Welk spel moet ik kopen?

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Aangezien niet iedereen een spel kan kiezen door de enorme aanbod van Sony voor zijn Playstation 3 zou het wel handig zijn als mensen eerst konden rondvragen in dit topic en daarmee konden vragen aan de leden voor info over bepaalde games ;)

Ik zou graag wat race en vecht spellen willen en Ridge Racer boeit me niet zo is het dan goed als ik voor Motorstorm ga?

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

Op racegebied is MotorStorm een echte uitblinker, en F1 is ook een aanrader maar dat moet denk ik maar net 'je ding' zijn.

Qua fighters kun je uit de voeten met Virtua Fighter en Tekken DR (download €9,99).

Wel koel zo'n topic inderdaad, is ook wel nodig nu het ding er daadwerkelijk is natuurlijk :)

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Virtua Fighter spreekt me om de een of andere manier niet aan :S

Ik ben Streetfighter gewend en andere stylen dig ik niet snappie?

Ik hoop dat ik GT HD kan downen dat is pas een race game :9

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ridge Racer 7 is erg leuk hoor.

Maar als Ridge Racer nooit je ding is geweest,moet je deze laten liggen.

Virtua Fighter 5 vind ik imo de beste launch titel.

Erg vet.

Is maar 1 baan. :(

Wel leuk dat je je beste tijd kan up-loaden naar het on-line ranking board.

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Niet dat ik Ridge Racer niet ''leuk'' vind maar ik vind realistische spellen leuker dan een game waar het om driften gaat capish?

Btw ik heb het liever op 2d vecht games in plaats van 3d ;)

Level 15 94%

Nog 186 XP voor level 16

Ik zou echt voor F1 gaan! Dat spel is echt zo strak!

en het hoeft niet perse 'jouw ding' te zijn.

Heb al genoeg vrienden over de vloer gehad die aan het kijken van F1 geen reet aan vinden ( en ook niet van race games houden ) maar dit vonden zij toch ook wel erg strak en erg leuk om te doen!

en voor fighting game wacht ik nog steeds op van die 'sony-kaartjes' zodat ik Tekken kan downloaden. Want dat is voor mij de Fighting game!

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Ik vind F1 ook echt strak maar was even vergeten dat die er was ^_^'

Level 17 91%

Nog 383 XP voor level 18

Ridge Racer 7 is erg leuk hoor.

Maar als Ridge Racer nooit je ding is geweest,moet je deze laten liggen.

Virtua Fighter 5 vind ik imo de beste launch titel.

Erg vet.

Is maar 1 baan. :(

Wel leuk dat je je beste tijd kan up-loaden naar het on-line ranking board.

En leuk dat je replays kunt kijken van mensen in de online ranking.

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

Ik zou echt voor F1 gaan! Dat spel is echt zo strak!

en het hoeft niet perse 'jouw ding' te zijn.

Heb al genoeg vrienden over de vloer gehad die aan het kijken van F1 geen reet aan vinden ( en ook niet van race games houden ) maar dit vonden zij toch ook wel erg strak en erg leuk om te doen!

en voor fighting game wacht ik nog steeds op van die 'sony-kaartjes' zodat ik Tekken kan downloaden. Want dat is voor mij de Fighting game!

Ik denk dat die mensen het alleen vanwege de graphics leuk vinden :P Als dat het geval is ben je er na een weekje wel op uitgekeken lijkt me. Terwijl als je echt van realistische racegames houdt, of van F1, dan zul je er denk ik best wel wat plezier aan kunnen beleven.

Level 16 91%

Nog 340 XP voor level 17

Ik heb het meeste fun met MotorStorm. Ondanks alle kritiek is ook Resistanc: Fall of Man een heuse aanrader! Deze twee games zijn ook geweldig als je online gaat btw!

In PS-store: GT:HD vind ik niet echt leuk...lemmings daarentegen is ouderwets vet!

Level 23 91%

Nog 702 XP voor level 24

GT HD is briljant. Drift mode boven alles. Leukste launch titel :)

Ookal is het maar 1 baan. Het blijft gewoon leuk om je driften te verbeteren. Hier hebben voor mij dit weekend de meeste uurtjes ingezeten.

