Centraal Enquete Topic

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

nonde..., mijn excuses voor het verkeerd plaatsen van de enquête.

Had deze sticky niet gezien en blijkbaar is het topic al gesloten dus kan ik dit niet meer editen.

Hier is nogmaals de link.

http://s.checkmarket.com/?e=7942&l=n...5C754DF237CF47

Nogmaals, of je link werkt niet of je survey staat er niet op, want ik krijg 'survey not found'.

Level 26 97%

Nog 211 XP voor level 27

Wyseur je link werkt niet, sorry.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

hm? vreemd, let's try this again.

http://s.checkmarket.com/?e=7942&l=nl&h=7AEC9C5C754DF237CF47

werkt nu :).

btw, nog een dag of 10 te gaan! Laat jullie gaan

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Hallo allemaal,

Ik ben derdejaars studente fotografie in Utrecht en voor mijn nieuwe project ben ik op zoek naar gamers die het leuk vinden om te laten zien waar ze gamen en geportretteerd te worden. Natuurlijk kun je een mooie afdruk voor jezelf verwachten.

Ik hoop een berichtje van je te ontvangen op mechteldkater@live.nl

Ik heb ov dus reacties uit andere steden/provincies zijn ook van harte welkom.

Groet!

Mechteld

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

hoi,

Wij zijn momenteel met een marktonderzoek bezig, om te kunnen vaststellen of U als gamer intresse heeft om spellen te huren.

Het gaat hier om nieuwe spellen voor de xbox360 en playstation 3.

De spellen zullen door middel van een website verhuurd worden.

Ze worden dan verstuurd naar het bekende adres, als u klaar bent met het spel doet u hem in de retour envelope en kunt u een ander spel huren.

Stem A.U.B. op de onderstaande site of u van deze dienst gebruik zal willen maken.

http://www.opinionpower.com/Surveys/462053402.html

mvg Roy van der Tuuk,

roy_844@hotmail.com

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

hey!

ik moet voor mijn opleiding onderzoek doen naar sega. Ik heb hiervoor een kleine enquete gemaakt van 10 open vragen. Juliie zouden mij erg helpen om dit even in te vullen, het kost nog geen 5 minuten van je tijd :)

alvast bedankt!

Paul

je kan de enquetehier vinden

Level 3 67%

Nog 51 XP voor level 4

hey!

ik moet voor mijn opleiding onderzoek doen naar sega. Ik heb hiervoor een kleine enquete gemaakt van 10 open vragen. Juliie zouden mij erg helpen om dit even in te vullen, het kost nog geen 5 minuten van je tijd :)

alvast bedankt!

Paul

je kan de enquetehier vinden

kan je niet beter multiple choice vragen maken? dat werkt beter denk ik.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Beste gamers,

Voor mijn afstudeer scriptie ben ik onderzoek aan het doen naar hoe realistisch games moeten zijn in bepaalde settings. Ik heb een enquete gemaakt met daarin als thema een brandweergame die er realistisch uit moet komen te zien. Plz geef feedback en vul de enquete in thx!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=4712

greetz

Level 3 67%

Nog 51 XP voor level 4

"Bedankt om deel te nemen aan dit onderzoek"

graag gedaan sxl ;)

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

;)

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Mijn naam is Mattias Vercauteren en ik studeer momenteel af aan de Universiteit Antwerpen. Voor mijn finale thesis doe ik een onderzoek naar de waardecreatie in online gaming communities. Het komt er dus op neer: Is een online community belangrijk voor een gamesdeveloper? Kan een community helpen om een meerwaarde aan de games te geven, innovatie op te wekken bij de ontwikkelaar? Door bv. aanbrengen van nieuwe concepten, discussies over speelstijlen,....

Ik zou hier graag jullie mening over weten, dus alles wat op je lever ligt hieromtrent...

Ik heb ook een kleine enquete opgesteld. Deze is ook reeds verspreid op fora van ontwikkelaars zoals EA, SONY, Konami, Lucasarts, Sega, Insomniac,.... dus mss hebben sommige onder jullie deze reeds ingevuld.

Toch heb ik nog wat respondenten nodig, dus als je de tijd hebt (invullen duurt hoogstens 5 minuten) dan apprecieer ik dat ten zeerste. PS: Bij het invullen moeten jullie wel voorhouden dat het een enquete is, gericht op de fora van gamesontwikkelaars, dus vul het naargelang in. (ik veronderstel dat de meeste hier ook wel dergelijke fora regelmatig bezoeken)

http://www.uamkg.be/survey.php?srv=Communitysurvey&rs=EA&pw=UoUc1gpM

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Hallo,

Wij zitten op het KWC te Culemborg en moeten een praktische opdracht voor wiskunde maken, daar hebben wij jullie hulp heel eventjes voor nodig. We willen namelijk onderzoeken welke consoles in de toekomst het meest zullen worden gekocht. Dat doen we met behulp van het maken van een voorspellingsmatrix(haha, een wiskundeterm). Voor die matrix hebben we een paar gegevens nodig, daarom willen we jullie vragen onderstaand vragenlijstje van 3 hele korte vraagjes waar je eigenlijk amper over na hoeft te denken even in te vullen en ons daarbij aan een goed cijfer te helpen voor wiskunde, alvast bedankt.

Ben je een man(jongen) of vrouw(meisje)?

o Man

o Vrouw

Wat is het merk van de gameconsole die jij als laatst hebt aangeschaft?

o Sony (Playstation 1, Playstation 2, Playstation 3)

o Microsoft (Xbox, Xbox 360)

o Nintendo (Super Nintendo, Nintendo 64, Gamecube, Wii)

o en andere…(Sega, Dreamcast etc. MAAR GEEN PC)

Wat is het merk van de gameconsole die jij daarvoor(dus als één na laatste) hebt aangeschaft?

o Sony (Playstation 1, Playstation 2, Playstation 3)

o Microsoft (Xbox, Xbox 360)

o Nintendo (Super Nintendo, Nintendo 64, Gamecube, Wii)

o en andere…(Sega, Dreamcast etc. MAAR GEEN PC)

We zijn nieuwsgierig naar de consoles! wijzelf hebben vooral de Xbox van microsoft! met als voorganger bij mij een Playstation 1.

alvast bedankt voor jullie medewerking.

Groetjes Jurjen, Wessel en Martijn :lol:

Level 24 96%

Nog 284 XP voor level 25

-Man

-Sony Playstation 3

- Sony Playstation 2

lol

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

- Man

- Ps3

- X360

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

- Man

- Gamecube

- Wii

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

-Man

-Super Nintendo (Nintendo)

-PS3 (Sony)

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Man

Sony

Sony

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

Man

Atari 2600

PS3

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Bedankt jongens tot nu toe! Zijn er nog meer mensen met een consolehistorie?

Nogmaals bedankt, hier kunnen we echt wat mee!

Level 31 94%

Nog 767 XP voor level 32

Man

Xbox 360

PS2

Level 5 97%

Nog 9 XP voor level 6

man

nintendo (wii)

sony (ps2)

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

- Man

- Sony

- Sony

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

- man

- sony

- sony

Level 17 97%

Nog 118 XP voor level 18

-Man

-Sony (PS3)

-Nintendo (Wii)

Level 18 92%

Nog 342 XP voor level 19

-Man

-Sony (PSP)

-Nintendo (GameCube)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.