Advies: Welk Wii-spel moet ik halen?

Level 13 86%

Nog 342 XP voor level 14

BobWiiman

Zelda:OoT is de beste game ooit gemaakt in mijn ogen - haast een onmogelijke taak voor developers om die te overbruggen. Als ik Zelda: OoT een 10 geef, dan zal ik Twillight Princess een 5 moeten geven :p. Maar aangezien er genoeg bagger titels zijn die ook een 9/9.5 scoren zal ik Twillight Princess toch een 9.7 geven ofzo...

Anyway, ik denk dat ik liever een platvormer zoek of een heerlijk oud nes spelletje. Aanraders?

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

OoT is een overrated en achterhaalde game.

Level 22 91%

Nog 631 XP voor level 23

@Julian_w

Megaman is oude stijl nes-platformer, wat wil je nog meer..

Level 6 74%

Nog 143 XP voor level 7

Donkey Kong Country 2 is ook zeker een aanrader. Heerlijke platformer en als je er niet zo bekend mee bent is 'ie lekker pittig.

Level 14 90%

Nog 264 XP voor level 15

Lylat Wars is echt het spel van de VC. Ik heb hem zelf nog niet gedownload, maar op de N64 was dat spel echt de bom. Super!

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Mario Party 8, Resi 4 wii (heb origineel nooit gespeeld maar shooters moeten over het algemeen hun best doen willen ze bij mij de classic status halen) of mario Strikers Charged (voorganger niet gespeeld)

denk toch maar Strikers die online mode is tempting...

Level 13 86%

Nog 342 XP voor level 14

@Warioman

Mario Strikers: Charged is in mijn ogen echt heel erg goed! Maar de game kan ook makkelijk buiten je smaak vallen - het spel is namelijk erg lastig omdat de snelheid heel erg hoog ligt. Zorg er dus wel voor dat je game kan omruilen voor als je hem vind tegenvallen.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Mario Party 8, Resi 4 wii of mario Strikers Charged

Ik heb pas bij deze zelfde vraag voor Mario Party 8 gekozen. Strikers wil ik ook zeker nog wel gaan halen vooral voor online.

Resi is niet mijn smaak en laat ik dus liggen.

Level 13 86%

Nog 342 XP voor level 14

Mario Party 8 is kwalitatief veel slechter - ik had hem zelf weer teruggebracht naar de winkel ^^

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Hoe bedoel je "kwalitatief veel slechter"?

Level 14 91%

Nog 263 XP voor level 15

lijkt me toch duidelijk als je naar de scores van de games kijkt resi4 wii edition scoort gemiddeld een 89,7, mario strikes charged een 76 en mario party 8 een 6,6 op gamerankings.com

Level 13 86%

Nog 342 XP voor level 14

Dat niet alleen. Mario Strikers zijn qua gameplay gewoon perfect en doet wat het moet doen... kortom, wat je waarschijnlijk veracht van een intendo game. Mario party 8 brengt echter matige mini-games, geen breedbeeld en een paar lompe uitwerkingen qua besturing. Kortom, als je beter ben gewend - zal je jezelf kapot ergeren.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Ik ga er iig nog steeds vanuit dat ie op 30/06 uitkomt, zoals op de officiele nintendo-lijst staat :O

Nintendo nennt PAL-Termine für Europa

21.06.07 - Nintendo hat einige neue Erscheinungstermine für Europa bekanntgeben, die sich auf das 3. Quartal 2007 beziehen.

29.06.07 - Resident Evil: 4 Wii Edition (Capcom)

29.06.07 - Harry Potter & The Order Of The Phoenix (EA)

30.06.07 - Scarface (Vivendi Games)

Juni 2007 - Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games)

etc. etc.

;}

FF reactie; hij laag toennet bij de Mediamarkt. Dus 30/06 was idd het correcte datum

Level 12 87%

Nog 275 XP voor level 13

vind net dat marioparty de betere minigames voor wii momenteel bezig (beste is nog steeds die shooter bij super monkey ball !!!)

Level 7 75%

Nog 181 XP voor level 8

Hey

Ik zoek een leuke game en deze dingen moeten erin zitten:

1:Goed gebruik van de wii controller. Dat je bijvoorbeeld moet mikken of slaan

2:Fps of dat je zelf moet slaan met zwaarden b.v

3:Leuk

Deze games heb ik al:

Wii sport:P

Level 14 90%

Nog 264 XP voor level 15

Resident Evil 4: Wii Edition voldoet aan al je eisen. Je mikt met de Wii-Remote je wapen, hetgeen goed schijnt te werken. Ik heb hem zelf nog niet gekocht, maar volgens de reviews schijnt hij zeer leuk te zijn.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Klinkt een beetje als Red Steel wat jij zoekt...

Level 4 63%

Nog 96 XP voor level 5

ja red steell.. zwaardvechten en schieten..

heb ik zelf ook..

alleen denk dat resident evil wel leuker is en beter werkt;P

Level 13 86%

Nog 342 XP voor level 14

Ik raad Resident Evil 4 aan. Heerlijke game maar wil er wel even bij zeggen dat ik het spel niet had op de ps2/gamecube. Red Steel is leuk door zijn besturing en originaliteit - maar de afwerking is echt slecht. Zelda is ook erg leuk maar niet bepaald een echte actie titel. Je kan mikken met pijl&boog en slaan met je zwaard.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

mss Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2?? het is een van de beste titels die de Wii controller echt gebruikt, en het is vette actie.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Ik wilde misschien een kaartje gaan halen. Maar hoe haal je het meeste uit je 2000 Wii punten? Ik heb echt geen idee wat nou de echte toppers zijn. N64 games vind ik trouwens te duur.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Level 19 94%

Nog 298 XP voor level 20

Ik wacht tot SSB op de VC komt, of anders MP1, 2, of 3, en anders een andere N64 game.

PS. Zal ik HP:Orde van de Phoenix halen?

Level 29 95%

Nog 589 XP voor level 30

Ten eerste, Paper Mario is net verschenen op de VC, die is je 1000 Wii Points dubbel en dwars waard

Van wat ik heb gehoord van HP: Order of the Phoenix, is de game vermakelijk (geen regelrechte klassieker ofzo) maar zeker de overweging waard voor de Harry Potter fans.

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Hoi gasten ik heb een vraagje. Ik weet welke game ik wil kopen namelijk Harry Potter 5.( ik weet het is een filmgame maar hij schijnt volgens OPM best goed te zijn. Om de een of andere reden ben ik het bijna altijd eens met OPM dus dat zit wel goed) Maar mijn vraag was zou ik hem op de Wii moeten kopen of op de Playstation 3.

Ik zit enorm te twijfelen.

De Wii versie heeft natuurlijk de motion sensor. Maar de ps3 heeft die ook. De ps3 versie is mooier, maar ik heb voor de ps3 2 spellen die ik enorm veel speel. De wii komt bijna om van het stof dus zou dit een goede manier zijn omdat stof er af te halen. Voor de prijs maakt het vrij weinig uit. Bij consoleshop scheelt het maar 5 euro.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.