Advies: Welk Wii-spel moet ik halen?

Level 6 95%

Nog 25 XP voor level 7

ik zoek nog een leuke game..

welke raden jullie mij aan?

ik heb red steel&zelda al.

Level 52 99%

Nog 430 XP voor level 53

SSX blur? Veel goede reacties.

Level %

Nog XP voor level

Als ik heel eerlijk ben: koop 2000 Wii punten. Kan je lekker oldskool spellen downloaden. Echt veel soeps is er voor de Wii nog niet. Alleen Zelda.

Level 25 96%

Nog 357 XP voor level 26

volgende maand komt mario paper uit... en nog een paar goede games

Level %

Nog XP voor level

volgende maand komt mario paper uit... en nog een paar goede games

In Amerika ja. Niet in NL.

US: April 9, 2007

Japan: April 19, 2007

Europese launchdatum is niet bekend.

Level 10 97%

Nog 42 XP voor level 11

Super Monkey Ball of Wario Ware

Level 21 96%

Nog 257 XP voor level 22

Imo wel te overwegen zijn:

Excite Truck, Super Monkey ball, Wario Ware, SSX, The Godfather. Misschien Sonic.

Of je kan eventjes een MoH:Vanguard review afwachten maar het zal wel een gemiddelde game worden.

Level 4 76%

Nog 61 XP voor level 5

MoH vanguard lijkt nog best leuk te worden, 4p multiplayer, en met analoge besturing om hoekjes kijken voor extra precisie.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

afwachten op paper mario (duurt nog wel even ja.. maarja)

Maar ik vind het zonde om een middelmatige game te kopen.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Ik zit te twijfelen tussen SSX Blur en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2...

Level 6 95%

Nog 25 XP voor level 7

ik denk dat ik ook maar wacht op paper mario.. spelaanbod is verder niet echt veel soeps voor mij..

SSX is niet echt mijn genre, racen vind ik ook niet echt leuk..

& minispelletjes vind ik niet echt het halen waard..

hopen dat paper mario snel komt!!

Level 22 91%

Nog 631 XP voor level 23

Ik maak niet graag reclame voor mezelf, maar degenen die twijfelen of SSX iets is: SSX Blur

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

koop sonic :)

of een VC card.

Level 7 75%

Nog 187 XP voor level 8

Sonic zuigt, net als de rest van de games op zelda en monkeyball na (excite truck, ssx blur, godfather overtuigde me niet) Heb mijn wii en alles nu verkocht.. en staat nu een ps3 te gelimmen

ONtopic: Luister naar Rano, koop 2000 wiipoints.. is alles wat leuk is atm

Level 77 98%

Level 7 75%

Nog 187 XP voor level 8

Hm nou, ik had Sonic gekregen en 4 uur gespeeld en viel me vies tegen. Na motorstorm te hebben gespeeld kon excite truck me ook niet bekoren helaas. Ook SSX Blur is niet wat het is. En zelfs Zelda overtuigde me niet om hem te houden, ook al vind ik OOT beste game ooit (dus dat ik van zelda houd)

Het is gewoon zo dat voor mij (en ik was voormalig Nintendo-fan) de Wii niet als next-gen aanvoelt. De controls zijn leuk en de gedachte erachter is fun. Maar voor mij voegde het niks toe of ik mijn controller kantel tijdens het racen of dat ik een pookje een kant op duw. Nu met de PS3 voelt het echt als de volgende generatie aan, die machine is zo compleet niet normaal. Elke usb headset kan erop, toetsenbordje kan je zo aansluiten. Goed online systeem, prachtige graphics.. muziek/foto's/films alles. Oke het kost meer maar dan heb je ook wat.

begrijp me niet verkeerd, ik vind de wii niet kut. Alleen als hij 2/3 jaar geleden uitkwam was het perfect. Nu voelt het imo gedateerd.. ook al zouden de controls zo speciaal moeten zijn. Zo voelt het niet perse aan. En kijk die aankomende games van third party's dan. Nintendo is perfect maar de 3d party's brengen crap games (ubisoft) of nog redelijke kindergames (the sims, tamagotchi wtf?) of gewoon oude ports die ook op de ps2 kunnen of zelfs uitkomen binnenkort (moh: vanguard)

Level 77 98%

Level 7 75%

Nog 187 XP voor level 8

Ik weet het over MOH, ik dacht al dat je dat verkeerd zou lezen wilde niet editen. Ik bedoel gewoon dat een PS2 game<-> Wii game is alleen dan Oude controls <-> Nieuwe controls. Maar dat EA de Wii op dezelfde generatie zet als de 'vorige' maar dan nieuwe controls toevoegd wat mij brengt naar de next generation 2.5 (ps1/n64= 1, gc/ps2/xbox= 2, 360/ps3=3) waar de Wii zich bevind. Ik vind dat jammer. Ik betaalde echt wel 100,- meer zodat de Wii uberhaupt mee kon liften met PS3/360 ports maar dan met andere controls, niet dat de Wii meelift met titels voor de PS2 met andere controls.

En over de DS-fase. Ik vind nou niet dat de DS daar ooit helemaal uit is gekomen. Ik vind nou niet echt grote titels als Daxter/Killzone/GTA op mijn DS. Meer van die kleine titels of leuke race games (DKR/Mario Kart, Brain Training) en Metroid Prime hunters was wel aardig opzich. Maar ik geef toe de DS is wel verbeterd sinds de lancering qua grootschalige games.

Btw.. vind je het online systeem van de Wii goed dan? Ik laat me mening achterwegen die kan je wel raden. Ik vind het alleen hardstikke jammer hoe Nintendo het aanpakt.. hoop nog steeds op 'een' grote aankonding qua online gaming.

Level 77 98%

Level 10 97%

Nog 42 XP voor level 11

Level 77 98%

Level 7 75%

Nog 187 XP voor level 8

En de helft ervan is nog niet eens uit;) maar ik zeg toch.. het verbeterd! Alleen moet je duidelijk wel van rpg's houden.

Maar ontopic, deze jongen wilt een game voor de Wii

Ik raad dan toch Monkeyball aan, uren vermaak mee gehad

Level 6 95%

Nog 25 XP voor level 7

is het niet handig om dit te stickyen. xbox360 en playstation forum hebben dat ook ;).

Level 14 90%

Nog 264 XP voor level 15

is het niet handig om dit te stickyen. xbox360 en playstation forum hebben dat ook ;).

Inderdaad. Dit topic is voor iedereen een stuk nuttiger dan bijvoorbeeld het 'Wie heeft een Wii?' topic. Als je wilt weten of iemand een Wii heeft kun je toch gewoon in zijn/haar collectie kijken :S ?

Level 23 93%

Nog 502 XP voor level 24

Behalve Zelda is er geen topper.

Ik zou voor geen 1 game meer dan 30 euro betalen.

Triest aanbod :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.