Centraal Enquete Topic

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

nonde..., mijn excuses voor het verkeerd plaatsen van de enquête.

Had deze sticky niet gezien en blijkbaar is het topic al gesloten dus kan ik dit niet meer editen.

Hier is nogmaals de link.

http://s.checkmarket.com/?e=7942&l=n...5C754DF237CF47

Nogmaals, of je link werkt niet of je survey staat er niet op, want ik krijg 'survey not found'.

Level 26 97%

Nog 211 XP voor level 27

Wyseur je link werkt niet, sorry.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

hm? vreemd, let's try this again.

http://s.checkmarket.com/?e=7942&l=nl&h=7AEC9C5C754DF237CF47

werkt nu :).

btw, nog een dag of 10 te gaan! Laat jullie gaan

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Hallo allemaal,

Ik ben derdejaars studente fotografie in Utrecht en voor mijn nieuwe project ben ik op zoek naar gamers die het leuk vinden om te laten zien waar ze gamen en geportretteerd te worden. Natuurlijk kun je een mooie afdruk voor jezelf verwachten.

Ik hoop een berichtje van je te ontvangen op mechteldkater@live.nl

Ik heb ov dus reacties uit andere steden/provincies zijn ook van harte welkom.

Groet!

Mechteld

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

hoi,

Wij zijn momenteel met een marktonderzoek bezig, om te kunnen vaststellen of U als gamer intresse heeft om spellen te huren.

Het gaat hier om nieuwe spellen voor de xbox360 en playstation 3.

De spellen zullen door middel van een website verhuurd worden.

Ze worden dan verstuurd naar het bekende adres, als u klaar bent met het spel doet u hem in de retour envelope en kunt u een ander spel huren.

Stem A.U.B. op de onderstaande site of u van deze dienst gebruik zal willen maken.

http://www.opinionpower.com/Surveys/462053402.html

mvg Roy van der Tuuk,

roy_844@hotmail.com

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

hey!