Welk spel moet ik kopen?

Level 22 90%

Nog 664 XP voor level 23

MohamedAbdulkadir wrote on 10 januari 2014 23:33:

Koop gta v of the last of us of beter koop ps plus 50 euro per jaar en je krijgt elke maand 2 vette games voor de ps3 2 games

voor de vita en een game voor de ps4.

Ik hou niet van Gangster spellen zoals GTA V en ik hou meer van RPG en Zelda soort spellen, ook natuurlijk Pokémon spellen hou ik ook van. Ik heb een twijfel over deze twee spellen "Rune factory: Tides of Destiny" het mix van The legend of Zelda en Harvest moon spellen "Hyperdimension Neptune MK2" is een tactical RPG" welke van deze spellen moet ik halen... Any opinions please?

Voor die PS Plus voor de bedrag van €50 ga ik niet aan beginnen!

Level 31 93%

Nog 989 XP voor level 32

Hoewel Rune Factory op de Nintendo DS heel erg leuk is, lees ik niet hele goede dingen over de PS3 versie.

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Fuck! 

Had ik het maar geweten dan had ik wwe2k14 gekocht

Level 11 94%

Nog 102 XP voor level 12

kan iemand mij een spel aanraden ik vind rpg's tof maar niet in het anime sfeertje. fallout, skyrim, dragon age bevalt me wel. verder houd ik niet veel van puzzelen.

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Als je van een mooie story line houdt dan is The last of us echt een goeie ik heb hem zelf ook echt super mooi maar wel heel moeilijk

Level 24 95%

Nog 438 XP voor level 25

Ik heb net mijn eerste PS3 game gekocht! Ik heb een playthrough van ''The Last of Us'' op YouTube gezien en het leek me erg leuk om te proberen.. Dus heb ik die gekocht ^_^.
Volgende week ga ik wellicht nog een PS3 game halen.. Iemand ideeën?

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

NeoTails wrote on 3 mei 2014 17:31:

Ik heb net mijn eerste PS3 game gekocht! Ik heb een playthrough van ''The Last of Us'' op YouTube gezien en het leek me erg leuk om te proberen.. Dus heb ik die gekocht ^_^.
Volgende week ga ik wellicht nog een PS3 game halen.. Iemand ideeën?

Uncharted, LBP, Infamous, heavy rain, god of war en ga zo maar door.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,
ik ben al heel lang op zoek naar een game voor de ps2/ps3 die lijktop gta en 12+ is. In ieder geval schiete , splitscreen en vrij rond lopen.
dus ik zoek een game die lijkt op gta van 12+

Alvast heel erg bedankt!
gr youri

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.