PlayStation 3 nieuws
Jaja, een shitload aan PS2 classics. Allemaal leuk en aardig, maar eigenlijk wil ik stiekem dat die ook gewoon direct PS VITA compatible zijn. Sony, make it happen!
(Jak and Daxter HD remakes op de VITA zou sweet zijn)
Helaasch. Gaat niet komen ook.
Sony Computer Entertainment heeft bekendgemaakt dat het bedrijf geen plannen heeft om de PlayStation Vita compatibel te maken met PlayStation 2- en/of PlayStation 3-games. Dit staat in een uitgebreide faq over de nieuwe handheld.
Don't expect PlayStation 4 to be revealed anytime soon.
Today, IGN spoke at length with Sony Computer Entertainment America's CEO and President Jack Tretton about all things PlayStation. The PlayStation Vita took center stage in the discussion, but inevitably, the next generation of PlayStation consoles came up.
When asked if the rumors of there being no PlayStation 4 reveal in 2012 were true, Tretton talked about how Sony constantly iterates and is always working on what's next for the PlayStation brand.
"In terms of when you talk about and when you announce it, it really depends on the health of the existing platform and the other things you have going on," Tretton remarked. "And right now, we're focused on PlayStation 3, and I've got another platform (PlayStation Vita) to get out the door in seven days, so I don't want to be thinking about trying to launch new technology anytime soon. I want to focus all our energy on our console business, which is really just hitting its stride, and Vita, which really deserves a dedicated push from us."
Tretton concluded, "I, quite frankly, would be very distracted if I had to be talking about next generation hardware this year," insinuating that PlayStation 4, in line with rumors supporting it, wouldn't be seen or heard from in 2012.
Deze E3 zal Sony dus wel vooral om de Vita heen bouwen. Wel zo verstandig denk ik.
Brom! ![]()
Jammer van de PS2/PS3 games dat die niet naar de VITA komen. Echt een gemiste kans hoor... Ik hoop ook op een enorme VITA blow-out op de E3. En dan hoop ik ook dat er echt nog veel meer gedaan gaat worden met PS3+VITA combi's. Remote Play, Cross Play, Buy One, get Two, Cloud Saving... Het zijn allemaal concepten die er nu al zijn, maar waar nog zooo veel meer mee gedaan kan worden... Eigenlijk zou elke game het gewoon moeten ondersteunen die een PS3 equivalent heeft.
Als de PS3 games naar de Vita komen, dan verneuken ze geheel hun eigen business model.
Waarom zou je dan een PS3 kopen, of waarom zou je dan de speciale vita versie kopen van een PS3 spel? Sony heeft zichzelf al in een lastig parket gebracht met de Vita (ding heeft niet voor niets geen TV-out) en om dan ook haar software-verkopen in gevaar te brengen.
Ze hebben nu 2 producten die in dezelfde markt zit te vissen. Nu dus de zorg dat die markt ook twee keer software koopt en niet een keer software en gebruikt op twee producten. Of blijft hangen bij een product en het andere dumpt.
De Vita is gericht op de PS3 gamer, een eigen markt. Superlastig dus om hier dan weer een flinke winst in te krijgen. Sony heeft het zichzelf niet makkelijk gemaakt.
Als ik een Vita koop en ik speel alleen PS3 / PS2 games, dan zal dat niet ten goede komen van de Vita support en Vita games. Kan de Vita PS3 games afspelen, dan is de vraag weer waarom iemand nog een PS3 zou kopen etc....
Oké mijn ps3 heeft nu officeel kuren ![]()
Hij hapert bij games ofline!
Speelt games of harde schijf niet goed af
Wat nu?
Onlangs liet Sony weten dat ze weer onderhoud gingen plegen aan het PlayStation Network en om precies te zijn, dat onderhoud zou vandaag gaan plaatsvinden. Maar het onderhoud is nu uitgesteld, zo laat Sony via hun PlayStation account op Twitter weten. Wat de reden voor uitstel is, dat is niet bekend en het is ook niet bekend wanneer het onderhoud nu zal plaatsvinden.
Wat we wel weten is dat je niet gestoord zal worden later vandaag als je online wilt gaan gamen met de PlayStation 3 of PlayStation Vita. Zodra Sony een nieuwe aankondiging doet ter behoeve van onderhoud op het PlayStation Network, dan zullen we dit laten weten.
Bron: PSFocus
PlayStation Twitter: "Update: Tomorrow's scheduled PSN maintenance has been postponed. We'll update everyone once it's rescheduled. Until then, game on."
HEAVY RAIN ONTWIKKELAAR KOMT VOLGENDE WEEK MET AANKONDIGING
http://inthegame.nl/nieuws/heavy-rain-o ... kondiging/
yes!!
Kwam dit filmpje tegen op youtube. Wat denken jullie?
Kwam dit filmpje tegen op youtube. Wat denken jullie?
Sony is goed in dingen uit laten lekken, maar ik denk niet dat dit echt is.
"I can't say yes or no, but we may be working on 'em"...
Na JSR misschien ook Shenmue en Skies of Arcadia naar PSN/XBL?
Sega kun je momenteel weinig verwijten, ze zijn goed bezig.
Ik heb sowieso al vaker gezegd dat ondanks sommige domme mistakes (de Sonic games deze generatie of die waardeloze Dreamcast collection.. :') ) het een van mijn favoriete publishers van de laatste jaren is. De Platinum games, Valkyria Chronicles, Resonance of Fate, Yakuza, Binary Domain? Het spreekt misschien niet per se een groot publiek aan maar ze zijn hard op weg om een stevige eigen lijn door de industrie te trekken en dat is goed.
Dat ze uitgerekend deze games opnieuw uit willen brengen is cool.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.