PlayStation 3 nieuws

Level 27 97%

Nog 303 XP voor level 28

Toch maar overwegen dan, zeker voor €4.99. Het voelt nog steeds een beetje als een smetje dat ik FF7 niet heb uitgespeeld.

Zoals je je wellicht nog wel kunt herinneren kost het je een goede 45~60 uur om deze game te klaren. Dat is tijd die ik tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer (over) heb om in een game te steken :(

Moderator
Level 37 96%

Nog 681 XP voor level 38

Toch maar overwegen dan, zeker voor €4.99. Het voelt nog steeds een beetje als een smetje dat ik FF7 niet heb uitgespeeld.

Zoals je je wellicht nog wel kunt herinneren kost het je een goede 45~60 uur om deze game te klaren. Dat is tijd die ik tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer (over) heb om in een game te steken :(

Dat is helaas waar inderdaad. Maak er wel een projectje van denk ik. :)

Level 71 98%

Nog 924 XP voor level 72

Je moet er een moetje van maken. Maandag tot en met vrijdag elke dag minimaal 1 uur spelen. Verplicht.

Moderator
Level 37 96%

Nog 681 XP voor level 38

Je moet er een moetje van maken. Maandag tot en met vrijdag elke dag minimaal 1 uur spelen. Verplicht.

Haha, anders gaat het niet werken?

Level 35 94%

Nog 1017 XP voor level 36

Nieuwe PS3-hardware geregistreerd bij de Amerikaanse FCC.

Het nieuwe model 4000:

Ter vergelijking, het huidige model 3000:

Verwacht wordt dat Sony dit nieuwe model tijdens de Gamescom gaat aankondigen voor de WiiU-launch.

Bron

Level 35 95%

Nog 895 XP voor level 36

Als die nieuwere ps3 versie uitkomt haal ik hem wel. Ik heb nog een 80gig PHAT versie en alleen om het stroomverbruik zou ik een nieuwere willen.

Level 50 98%

Nog 803 XP voor level 51

Wat de... een de nieuwe is groter als de oude?

Level 59 97%

Nog 1548 XP voor level 60

Denk het niet. Deze wordt vast wel kleiner en dunner, PSU misschien extern?

Na 3 jaar is het ook wel weer tijd voor een restyle denk ik. Een goedkope unit, gericht op trailer trash met bijbehorende shit als Wonderbook terwijl we ergens in 2013 waarschijnlijk wel een Ps4 announcement gaan krijgen... waarom niet.

Level %

Nog XP voor level

Is ook wel te verwachten met de launch prijs van de Phat, tot aan de release van de Ps4 de prijs droppen - met nieuwe modellen - totdat de hele doelgroep aan bod is gekomen qua het financiële plaatje.

Level 71 99%

Nog 852 XP voor level 72

Als ie echt heel goedkoop is pik er misschien wel één voor op m'n kamer. Even afwachten hoe budget het allemaal wordt :P

Level 75 97%

Nog 2643 XP voor level 76

http://www.theverge.com/gaming/2012/7/1 ... -a-prequel

Batman: Arkham City' follow-up to be a Silver Age prequel

The yet-to-be-announced follow-up to 2011's Batman: Arkham City will be a prequel based on the Silver Age of DC's comic books from the 1950s during which the titular hero teamed up with the likes of Superman and founded the Justice League of America, Variety reports.

According to the publication, the Rocksteady Studios title will revolve around Batman's first meeting with the Joker.

Warner Bros. Interactive Entertainment is also expected to reteam a number of DC characters through the title in some form, as part of a push to get audiences used to seeing the superheroes in media outside of film. The game, which WBIE declined to comment to Variety about, will likely hit during 2014, Variety reports.

This comes as part of a mandate by Time Warner to monetize the superheroes through films, games, televised series', and cartoons.

WBIE published Batman: Arkham Asylum in 2009, followed by its sequel two years later. Its sequel sold 2 million units worldwide in its first week, and reached 6 million within its first month.

We've reached out to Warner Bros. Interactive Entertainment for comment and will update this story when they respond.

Level 9 81%

Nog 228 XP voor level 10

Sony have trademarked ‘RAIN’ ahead of this month’s gamescom event in Germany. The platform holder will be having a press conference and showing a number of new titles to press (and we’ll have hands on with all of them for you) but as we revealed last week, two games are still a secret.

One of those games is from Japan Studio, the other is a Move title. Either one of them could be RAIN – the trademark filing (via PSLS ) gives nothing away other than it’s filed by SCEA and is filed under “video game software” – curious…

Bron: http://www.thesixthaxis.com/2012/08/06/ ... -gamescom/

Wie weet is het wel deze game

Would be nice... als het deze game is dan zeg ik een nieuwe Suckerpunch game.

Level 27 96%

Nog 355 XP voor level 28

De game ziet er wel regenachtig uit.

Level 59 97%

Nog 1548 XP voor level 60

Die teaser werd pre-E3 gelekt maar vervolgens is er niets van naar buiten gekomen.

Level 36 99%

Nog 57 XP voor level 37

http://gamescom.eu.playstation.com/

Live stream gaat zo beginnen!

Level 9 81%

Nog 228 XP voor level 10

Damn en dan dacht ik dat platinum-hoesjes al lelijk waren.. die essentials slaan echt nergens op.

Level 27 96%

Nog 355 XP voor level 28

Belachelijk idd.

Level 27 96%

Nog 355 XP voor level 28

Wie weet is het wel deze game

Would be nice... als het deze game is dan zeg ik een nieuwe Suckerpunch game.

Dat is dus Remember Me.

Administrator
Level 40 99%

Nog 73 XP voor level 41

Damn en dan dacht ik dat platinum-hoesjes al lelijk waren.. die essentials slaan echt nergens op.

Ze moeten klanten dus nog harder pushen om niet voor de low-budget shit versie te gaan blijkbaar.

Level 27 96%

Nog 442 XP voor level 28

Wonderbook!!...........

.....

....

...

..

.

Level 9 81%

Nog 228 XP voor level 10

Met Playstation Plus hebben ze mij nu binnen... binnenkort maar eens voor een jaar PS+ kopen voor 37,50..

Level 27 96%

Nog 355 XP voor level 28

2 painful 2 watch...

Level 27 93%

Nog 746 XP voor level 28

Eigenlijk zag die detective shit er wel leuk uit, alleen jammer dat het move is

Level 9 81%

Nog 228 XP voor level 10

Eigenlijk zag die detective shit er wel leuk uit, alleen jammer dat het move is

Ik was al bang dat ik de enige was :'D

Level 27 93%

Nog 746 XP voor level 28

Hehe :p

Oh god fifa move is echt precies Fifa op de Wii (ziet er iets mooier uit tho)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.