[Algemeen] Mobiele telefoons

Redactie
Level 36 94%

Nog 1182 XP voor level 37

Ik neem al jaren niet meer m'n telefoon mee in een broekzak; altijd in een jaszak of zo :-P

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

CerandoX wrote on 2 maart 2014 10:18:

Xperia Z is dood. :(

Te vroeg gejuicht. Mijne is gister ook gestorven. Hij liep vast en ging niet meer uit. Batterij leeg laten lopen en sindsdien laadt ie niet meer op. Tot overmaat van ramp is de connector van de USB/power kabel ook nog eens lam geraakt.

Is het bij jou al opgelost? Ik ga nog wat fora afstruinen en anders maar laten repareren. Ik heb er alleen wel flink wat foto's op staan waar ik nu niet bij kan (als ik hem op PC aansluit zegt ie: Stroompiek op USB hub en kan ik het geheugen niet benaderen...

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

ow, heb je backup via google+ niet opstaan dan.

En jammer! Mijn broer heeft ook een xperia Z, hopelijk begeeft zijne het niet snel.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Schade viel mee gelukkig. Ben er mee naar Phone House geweest en die hebben hem voor me gefixt zonder kosten en zonder dataverlies.

Paar dagen later is de powercable-connector in de telefoon wel afgebroken. Kan dus niet meer via de standaard lader opladen. Aangezien het niet onder de garantie valt en reparatie ongetwijfeld duurder dan 29,99 heb ik bij Media Markt maar een officiele docking station besteld. Die laadt op via die metalen connectoren aan de zijkant. Wordt mn klepje ook niet lam :). Het is allen lastig met foto's backuppen.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Dat docking station klinkt wel handig ja. Het enige probleem wat ik tot nu toe ben tegengekomen bij mijn Z is dat het klapje lastiger afsluit tegenwoordig. Had geen idee dat die metalen connectoren daarvoor diende :P

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Aaaight eindelijk een nieuwe phone...

HTC One M8 

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Jalf wrote on 2 april 2014 14:28:

Schade viel mee gelukkig. Ben er mee naar Phone House geweest en die hebben hem voor me gefixt zonder kosten en zonder dataverlies.

Paar dagen later is de powercable-connector in de telefoon wel afgebroken. Kan dus niet meer via de standaard lader opladen. Aangezien het niet onder de garantie valt en reparatie ongetwijfeld duurder dan 29,99 heb ik bij Media Markt maar een officiele docking station besteld. Die laadt op via die metalen connectoren aan de zijkant. Wordt mn klepje ook niet lam :). Het is allen lastig met foto's backuppen.

Airdroid is je vriend.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Wat vinden jullie van de nieuwe HTC M9 en S6/edge?

naar mijn mening was dit de top 5 van 2014:

5. Iphone 6
4. Sony Xperia Z3
3. Galaxy note 4 
2. Htc one M8
1. LG G3

Ik ga denk ik dit jaar voor de HTC One M9, m'n m7 contract loopt af.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Dus je hebt ze allemaal gehad, knap:)

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik ga voor de T65 standaard tafeltoestel met kiesschijf. Laat de concurrentie al jaren mijlenver achter zich.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Mooi ding. Lekker retro. Voor mij de Iphone 6. Heerlijke appel telefoon.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Techmode wrote on 2 maart 2015 19:51:

Dus je hebt ze allemaal gehad, knap:)

Je hoeft ze niet allemaal te hebben, ik heb ze wel allemaal gebruikt.
En specswhise kun je wel een beetje kijken welke nu de beste is.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.