Advies: Welk Wii-spel moet ik halen?

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Zijn de Wii harvest moon's echt zo middelmatig?

In het verleden wel eens Harvest Moon 64 op rom gespeeld en wat Rune factory.

Ik speel nu A Wonderful Life en vind het een geweldig spel. Een soort OOT zonder vechten, super awesome:)

Level 1 26%

Nog 19 XP voor level 2

ik zoek nog een leuke game..

elke raden jullie mij aan?

ik heb red steel&zelda al.

ik heb call of duty and I love it _O_

Level 1 26%

Nog 19 XP voor level 2

kweenie ma zeker nie mario kart met zo'n stuur want da sukt vo dust .|.

Level 29 95%

Nog 589 XP voor level 30

Nu Pikmin 3 eraan komt voor de Wii U is het wel eens tijd geworden dat ik aan de serie ga beginnen. Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ik de games gemist heb op de GameCube. Maar goed, gelukkig bestaan er remakes van de eerste 2 games uit de serie voor de Wii (onder New Play Control). Nu vroeg ik me af, hoe zijn die remakes? Ik kan me voorstellen dat een RTS-achtige titel als Pikmin zich wel leent voor de WiiMote, aan de andere kant zijn de New Play Control titels in mijn ervaring wel van wisselende kwaliteit.

Dus.. NPC versies kopen? Of misschien op zoek gaan naar de GC versies?

Level 7 88%

Nog 87 XP voor level 8

Kan iemand mij helpen ik wil the last story kopen of pandora's tower. Welke van de 2 is leuker.

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Damn waar kan ik Rune Factory: Frontier vinden???

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

@ Jakurdo: Ik zou gewoon die Wii versies kopen. Makkelijker te vinden, goedkoper en minimaal zo goed.

@Snakesonic: Een paar weken terug waren die Rising Star games (ook Okami en No More Heroes 2)bij de ketens van TheHut (Zavvi, CDWOW) ineens allemaal weer volop verkrijgbaar voor 15,95 oid. Rune Factory is nu blijkbaar op. Ik zou die sites (en budgetgaming) gewoon in de gaten houden.

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Binnenkort komt hier, naast de PS3 die wel al hebben, een Wii in huis. Wat zijn de grootste must-haves die in de laatste paar jaar zijn uitgekomen?

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Algemene Must-haves

Super Mario Galaxy 1

Super Mario Galaxy 2

Metroid Prime 3: Corruption

The Legend of Zelda: Twilight Princess

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Xenoblade Chronicles

Super Smash Bros. Brawl

Persoonlijke must-haves

The Last Story

Punch-Out

Kirby's Epic Yarn

Little King's Story

No More Heroes 1

No More Heroes 2

Zack & Wiki

Als je nog geen gamecube games hebt, kan ik daar ook nog een legio aan games aanbevelen.

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Dank! Een paar goede games is genoeg. Het gaat voornamelijk om het samen spelen met anderen. Super Mario Galaxy (2) gaat bijna zeker aangeschaft worden. Zelda interesseert me dan weer totaal niet.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Rune Factory: Frontier van de week nog in bestelling gezet (morgen binnen als het goed is). Ben benieuwd !

Level 34 96%

Nog 685 XP voor level 35

Haal dan niet Corruption maar de complete Trilogy. Vaak net zo duur maar dan heb je de eerste twee Metroids er ook gelijk bij.

Vond deeltje 3 wel het beste en is ook het mooiste, maar voor een paar euro zou ik dan de trilogy halen.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Net zo duur? Dat zal je tegenvallen. Corruption ligt voor 10 euro bij de Bart Smit. Trilogy is al een tijdje out of print en kost op Ebay/Marktplaats 50 euro...

Nog wat Wii aanbevelingen die SnakeSonic niet noemde:

- Another Code R: A Journey into Lost Memories. Ontzettend ondergewaardeerde point 'n click adventure met een leuk verhaal en prachtige stijl. Als je een beetje oplet kun je deze voor 10-15 euro oppikken bij zaken als Dixons.

- Fire Emblem: Path of Radiance. De beste S-RPG serie op de markt. Goed voor zeker 60 uur gameplay. Wel wat lastig te vinden tegenwoordig.

- Sonic Colours, Sonic & the Black Knight en Sonic & The Secret Rings. Alle drie voor 10-15 euro per stuk op te pikken en alle drie erg vermakelijke games voor dat geld. Met Colours als beste van drie. Als je een beetje oplet heb je voor 20 euro een CE van Colours.

- Klonoa. Prachtige, kleurrijke remake van de PSX klassieker. Ook voor een schijntje op te pikken.

- Trauma Center: New Blood + Trauma Center: Second Opinion. Doktertje spelen met de Wii-mote. Met een verrassend leuke verhaallijn en ook best wat uitdaging. Beide titels zijn ook voor iets van 10 euro op te pikken als je een beetje oplet.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Silent Hill Shattered Memories Beste non-Team Silent SH game

Resident Evil 4 Wii Edition Gewoon, omdat het kan

Project Zero II Wii Edition Awesome creepy stuff

Donkey Kong Country Returns Moeilijkste platformer op de Wii

Tatsunoko vs. Capcom Awesome vs. fighter

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Dit wordt enorm gewaardeerd! Ik ga niet alle games kopen, maar nu weet ik wel waar ik naar moet kijken.

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Net zo duur? Dat zal je tegenvallen. Corruption ligt voor 10 euro bij de Bart Smit. Trilogy is al een tijdje out of print en kost op Ebay/Marktplaats 50 euro...

Nog wat Wii aanbevelingen die SnakeSonic niet noemde:

- Another Code R: A Journey into Lost Memories. Ontzettend ondergewaardeerde point 'n click adventure met een leuk verhaal en prachtige stijl. Als je een beetje oplet kun je deze voor 10-15 euro oppikken bij zaken als Dixons.

- Fire Emblem: Path of Radiance. De beste S-RPG serie op de markt. Goed voor zeker 60 uur gameplay. Wel wat lastig te vinden tegenwoordig.

Radiant dawn bedoel je toch?

En Another Code is ook erg tof, jammer van Cing.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Mario strickers

en een persoonlijke favoriet

disaster day of crisis

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Ja, Radiant Dawn uiteraard.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Heeft 1 van jullie al een keer spullen bestelt op http://www.bsshop.net?

Ik wil iets bestellen maar heb nog geen ene reactie gelezen op internet van die website..

Level 15 93%

Nog 219 XP voor level 16

Heeft iemand hier al de moeite genomen om de Wii versie van Retro City Rampage uit te testen? Aangezien de WiiU eshop toch niet zoveel boeiends te bieden heeft, leek me dit wel een leuke optie...

Level 24 95%

Nog 438 XP voor level 25

Algemene Must-haves

Super Mario Galaxy 1

Super Mario Galaxy 2

Metroid Prime 3: Corruption

The Legend of Zelda: Twilight Princess

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Xenoblade Chronicles

Super Smash Bros. Brawl

Donkey Kong Country Returns

Persoonlijke must-haves

The Last Story

Punch-Out

Kirby's Epic Yarn

Little King's Story

No More Heroes 1

No More Heroes 2

Zack & Wiki

Als je nog geen gamecube games hebt, kan ik daar ook nog een legio aan games aanbevelen.

Je was een must-have titel vergeten ;).

Fixed.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.