Dat er mensen bereid zijn om 60 eurie neer te leggen voor Motorstorm blijft mij verbazen.

Ik heb ook medelijden met mensen die Genji hebben gekocht . Wat is die afschuwelijk slecht. Er zijn een hoop hack and slash games en die zijn allemaal beter dan deze. Waardeloze troep.

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Maatje van mij heeft Genji gekocht, omdat hij de cover zo vet vond _O-.

Nu heeft ie echt ontzettende spijt, de game zuigt echt aarsch.

Ik raad Resistance aan als launchgame, en tekken en flOw als store game.

Level 5 82%

Nog 70 XP voor level 6

Virtua Tennis 3 is ook een zeer leuk spel, zeker de moeite waard en erg leuk met vrienden!

Level 14 94%

Nog 152 XP voor level 15

Resistance ...

Moderator
Level 67 97%

Resistance ...

Die ( en Motorstorm ) koop ik van een kameraad over die zijn Ps3 pakket laatst op die 'bijeenkomst' heeft gekocht.

Maar hij heeft hem nog niet ontvangen.....Zou deze week uitgeleverd worden.

Level 14 94%

Nog 152 XP voor level 15

Ik heb resistance al , echt een vette game ,heb er over het laatste een recensie over geschreven , die matig was en ik heb ook de game 'sonic' maar daar ga ik geen recensie van maken omdat dat gewoon zelfmoord van mijn imago zou zijn ;)

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Ik heb resistance al , echt een vette game ,heb er over het laatste een recensie over geschreven , die matig was en ik heb ook de game 'sonic' maar daar ga ik geen recensie van maken omdat dat gewoon zelfmoord van mijn imago zou zijn ;)

Zelfmoord van je imago ?

Heel apart..

Level 4 65%

Nog 92 XP voor level 5

ff een vraagje nu jullie het toch bijna de hele tijd over racegames hebben. Zit er in Motorstorm of in F1 een splitscreen mode, en zo ja met hoeveel mensen kan je dat dan tegelijk spelen???

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Motorstorm zowiezo niet F1 denk het ook niet ;)

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Oblivion (import) of Motorstorm ?

Level 28 97%

Nog 270 XP voor level 29

Oblivion natuurlijk, als je die nog niet gespeeld hebt.

Level %

Nog XP voor level

Ik mag van mezelf maar 4 titels bij de launch kopen. Ik twijfel tussen:

- Virtua Fighter 5 (heb ik al gekocht)

- Resistance: Fall of Man

- Motorstorm

- F1: CE

- Virtua Tennis 3

- NBA Street: Homecourt*

* Vond ik eerst echt een kutspel. Maar ik heb het bij een vriend de retailversie wat langer gespeeld en het echt weer een leuke NBA Street.

Resistance en Motorstorm trekken me, ondanks de positieve verhalen, niet. Maar ik wil ze opzich proberen.

Level 30 98%

Nog 173 XP voor level 31

Resistance is zeker een aanrader, als je ook van online gameplay houd. Want dan heeft dit spel een hoge replay waarde. Plus online gedeelte zit vrij goed in elkaar en het is lekker makkelijk om een game te joinen. Dus je zit altijd snel in de actie.

Level 28 97%

Nog 270 XP voor level 29

Ik zou nog Resistance, Motorstorm & Virtua Tennis halen.

Resistance omdat het gewoon een goede shooter is, Motorstorm vanwege de hectiek & Virtua Tennis 3 omdat het gewoon een uitstekende en vermakelijke tennisgame is. Als je 360 hebt zou ik Virtua Tennis daar wel voor halen vanwege online..

Moderator
Level 67 97%

Ik mag van mezelf maar 4 titels bij de launch kopen. Ik twijfel tussen:

- Virtua Fighter 5 (heb ik al gekocht)

- Resistance: Fall of Man

- Motorstorm

- F1: CE

- Virtua Tennis 3

- NBA Street: Homecourt*

Virtua Tennis 3

F1

Motorstorm

Succes ermee. ;)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.