Doe je zelf aan een sport?

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

Dan bedoel ik niet fitnessen daar is een aparta topic voor. Doe je zelf nog een sport, zo ja hoelang al. Ik doe zelf squash. Doe het sinds 1998. Niet altijd even intensief. Periode's gehad dat ik 2 en heel soms 3x per weekte squashte. Om 17:30 vandaag heb ik weer training. Ik was het zelf al bijna vergeten, omdat het vorige week niet door ging ivm vakantie. Ik vind het gewoon erg leuk. En aan het einde van de training moeten we heen en weer rennen.

Moderator
Level 37 97%

Nog 437 XP voor level 38

Ik squash ook elke week minstens 1x. Thuis doe ik lekker met gewichten in de weer. Binnenkort gaat bij mij letterlijk 1 minuut vandaan een heel nieuw sportcentrum open. Ga daar denk wel een openingsaanbieding scoren. En wil ook weer gaan zaalvoetballen. Vrienden van me hebben zo'n team en daar moest ik me maar eens subtiel in gaan werken.

Damn best veel sporten eigenlijk. Ben ook weer single sinds kort, dus er mag wel weer een randje of 2 af. Moet weer in vrijgezel-shape komen.

Level 43 96%

Tof dat je ook squasht. Normaal gesproken heb je bij elke baan dat de achter muur van glas is. Bij ons is dat niet zo. Dat geeft opzich wel een tof effect. Waardoor je de bal tegen de achter muur kan slaan waardoor hij vervolgens tegen de voormuur komt. Helaas kan ik dat zelf nog niet.

Moderator
Level 37 97%

Nog 437 XP voor level 38

Squashen is cool, lekker helemaal kapot gaan.

Kan dat bij glas niet, tegen de achterwand slaan? Heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk.

Level 43 96%

Squashen is cool, lekker helemaal kapot gaan.

Kan dat bij glas niet, tegen de achterwand slaan? Heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk.

Ik weet niet of het er niet tegen kan. Maar het geeft wel een aardige dreun. Vroeger ooit wel eens gedaan. Was ooit eens bij een toernooi, maar zag niemand het echt doen tegen een glazen achterwand slaan.

Het lijkt me niet echt aan te raden.

Level 30 96%

Nog 492 XP voor level 31

Ik honkbal atm, denk al voor 3-4 jaar.

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Administrator
Level 40 99%

Nog 27 XP voor level 41

Voetbal:

De keeper is trouwens WTP van dit forum.

Ik ben degene met mijn normale kleding aan (2e van rechts). Moest die wedstrijd met het 1e mee (Wat minder leuk is, het 2e is veel gezelliger)

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Wat maakt het nou uit dat het ouder is dan een jaar? Moeten we om het jaar van alles een nieuw topic gaan openen ofzo?

Level 15 97%

Nog 71 XP voor level 16

Voetbal sinds mijn 4de.

Ik heb ook 3 jaar getennist.

Ben nu 14 btw.

Level 43 96%

Wat maakt het nou uit dat het ouder is dan een jaar? Moeten we om het jaar van alles een nieuw topic gaan openen ofzo?

Van mij mag deze op slot. Ik wil die van maart 2006 wel omhoog kicken als je dat liever hebt....

Maar ik ga serieus niet zo ver terug zoeken als ik een topic aanmaak. Sorry maar dat doe ik niet.

Level 6 76%

Nog 132 XP voor level 7

ik deed een jaartje voetbal en 3 jaartjes Thaibox en 4 jaartjes zwemmen binnekort weer een jaartje tahibox en dan weer verder met voetbal

Level 20 94%

Nog 356 XP voor level 21

- Voetbal

- Hardlopen

- Wielrennen(In de zomermaanden)

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Het is de bedoeling dat ik minstens één keer per week met een vriend van mij in het bos ga hardlopen, het komt er alleen niet altijd van.

Ik heb van alles gedaan, vooral tennis vond ik erg leuk, dat heb ik ook een dikke 10 jaar volgehouden. Ook voetbalde ik altijd erg veel. Nu doe ik echter alweer bijna een jaar niets, ik moet echt weer eens wat vinden. Ik wil alleen iets met zo weinig mogelijk fanatieke mensen, dus teamsporten vallen al af. Ik zat erover te denken om te gaan fitnessen, maar dat is ook zo... suf. Misschien koop ik wel een keer een goede racefiets, daar houd ik altijd wel van.

Level 30 95%

Nog 629 XP voor level 31

Heb heel lang geleden op voetbal gezeten, alleen F en E eigenlijk. Heb me inmiddels alweer ingeschreven, maar ik sta nog steeds op een fucking wachtlijst!

In mijn vrije tijd voetbal ik ook veel.

Level 26 92%

Nog 727 XP voor level 27

Vroeger: Voetbal

Nu : Tafeltennis

:)

Level 35 95%

Nog 877 XP voor level 36

Voetbal en tennis

(Voetbal elke wedstrijd nog gewonnen die we maar konden winne :D , maar we zitten te laag ingedeeld...

we wonnen zelfs van de gene die promoveerde dus best wel zielig dat wij dan niet promoveren..)

Level 59 96%

Nog 1813 XP voor level 60

Vanaf me 9e voetbal ik.

Maar denk erover om eraf te gaan als weer gekut word.

Level 35 95%

Nog 877 XP voor level 36

Vanaf me 9e voetbal ik.

waar speel je dan ?

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Tennis, ik ben de federer van nederland enzo.

Level 59 96%

Vanaf me 9e voetbal ik.

waar speel je dan ?

S.V. Kickers '69 A1 :7

Level 35 95%

Nog 877 XP voor level 36

Vanaf me 9e voetbal ik.

waar speel je dan ?

Nog nooit tegen gespeeld zal denk ook niet snel gebeuren

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Mjoh als mod van dit forum kan ik het niet maken om niet te sporten of curzz... ik speel momenteel voetbal (niveau 2e team van de gemiddelde amateurvereniging, niet hoog dus) en hef 3x in de week gewichten.

Level 59 96%

[...]

waar speel je dan ?

Nog nooit tegen gespeeld zal denk ook niet snel gebeuren

Welk District zit jij dan?

Moderator
Level 43 99%

Nog 292 XP voor level 44

Ik tennis, al een jaar of 10 nu. Ik ben behoorlijk goed, al zeg ik het zelf :P Heb heel wat jaartjes hoog competitie gespeeld, helaas is mijn competitieteam nu een beetje uiteen gevallen. Daarom speel ik nu bij een andere club uit de buurt mee competitie met een vriendin, minder leuk, maar je moet wat.

Ik zal mezelf maar niet de Federer van NL noemen, dat is Ryuujin al natuurlijk.

Verder loop ik 2x per week 6km en 1x per week 10km hard, dat bevalt ook goed. Lekker je gewrichten slopen met dat geren :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.