Doe je zelf aan een sport?

Level 57 98%

Nog 890 XP voor level 58

Al paar jaar sportloos :) In de zomervakantie gaan we dan wel altijd wandelen in de bergen met een dikke rugzak... En af en toe een ski vakantie :)

Level 8 91%

Nog 85 XP voor level 9

Zwemmen! :) Helaas ben ik al bijna een jaar aan het revalideren van iets waarvan geen van de professionals (fysio's, dokter, orthopeden) het eens waren over wat het precies is.

Level 22 98%

Nog 78 XP voor level 23

Voetbal :D Vandaag 1-0 gewonnen tegen de koploper, prachtig!!!

Level 37 99%

Nog 69 XP voor level 38

Ik ben vanaf januari gestopt, maar ik deed free-fight.

Ik ben erover aan het denken om er misschien weer op te gaan.

Level 3 57%

Nog 66 XP voor level 4

Ik doe aan straatvoetbal , bmx en straat basket.. Freestyle is altijd leuker, minder regeltjes enzo..:)

Level 8 80%

Nog 186 XP voor level 9

ik zit de laatste tijd regelmatig op de racefiets, maar verder voer ik niks uit :)

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

ik heb 9 jaar lang op voetbal gezeten.

ik moest er op mijn 15e levensjaar echter mee stoppen vanwege een knie-blessure.

toen ongeveer 1 jaar aan fysiotherapie gedaan, maar daar ben ik sinds kort klaar mee.

nu ga ik over enkele weken beginnen met fitnessen! :)

Level 15 92%

Nog 256 XP voor level 16

Ik voetbal vanaf mijn 6de bij S.C.E. Nijmegen. Zit nu in de C1

Level 34 97%

Nog 536 XP voor level 35

Ik voetbalde van af mijn 5de maar ben er onlanks mee gestopt van blessures aan mijn beide knieën en enkels. Mijn voeten staan verkeerd dus de spieren raken aan de ene kant overbelast.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Ik doe op dit moment niet aan sport ik zat op voetbal, maar de

trainer kwam niet meer opdagen, dus wij dachten mooi is dat.

Ik kon er wel opblijven maar dan moest ik naar een team waar

iedereen een jaar ouder is dan mij, en ik was ook nog geen eens

zo goed in voetbal ook, dus toen ging ik maar stoppen met voetballen.

Een sport die ik nu graag wil beoefenen is tafeltennissen maar ik weet niet of ik daar opmag, want dat is 10 km fietsen, en dus moet ik ook weer 10 terugfietsen. Dus dat is 2 uur in totaal fietsen en 1 uur tafeltennissen en dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Maar als dat dan toch nie mag dan ga ik maar op spurt 88, dat is een hardloopclub in hardenberg.

Level 32 94%

Nog 931 XP voor level 33

10km fietsen is een half uurtje. Dus niet overdrijven he ;) Hoef je niet eens overdreven hard te fietsen.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Maar dan is het nog lang vind ik een uur fietsen en een uurtje trainen.

Level 29 97%

Nog 350 XP voor level 30

Ik heb van mijn 5e tot mijn 12e op voetbal gezeten. Ik moest noodgedwongen stoppen omdat ik mijn knieschijf in 2005 brak. Ik mag alleen nog trainen, geen wedstrijden meer spelen. Als ik uitgegroeid ben (rond mijn 18e) gaan ze kijken of m'n knieschijf volledig is hersteld. Zo ja, dan mag ik (eindelijk!) weer voetballen. Zo nee, dan moet ik alsnog geopereerd worden.. Momenteel train ik dus 1 keer in de week mee met een elftal. Daarnaast fitness ik 1 of 2 keer in de week (een uurtje).

Level 7 94%

Nog 43 XP voor level 8

Ik heb zo'n zeven jaar op judo gezien. Maar had er helemaal geen zin meer in. Gelukkig had mijn beste vriend er ook geen zin meer in. Dus nu zitten we samen op een Tennis vereniging bij ons in de buurt.

