Centraal Enquete Topic

Level 5 83%

Nog 64 XP voor level 6

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze enquête in te vullen? We moeten voor Wiskunde een onderzoek afnemen onder een bepaalde doelgroep, en hierbij hebben we jullie hulp dus hard nodig! De enquete gaat over het downloadgedrag van jongeren van 12 tot 28. Alle vragen zijn multiple choice.

http://www.thesistools.com/?qid=83949&ln=ned

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Hey,

Ik hou voor school een onderzoek tussen de verschillen tussen de gebruikers (gamers) met betrekking tot de verschillenden (spel)computers.

Zou tof wezen als jullie de enquete voor me zouden willen invullen, kost enkele minuten.

Zitten misschien paar vragen tussen waarvan je denkt ''wat heeft dit er mee te maken'' maar dit heeft te maken met de theorie en psychologische kenmerken, etc

In elk geval bedankt!

Link is: http://www.thesistools.com/?qid=80543&ln=eng

Level 20 90%

Nog 545 XP voor level 21

alles is offline.

Jammer heb zo nu en dan wat paar minpuntjes etc.

Die ik graag wil vermelden..

Level 7 95%

Nog 36 XP voor level 8

Ik heb het ook al in gaming algemeen gepost, maar nogmaals:

Wat is nu het beste gameblad ooit? En dan hoef ik geen titels als Power Unlimited, Chief, GUNK, Gamer of weet ik veel wat te horen, maar wat in een gameblad moet zitten, zodat het jouw hart kan bekoren. Dát is mijn vraag.

Sterker nog: dat is mijn onderzoeksvraag. Voor mijn eindonderzoek (voor school; het is dus geen commercieel vraagstuk) heb ik 100 gamers (en ja, dat zijn jullie) nodig die hun mening over deze kwestie willen geven.

Hier heb ik een mooie enquête voor gemaakt. Deze valt hier in te vullen! Makkie kakkie! Hopelijk heb je even tijd om te helpen. Vijf minuutjes, meer zullen het er niet zijn!

Dan dank ik jullie alvast hartelijk! Het is lastig om zoveel gamers te ondervragen, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit me wel lukt op de grootste gamesite van de Benelux ;)!

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Ik doe voor het school een bespreking over gaming.

Nu ben ik op exell bezig aan een grafiek met hoeveel mensen op welke game console spelen!

Dus nu zou ik graag hebben dat er hier heel veel mensen reageren

maar wel duidelijk als het kan:

op deze doodle : http://www.doodle.com/4da5fdiiuwwbbp5c

dat is het zoal wat

alvast bedankt

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Hallo iedereen,

Ik ben deel van een groep studenten die een game aan het ontwikkelen zijn.

Een online strategy game die uniek is in zijn soort.

Wij zijn op dit moment bezig met een onderzoek naar de doelgroep.

Hopelijk kunnen wij met de uitslag van dit onderzoek nog wat onderdelen van de game fine tunen.

Voor dit onderzoek heb ik een aantal vragen opgesteld.

Wij zouden het echt heel erg tof van jullie vinden als jullie de vragen willen beantwoorden.

Vragen:

1. Waarom game je? (probeer wat dieper over deze vraag na te denken in plaats van alleen maar ''omdat het leuk is'' te antwoorden.

2. Ken je voorbeelden van online games die offline elementen bevatten?

Zo ja, van vind je hiervan?

Zo nee, hoe zou je dit vinden?

3. Wat mis je in de games die er op dit moment zijn?

4. Welke fysieke sporten vind je leuk? Noem er 2

5. Hoe belangrijk vind je het om te winnen op een schaal van 1 tot 10?

6. Vanaf welk moment zit je écht in de game?

7. Als je eenmaal goed in de game zit, hoe gedreven ben je dan om de game uit te spelen op een schaal van 1 tot 10?

8. Wanneer besluit je om met een game te beginnen? (bijvoorbeeld, wanneer het er vet uitziet, je er iets mee kan winnen enz. enz.)

Ben je bereid de vragen te beantwoorden, mail ze dan naar: ninaderidder@gmail.com

Ontzettend bedankt!

Wij hopen dat we jullie binnenkort blij kunnen maken met een super vette game!

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Beste Gamer.

