Zwemmen! Helaas ben ik al bijna een jaar aan het revalideren van iets waarvan geen van de professionals (fysio's, dokter, orthopeden) het eens waren over wat het precies is.
Ik voetbalde van af mijn 5de maar ben er onlanks mee gestopt van blessures aan mijn beide knieën en enkels. Mijn voeten staan verkeerd dus de spieren raken aan de ene kant overbelast.
Ik doe op dit moment niet aan sport ik zat op voetbal, maar de
trainer kwam niet meer opdagen, dus wij dachten mooi is dat.
Ik kon er wel opblijven maar dan moest ik naar een team waar
iedereen een jaar ouder is dan mij, en ik was ook nog geen eens
zo goed in voetbal ook, dus toen ging ik maar stoppen met voetballen.
Een sport die ik nu graag wil beoefenen is tafeltennissen maar ik weet niet of ik daar opmag, want dat is 10 km fietsen, en dus moet ik ook weer 10 terugfietsen. Dus dat is 2 uur in totaal fietsen en 1 uur tafeltennissen en dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Maar als dat dan toch nie mag dan ga ik maar op spurt 88, dat is een hardloopclub in hardenberg.
Ik heb van mijn 5e tot mijn 12e op voetbal gezeten. Ik moest noodgedwongen stoppen omdat ik mijn knieschijf in 2005 brak. Ik mag alleen nog trainen, geen wedstrijden meer spelen. Als ik uitgegroeid ben (rond mijn 18e) gaan ze kijken of m'n knieschijf volledig is hersteld. Zo ja, dan mag ik (eindelijk!) weer voetballen. Zo nee, dan moet ik alsnog geopereerd worden.. Momenteel train ik dus 1 keer in de week mee met een elftal. Daarnaast fitness ik 1 of 2 keer in de week (een uurtje).
Ik heb zo'n zeven jaar op judo gezien. Maar had er helemaal geen zin meer in. Gelukkig had mijn beste vriend er ook geen zin meer in. Dus nu zitten we samen op een Tennis vereniging bij ons in de buurt.
Is echt heel relax, want je kan er altijd heen als je zin hebt.
5 dagen geleden naar een hardloopclub in mijn buurt gefietst. Ik wou heel graag gaan hardlopen dus ik heb me maar opgegeven. Je moest je telefoonnummer opschrijven en ze zouden gelijk gaan bellen. Maar nu 5 dagen later hebben ze nog niet gebeld. Ik wacht nog 2 dagen en dan ga ik gewoon naar die vereniging en ga ik het daar vragen. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Straks kan ik pas over een maand gaan hardlopen. En dat tafeltennissen heb ik maar niet gedaan, want dat was gewoon te ver weg. Een uur heen fietsten en een uur terug. Dat is in totaal 2 uur fietsten en een uur tafeltennissen. Ik probeer in December al met mijn vader 12 kilometer te hardlopen. Nu kan ik nog maar 8 km hardlopen en daar doe ik zo,n 50 minuten over, en mijn vader zo,n 40.
Ik voetbal (centraal/rechts op het middenveld). Speel in het eerste van de zaterdagamateurs van Emmen. Vanmiddag kansloos met 3-0 verloren bij FC Assen. Heb er dus zwaar de pest in...
Ik speel bij VVDalen, waarschijnlijk ken je het wel.
Afgelopen zaterdag 3-2 verloren tegen Emmen AV B1.
Die zijn toch net wat te goed voor ons, zij spelen ook 3e divisie ik speel hoofdklasse, vind het nog niet eens zon heel slecht resultaat.
Ik voetbal al zo`n 16 jaar.. Ik zat bij het selectie waar ik dit seizoen weg wou vanwege vriendjespolitiek.. Ik ben gaan voetballen in het lagere eftal. Omdat ik niet meer kon overschrijven naar het ander club... Ik ga volgende jaar naar het ander club voetballen in het eerste.. Ik heb al gesproken met het trainer.. Ik train daar mee met het selectie bij het ander club en voetbal bij het dezelfde club in het lagere eftal zodat ik conditieel op het niveau blijf.. Dat is niet verboden Ik speel op het rechtsback of linksback..