Welk spel moet ik kopen?

Level 36 96%

Nog 742 XP voor level 37

Wat ik dus nog niet heb gedaan ;)

Level 8 77%

Nog 219 XP voor level 9

Op dit moment zou ik niet zo veel kopen. Ik speel veel Recistance. Het is echt wachten op de toppers (waar ps3 voor de release al mee liep te pronken). Assasins creed, nieuwe Metal Gear Solid, de nieuwe Resident Evil, enz.....

Oblivion vind ik wel vet om over een weekje te kopen, maar ik speel hem al op de PC en ben er op de PC al een beetje op uitgekeken. Dus ik wete niet of ik hier 70 euro voor ga neerleggen.

De eerst aankomende games die me aanspreken is Ghost Recon 2 en Bioshock.

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

TES: Oblivion binnen een week. Het is echt de beste nieuwe game die je dan kan kopen

Maar is weinig boeiends als je hem al op de PC/Xbox 360 hebt (gespeelt). ;)

Je gaat toch ook niet FIFA voor elk mogelijk platform kopen? :P

Level 8 91%

Nog 87 XP voor level 9

Hoe denken jullie over de game Spiderman 3 die 4 mei uit komt op de PS3 ?

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Kopen! Lijkt me een vette game, net als de nieuwe film.

Level 10 95%

Nog 75 XP voor level 11

Pffff....

Ik weet gewoon niet wat ik moet kopen. Heb Resistance al uitgespeeld en ben het multiplayer ook een beetje beu. Maar wat nu te kopen? Oblivion heb ik (helaas zou ik bijna zeggen) al op de pc uitgespeeld. Verder spreekt echt niets me aan (houd niet echt van 1vs1 vechtspelletjes en serieuze race games).

Moet toch wachten op Ninja Gaiden of Rainbow Six Vegas denk ik. Misschien dat the Darkness leuk word. Het meest wacht ik nog op Assassin's Creed, maar dat duurt nog zo lang.

Heb onlangs wel Def Jam gewonnen maar ze sturen hem maar niet op... zou me mooi helpen mijn wachttijd te overbruggen ;)

Level 8 92%

Nog 75 XP voor level 9

Oblivion, Virtua Fighter 5, of Motorstorm?

welke zal ik kopen?

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Oblivion :)

Level 8 92%

Nog 75 XP voor level 9

nou ik had oblivion gekocht, maar mijn verwachtingen werden NIET waargemaakt. ik heb het 5 uur gespeeld, en toen heb ik hem maar snel omgeruild voor Motorstorm.

Level 10 95%

Nog 75 XP voor level 11

Ik vind Oblivion echt vet, ik wou dat ik hem nog niet gespeeld had zodat ik het allemaal voor het eerst op de ps3 zou meemaken.

Level 9 89%

Nog 123 XP voor level 10

@ pongolesi:

met je eens ik wou dat ik hem nog niet op de 360 had gespeeld dan had ik nu teminste een geweldig spel om op me ps3 te spelen

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

hey, ik ben van plan om aanstaande weekend een ps3 te gaan halen maar welke game kunnen jullie mij aanraden? Ik zat te twijfelen tussen motorstorm en resistance maar dat zijn beide nog launch games. Zijn er in de tussentijd geen boeiende games uitgekomen die de moeite waard zijn?

Level 53 98%

Nog 483 XP voor level 54

nou ik had oblivion gekocht, maar mijn verwachtingen werden NIET waargemaakt. ik heb het 5 uur gespeeld, en toen heb ik hem maar snel omgeruild voor Motorstorm.

Stop met gamen. :P

Level 6 97%

Nog 12 XP voor level 7

Heb van de week oblivion gehaald en wat is het een top game zeg.:)

Ik kan hem echt iedereen aanraden

Level 20 92%

Nog 482 XP voor level 21

hey, ik ben van plan om aanstaande weekend een ps3 te gaan halen maar welke game kunnen jullie mij aanraden? Ik zat te twijfelen tussen motorstorm en resistance maar dat zijn beide nog launch games. Zijn er in de tussentijd geen boeiende games uitgekomen die de moeite waard zijn?

Haal Motorstorm online echt heel vet. Kan ik eindelijk is jou ass whoopen online :P.

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

Haal Motorstorm online echt heel vet. Kan ik eindelijk is jou ass whoopen online :P.

:P denk je dat, ik wil eigenlijk RFOM halen, die heeft een offline multiplayer. MS heeft da niet en zal ook niet komen. Ik wacht wat dat betrefd op MS2 denk ik :P heb jij RFOM?

Level 20 92%

Nog 482 XP voor level 21

:P denk je dat, ik wil eigenlijk RFOM halen, die heeft een offline multiplayer. MS heeft da niet en zal ook niet komen. Ik wacht wat dat betrefd op MS2 denk ik :P heb jij RFOM?

Nope ben ik ook niet van plan te kopen. Ben niet echt te spreken over het spel nadat ik de demo heb gespeeld. Dan kan een offline multiplayer mij niet echt boeien.

Level 17 91%

Nog 383 XP voor level 18

Er zijn geen bots in de offline multiplayer. Beetje nep.

Level 6 80%

Nog 109 XP voor level 7

Welke je moet kopen:

Resistance Fall of Man!

Level 3 89%

Nog 17 XP voor level 4

moeilijk hoor zo'n nieuwe ps3?

geen flauw idee welke launchgame ik ga halen

aan de ene kant oblivion (spreekt voor zichzelf)

maar ik wil eigenlijk ook wel multiplayer met vrienden.

kunnen jullie de keuze vergemakkelijken?

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

wacht gewoon op rainbow six vegas

Level 3 89%

Nog 17 XP voor level 4

nee, rainbow six komt er hier zeker in maar ik kreeg de ps3 vandaag voor verjaardag. anyway het is resistance geworden. wordt straks 1st vegas halen en dan nog oblivion...

het zou de moeite toch wel waard zijn... :P

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

goede keuzes :)

Level 3 89%

Nog 17 XP voor level 4

vegas komt toch op 24 mei uit? stond bij de dimplus...

zou mooi zijn, op mn verjaardag

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

really? 24 mei al? NICE. ik dacht pas in juni

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.