Mijn naam is Olli Malinowski en in samenwerking met de Radboud Universiteit Nijmegen ben ik op het moment bezig met een online onderzoek naar de belevingswereld van online gamers. Ben jij iemand die door de week vaak online games speelt en heb jij het gevoel dat het misschien soms zelf een beetje te veel tijd is die je aan het gamen besteedt dan ben jij juist iemand voor ons onderzoek. Voor diegenen die interesse hebben: Deelname zou betekenen dat wij van je vragen om drie keer een online-vragenlijst in te vullen. De tijd tussen het invullen van de vragenlijsten is altijd drie maanden. Dat betekent dat je de laatste vragenlijsten zes maanden na het begin van je deelname in zult vullen. Het invullen van de vragenlijsten duurt maximaal vijftien minuten. Als kleine beloning krijgen alle deelnemers de kans een I-Pod shuffle ter waarde van 55 euro te winnen. Als je zin hebt en voor meer informatie stuur een mail naar:

gamingonderzoek@gmail.com

Level 1 61%

Nog 10 XP voor level 2

Ik ben bezig met mijn masterthesis en zal gaan onderzoeken hoe effectief product placement is in videogames.

Hiervoor moet ik weten welke producten te gebruiken en daar heb ik een korte pre-test voor gemaakt met slechts 7 vragen die ongeveer 5 minuten duurt.

Omdat ik graag de mening van gamers wilde weten heb ik besloten om een link op het forum te plaatsen:

https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferenti ... t_id=11509

Bedankt voor jullie hulp

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Ik ben bezig met mijn masterthesis en zal gaan onderzoeken hoe effectief product placement is in videogames.

Hiervoor moet ik weten welke producten te gebruiken en daar heb ik een korte pre-test voor gemaakt met slechts 7 vragen die ongeveer 5 minuten duurt.

Omdat ik graag de mening van gamers wilde weten heb ik besloten om een link op het forum te plaatsen:

Bedankt voor jullie hulp

No offense, maar dit is toch wel tijdverspilling.

Wanneer je in een spel een power-up kunt pakken waarmee je ijsballen kan schieten, hoe goed vind je elk van de onderstaande producten hier dan bij passen?

pringles

gatorade

Wtf?

Level 1 61%

Nog 10 XP voor level 2

Bedankt voor jullie hulp

Wanneer je in een spel een power-up kunt pakken waarmee je ijsballen kan schieten, hoe goed vind je elk van de onderstaande producten hier dan bij passen?

pringles

gatorade

Wtf?

Ok daar heb je een goed punt.

Voor elke powerup zijn een aantal producten die erbij passen.

Het idee is om een product te vinden dat goed bij een powerup past en goed in een bepaalde wereld setting past.

Vandaar dat de producten bij verschillende powerups voorkomen en ik begrijp dat dit soms er niet goed bij past.

Maar als ik bij een vraag over powerups voor ijs alleen de producten laat zien die erbij passen vind ik nooit een verschil natuurlijk...

Bedankt voor de moeite in ieder geval

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Bedankt voor jullie hulp

pringles

gatorade

Wtf?

Ok daar heb je een goed punt.

Voor elke powerup zijn een aantal producten die erbij passen.

Het idee is om een product te vinden dat goed bij een powerup past en goed in een bepaalde wereld setting past.

Vandaar dat de producten bij verschillende powerups voorkomen en ik begrijp dat dit soms er niet goed bij past.

Maar als ik bij een vraag over powerups voor ijs alleen de producten laat zien die erbij passen vind ik nooit een verschil natuurlijk...

Bedankt voor de moeite in ieder geval

Echte producten passen sowieso nooit, beetje fantasie.

edit: Niet in de context van de plaatjes in de enquete dat is.

Level 1 61%

Nog 10 XP voor level 2

Echt passen doet het niet nee, maar wanneer de powerup logisch is bij het product zullen spelers zich er minder snel aan ergeren of het valt minder op. Dit is in ieder geval de theorie en die wil ik onderzoeken. Of het wel of niet werkt daar verschillen de meningen nogal over.

En de vraag over of het bij het level past is, omdat ik naast de fit met de power-up ook een verschil wil testen in voorgrond of achtergrond, dus bij 1 versie zal de speler de powerup met het product zien en bij een andere versie de gewone powerup en het product wordt dan in de achtergrond verwerkt.

Vraag is of het werkt op herinnering van een merk, het actief zijn van een merk in het geheugen en of het gedrag kan beinvloeden.

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Echt passen doet het niet nee, maar wanneer de powerup logisch is bij het product zullen spelers zich er minder snel aan ergeren of het valt minder op. Dit is in ieder geval de theorie en die wil ik onderzoeken. Of het wel of niet werkt daar verschillen de meningen nogal over.

En de vraag over of het bij het level past is, omdat ik naast de fit met de power-up ook een verschil wil testen in voorgrond of achtergrond, dus bij 1 versie zal de speler de powerup met het product zien en bij een andere versie de gewone powerup en het product wordt dan in de achtergrond verwerkt.

