2 weken standby laten staan en de kwaliteit is nog niet afgenomen

het is ook een erg sterk toestel ik reed op mn brommer een km of 80 en hij viel uit mn zak op asfalt en het enigste wat ik had was een heel klein scheurtje in het beschermglas van het scherm rechts bovenin bijna niet te zien

keb nu de D900 erg tevreden mee

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

het is ook een erg sterk toestel ik reed op mn brommer een km of 80 en hij viel uit mn zak op asfalt en het enigste wat ik had was een heel klein scheurtje in het beschermglas van het scherm rechts bovenin bijna niet te zien

shit, bedankt voor de tip! Nu weet ik zeker dat ik hem niet in men zak moet doen als ik op men brommer rijd.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

ik heb de D600 een jaar gehad en ik kon mijn telefoon bijna 1.5 tot 2 weken standby laten staan en de kwaliteit is nog niet afgenomen

keb nu de D900 erg tevreden mee

De batterij specs van de D900:

Stand-by tijd 260 uur

Gesprekstijd 390 min.

Ik ga daar even die van de SE K750I tegenover zetten:

Stand-by tijd 400 uur

Gesprekstijd 540 min.

Het ding is, je krijgt wel heeel weinig berichten en je belt wel heel weinig als je dat ding bijna 2 weken kan laten opstaan...

Want zelfs als je, je tel niet gebruikt kan je hem maar 10 dagen laten opstaan

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Als ik naar muziek luister of foto's maak met me K750i is de batterij binnen no-time leeg, erg irritant. Luister je muziek dan geeft ie aan dat je batterij bijna leeg is en dan kap je met het luisteren naar muziek en heb je ineens weer 11% batterij over ipv. 4%. Nja voordat dat ding echt leeg is kun je nog wel een half uurtje muziek luisteren maar na 2 lege batterij meldingen kun je beter stoppen want dan duurt het niet lang meer voordat ie uitvalt.

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

De stand-by tijd van de Ericsson modellen is precies uitzonderlijk? Komt dat omdat het scherm uitgaat ipv alleen de verlichting ervan?

USSJ: binnen no-time? Ik neem toch aan dat ie minstens 10 uur muziek speelt? (tenminste als het scherm uitstaat)

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

langer als 10 minuten ook

Maar het is idd zo, als je muziek speelt met een gsm gaat hij snel plat

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Is dat nu een bevestiging of niet :S

Mijn Nokia 3300 is een 3,5 jaar oud model en deed bij mij 8 uur met muziek.

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

De stand-by tijd van de Ericsson modellen is precies uitzonderlijk? Komt dat omdat het scherm uitgaat ipv alleen de verlichting ervan?

USSJ: binnen no-time? Ik neem toch aan dat ie minstens 10 uur muziek speelt? (tenminste als het scherm uitstaat)

10 uur red hij niet hoor, maarja hijs zeker al 2 jaar oud dus dat is te verwachten. Maar muziek spelen vraagt heel veel stroom en daarom gaat ie eerder leeg, maar als je de melding krijgt dat ie bijna leeg is heb je nog zeker 10/15% als je kapt met muziek luisteren.

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Zelfs mijn GB Micro haalt 10 uur met muziek. Gaat het scherm van de K750i vanzelf uit na ongeveer 20 seconden?

Kan ik misschien een betere batterij krijgen of zit in de W810i al een van de beste?

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Is dat nu een bevestiging of niet :S

Mijn Nokia 3300 is een 3,5 jaar oud model en deed bij mij 8 uur met muziek.

sorry, ik had ergens iets mis begrepen.

10 uur speelt ie zeker geen muziek.

Ik denk nog geen uur.

Met oortjes zal hij wel die 8 uur of langer halen.

Maar zonder oortjes verbruikt het echt wel veel van de batterij

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.