Is echt heel relax, want je kan er altijd heen als je zin hebt.

Level 24 96%

Nog 284 XP voor level 25

Basketbal :)

Gaat best lekker, vorig jaar 2e geworden en dit seizoen 1e wedstrijd gewonnen dus een goed begin alvast.

Oh jah k speel forward.

Level 23 99%

Nog 79 XP voor level 24

Ik kan helaas niet meer voetballen door un liebreuk, ik zat in de regio btw...

Level 17 92%

Nog 318 XP voor level 18

Zit net op basketbal :)

Goede start gehad maar ben nog bankspeler.

Level 20 94%

Nog 356 XP voor level 21

- Voetbal: 2 x in de week trainen, zondag wedstrijd.

- Fitness: 2 x in de week in me vrije tijd fitnessen, daarnaast geef ik spinning

- Hardlopen: 1 x in de week, 15km, binnenkort 17km proberen.

- Fietsen: Op mijn racefiets. Dit probeer ik elke dag wel een uur tot anderhalf uur te doen

Level 15 88%

Nog 398 XP voor level 16

Thaiboksen, 3x per week, bij elkaar vijf en een half uur.

Bazensport. :)

Level 18 90%

Nog 478 XP voor level 19

Thaiboks, 3x per week, zoals Rinke eigenlijk.

Daarnaast nog 3x per week Fitness.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

5 dagen geleden naar een hardloopclub in mijn buurt gefietst. Ik wou heel graag gaan hardlopen dus ik heb me maar opgegeven. Je moest je telefoonnummer opschrijven en ze zouden gelijk gaan bellen. Maar nu 5 dagen later hebben ze nog niet gebeld. Ik wacht nog 2 dagen en dan ga ik gewoon naar die vereniging en ga ik het daar vragen. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Straks kan ik pas over een maand gaan hardlopen. En dat tafeltennissen heb ik maar niet gedaan, want dat was gewoon te ver weg. Een uur heen fietsten en een uur terug. Dat is in totaal 2 uur fietsten en een uur tafeltennissen. Ik probeer in December al met mijn vader 12 kilometer te hardlopen. Nu kan ik nog maar 8 km hardlopen en daar doe ik zo,n 50 minuten over, en mijn vader zo,n 40.

Level 12 99%

Nog 13 XP voor level 13

Ik voetbal (centraal/rechts op het middenveld). Speel in het eerste van de zaterdagamateurs van Emmen. Vanmiddag kansloos met 3-0 verloren bij FC Assen. Heb er dus zwaar de pest in...

Ik speel bij VVDalen, waarschijnlijk ken je het wel.

Afgelopen zaterdag 3-2 verloren tegen Emmen AV B1.

Die zijn toch net wat te goed voor ons, zij spelen ook 3e divisie ik speel hoofdklasse, vind het nog niet eens zon heel slecht resultaat.

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

Ik skateboard ongeveer 4 keer per week, in de zomer zelfs nog meer.

Voor de rest fitness ik 2 keer per week, en squash ik een per week.

En ik zit elke dag een dikke 3 kwartier op de fiets :P

Level 21 96%

Nog 227 XP voor level 22

Ik voetbal al zo`n 16 jaar.. Ik zat bij het selectie waar ik dit seizoen weg wou vanwege vriendjespolitiek.. Ik ben gaan voetballen in het lagere eftal. Omdat ik niet meer kon overschrijven naar het ander club... Ik ga volgende jaar naar het ander club voetballen in het eerste.. Ik heb al gesproken met het trainer.. Ik train daar mee met het selectie bij het ander club en voetbal bij het dezelfde club in het lagere eftal zodat ik conditieel op het niveau blijf.. Dat is niet verboden :) Ik speel op het rechtsback of linksback..

Level 7 76%

Nog 175 XP voor level 8

Momenteel volg ik de opleiding Sport, management & ondernemen, elke dag 2 uur sport en daarnaast doe ik nog aan fitness & hardlopen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.