Vraag is of het werkt op herinnering van een merk, het actief zijn van een merk in het geheugen en of het gedrag kan beinvloeden.

op die fiets..

Dan een fles grolsch bier, altijd goed.

Level 1 61%

Nog 10 XP voor level 2

op die fiets..

Dan een fles grolsch bier, altijd goed.

Haha, nou ik zat eerst aan jagermeister en smirnoff ice te denken bij de ice powerup :), maar volgens mijn begeleider mochten het geen alcoholische dranken zijn... :-p

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Girl gamers aller lande: verhef jullie stem!

Heb je het gevoel dat er te weinig goeie games worden gemaakt voor meisjes?

Wil je gamedesigners graag eens uitleggen wat meisjes écht leuk vinden en wat niet??

Heb je geweldige ideeën voor nieuwe girl games?

Grijp nu je kans en neem deel aan het onderzoek van de Universiteit Gent naar meisjes en gaming. Het duurt zo'n 10-15 minuten!

Bovendien maak je kans op een Nintendo DSi + een state of the art game

Druk op onderstaande link en laat jullie horen!

http://i.am/girlgamer

Alvast heel erg bedankt!!

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Spelers en speelsters van Half Life 2,

heb je ervaring (moet niet veel zijn) met Half Life 2 en wil je kans maken op een aankoopbon van 50 euro bij FNAC, volg dan bliksemsnel onderstaande link en help ons bij ons onderzoek!

http://soc.kuleuven.be/limesurveytest/i ... 11&lang=nl

Er wordt veel onderling tussen gamers over realisme en over hoe een game er moet uitzien gesproken. Het onderzoek hiernaar staat echter nog maar in zijn kinderschoenen en daarom hebben we jullie hulp nodig! Wij zouden graag een specifiek beeld krijgen van wat jullie, gamers, vinden van het realisme en de kwaliteit van Half Life 2.

Level 2 64%

Nog 28 XP voor level 3

Hoi iedereen,

Ik ben net als velen hiervoor bezig met een onderzoek over gamen. Bij mij draait het meer om de doelgroep competitieve gamers. Ook is het interessant om te kijken hoe er naar deze gamers wordt gekeken. Daarom heb ik snel een korte enquete in elkaar gezet en hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

www.thesistools.com/?id=128075

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Hoi,

Als afstudeeropdracht heb ik een game gemaakt: http://www.few.vu.nl/~aes200/tag.html

Nu ben ik met een online experiment bezig en heb ik gamers nodig (jullie dus ;)). Speel 1 keertje het spel en onder alle spelers wordt 50 euro verloot! Het maakt niet uit hoe lang of kort je het spel speelt om kans hierop te maken (je hoeft dus niet in de high scores te staan, al mag dit wel natuurlijk).

Bij dit spel heb ik ook een enquête gemaakt: http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=KJLDNH_76b27254

Ook onder deze deelnemers wordt 50 euro verloot! (en hier heb je veel kans op, 1 op 10 is het nu en dat is veel hoger dan bij elke loterij!).

Dus ga snel naar bovenstaande websites en suc6!

Level 2 61%

Nog 30 XP voor level 3

Hallo InsideGamers,

Op het moment ben ik aan het afstuderen en hiervoor ben ik een onderzoek naar gamers aan het doen en wat hun mening is over de Wii. Zouden jullie even de tijd willen nemen om de enquete op de onderstaande link te willen invullen? Het duurt niet lang en je helpt me er ontzettend mee! Je gegeven worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

http://spreadsheets.google.com/viewform ... elM0Unc6MA

Alvast bedankt!

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Done.

Computerspellen zijn videogames, ook op consoles, neem ik aan?

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Done.

Level 2 61%

Nog 30 XP voor level 3

[quote="Dariee"]Done.

Computerspellen zijn videogames, ook op consoles, neem ik aan?[/quote]

Ja, ik doel op computerspellen in het algemeen. Bedankt dat je even de tijd nam, je helpt me hier ontzettend mee!

Level 2 61%

Nog 30 XP voor level 3

[quote="Vincent"]Done.[/quote]

Thanks!

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Wij van Different Dimension Tournaments, DDT. Hebben een enquete

samengesteld van 8 vragen die ons doen helpen succesvolle toernooien te organiseren.

www.thesistools.com/?id=131813

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Danku admins voor het doorverwijzen naar deze thread

Ik heb een korte ( en dringende 8| ) enquête opgesteld over piraterij bij games.

Hopelijk vinden jullie even de tijd om zes simpele vraagjes in te vullen

Alvast bedankt

Surion

link: http://www.thesistools.com/?id=133229

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.