[Wii] Console Number

Level 5 91%

Nog 34 XP voor level 6

Mijn Wii code is 8846-6230-9111-6559

Ik voeg zo iedereen ook ff toe! :D

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

das raar aangezien je bij mij wel zwart bent :S

Level 9 89%

Nog 129 XP voor level 10

Mijn Wii code: 5765-7700-0173-5500

Ik voeg iedereen morgen toe :)

Kan je hiermee ook Mii's emigreren?

Level 13 90%

Nog 229 XP voor level 14

Wii system code: 2368-3397-7189-9872

@LCHero: yup dat kan

Van het weekend probeer ik iedereen wel toe te voegen

Redacteur
Level 29 97%

Nog 379 XP voor level 30

Mijn Wii nummer:

1910 9327 3414 0331

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Zoooo. Iedereen in dit topic tot nu toe toegevoegd :)

Level 14 98%

Nog 52 XP voor level 15

Wahahaha, Vincent jouw mii's xD Scream, etc XD

Level 12 97%

Nog 52 XP voor level 13

Hier is mijn nummer,.

8398 - 0615 - 0502 - 3939

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

iedereen weer toegevoegd uit het topic

Level 14 98%

Nog 52 XP voor level 15

Hehe oke ^_^

Level 20 93%

Nog 388 XP voor level 21

Ik heb ook iedereen weer toegevoegt en de OP helemaal geupdate.

Level 15 91%

Nog 279 XP voor level 16

Ik heb zo'n Nintendo usb stick gekocht voor de ds,maar kan je die ook gebruiken voor de Wii ?

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Ik heb ook iedereen toegevoegd (met IG tag, want dat worden straks nog een hoop mensen haha), dus laat maar komen die mii's. Overigens blijven nog een hoop mensen grijs die hier zeggen iedereen toegevoegd te hebben, moeten die persé eerst hun Wii online hebben gehad voordat ik ze zwart zie ofzo?

Overigens, een opmerking aan de OP: Misschien kun je vanaf nu per dag even noteren wie er nieuw is toegevoegd (bijvoorbeeld van de laatste 3 dagen) en ze niet alleen in de grote lijst stoppen. Aangezien die lijst nogal groot gaat worden en ik weinig zin heb iedere keer te moeten gaan zoeken wie er de laatste paar dagen nieuw bij zijn gaan komen.

Level 20 93%

Nog 388 XP voor level 21

Ik heb zo'n Nintendo usb stick gekocht voor de ds,maar kan je die ook gebruiken voor de Wii ?

Ja, dat kan.

Ik heb ook iedereen toegevoegd (met IG tag, want dat worden straks nog een hoop mensen haha), dus laat maar komen die mii's. Overigens blijven nog een hoop mensen grijs die hier zeggen iedereen toegevoegd te hebben, moeten die persé eerst hun Wii online hebben gehad voordat ik ze zwart zie ofzo?

Overigens, een opmerking aan de OP: Misschien kun je vanaf nu per dag even noteren wie er nieuw is toegevoegd (bijvoorbeeld van de laatste 3 dagen) en ze niet alleen in de grote lijst stoppen. Aangezien die lijst nogal groot gaat worden en ik weinig zin heb iedere keer te moeten gaan zoeken wie er de laatste paar dagen nieuw bij zijn gaan komen.

Je moet eerst je wii uitzetten voordat je ze ziet. EN soms duurt het een dag.

Goed idee van die OP, dat ga ik regelen.

Level 9 89%

Nog 129 XP voor level 10

Iedereen toegevoegd, jammer dat iedereen nog grijs is..

@Nemsis: Die stick kan je ook voor je Wii gebruiken

Level 20 93%

Nog 388 XP voor level 21

Dubbel... :S

Level 20 93%

Nog 388 XP voor level 21

Iedereen toegevoegd, jammer dat iedereen nog grijs is..

@Nemsis: Die stick kan je ook voor je Wii gebruiken

Bij mij ben je zwart, ik heb je een mail verstuurd. =) En een Mii.

Level 14 98%

Nog 52 XP voor level 15

zo vet de wii :) ik heb ddrlinken vincent eeen mailtje gesturrd :)

Level 1 84%

Nog 4 XP voor level 2

Rooligan = 0197-8012-4277-5332

Toevoegen maar ;-)

Ik ga nu iedereen ook even toevoegen!

Vraagje nog: is het zo dat je perse een bericht moet sturen met je Mii erbij voordat die in je Mii-kanaal op het plein komt of als je "migreren" hebt aangegeven dat hij dan automatisch bij anderen op het plein komt?

See you at Wii, and you see Mii at Wii...

Rooligan

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

@rmtimmers

je bent toegevoegd ;)

Level 1 84%

Nog 4 XP voor level 2

Ymoty,

heb je net een bericht gestuurd! Heb je die gehad?

Express geen Mii toegevoegd, want die heb ik op automatisch migreren gezet... Ben dus heel benieuwd of die bij jou op je plein erbij komt automatisch...

Ik weet niet hoe jij het hebt ingesteld, maar jouw Mii of andere personages lopen nog geen rondjes te rennen op mijn plein ... :-)

Rooligan

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

Ymoty,

heb je net een bericht gestuurd! Heb je die gehad?

Express geen Mii toegevoegd, want die heb ik op automatisch migreren gezet... Ben dus heel benieuwd of die bij jou op je plein erbij komt automatisch...

Ik weet niet hoe jij het hebt ingesteld, maar jouw Mii of andere personages lopen nog geen rondjes te rennen op mijn plein ... :-)

Rooligan

heb hem net beantwoord ;)

je moet ook aangeven dat je je mii wil laten migreren als je hem maakt. ik heb trouwens ook ff mijn mii gestuurd ;)

Level 1 84%

Nog 4 XP voor level 2

@Ymoty,

heb mijn Mii net ook gestuurd, maar net nog in het boekje gelezen... Eigenlijk zou mij Mii al bij jou op het Plein (niet in de Zaal) moeten rondlopen.. Ik heb Migreren bij mijn Mii aanstaan en de optie migreren algemeen ook aangezet.

Maar ja, wie weet duurt dat wel een paar uur.. Geen idee waar je woont namelijk, kan best een eindje lopen zijn voor mijn Mii ;-)

Rooligan

Level 5 91%

Nog 34 XP voor level 6

Whaha, lol dit is echt lachuh. Ik heb een paar van jullie (die al zwart waren) me mii gestuurd. :D

Level 14 98%

Nog 52 XP voor level 15

Jij bent nog grijs bij mij Darkside :O maar weet iemand hoe dat werkt dat je fotos via bijlage kan emailen naar je wii? zoiets las ik :S

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.