Welk spel moet ik kopen?

Level 3 89%

Nog 17 XP voor level 4

ze kunnen het natuurlijk fout hebben, maar dan heb ik iig wel genoeg geld

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

ik hoop dat ze het niet fout hebben, want ik ben een beetje uitgekeken op call of duty 3.

Level 11 91%

Nog 152 XP voor level 12

Aan Motorstorm beleef je de meeste fun. Singleplayer duurt ook lang, want je haalt niet zomaar de eerste plek, is nog aardig lastig. Ben bij de derde ticket.

Online is echt fantastisch. Het racen is zelf erg leuk en als je eerste wordt ben je echt trots op jezelf :P Echt zo'n gevoel van YES!

Resistance is een vette shooter met lange singleplayer en erg goede online functies.

Lange singleplayer?? Totaal, niet. Heb je uit op 8 uur makkelijk, zelfs sneller als je niet vaak doodgaat. Je kunt hem natuurlijk opnieuw uitspelen voor de nieuwe wapens maar dat is gewoon het zelfde. Die mannetjes komen te voorschijn vanaf dta je een bepaald punt overschrijd. Heel voorspelbaar

Level 11 91%

Nog 152 XP voor level 12

Aan Motorstorm beleef je de meeste fun. Singleplayer duurt ook lang, want je haalt niet zomaar de eerste plek, is nog aardig lastig. Ben bij de derde ticket.

Online is echt fantastisch. Het racen is zelf erg leuk en als je eerste wordt ben je echt trots op jezelf :P Echt zo'n gevoel van YES!

Resistance is een vette shooter met lange singleplayer en erg goede online functies.

Lange singleplayer?? Totaal, niet. Heb je uit op 8 uur makkelijk, zelfs sneller als je niet vaak doodgaat. Je kunt hem natuurlijk opnieuw uitspelen voor de nieuwe wapens maar dat is gewoon het zelfde. Die mannetjes komen te voorschijn vanaf dta je een bepaald punt overschrijd. Heel voorspelbaar

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

zolang het maar leuk is

Level 13 95%

Nog 104 XP voor level 14

Oblivion is een must-have!

GRAW2 wordt waarschijnlijk mijn toekomstige game, hoop dat deze populair wordt voor de clan :)

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

ik ga binnenkort rainbow six vegas kopen en misschien later ook GRAW2, medal of honor airborne, Brothers in arms hells high-way, army of two (ja ik houd van shooters)

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

idd, ik heb resistance zojuist uitgespeeld, had hem vorigweek vrijdag gehaald. Miss als hij online nog leuk is dat ik hem hou, anders ga ik hem miss. wegdoen, wel jammer want de off-line multiplayer is wel leuk.

Level 8 92%

Nog 75 XP voor level 9

Ridge Racer 7 of Virtua Fighter 5?

welke zal ik nemen?

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

moeilijke keuze, maar eerlijk gezegd zou ik ze allebei niet nemen, maar ieder z'n smaak.

Level 39 98%

Nog 250 XP voor level 40

idd, ik heb resistance zojuist uitgespeeld, had hem vorigweek vrijdag gehaald. Miss als hij online nog leuk is dat ik hem hou, anders ga ik hem miss. wegdoen, wel jammer want de off-line multiplayer is wel leuk.

Ik ben geen liefhebber van dit soort spellen online, maar omdat ik mijn oude vrienden tegen kwam en door de headset kon lullen met die gasten bleef ik toch langer hangen dan verwacht.

Gewoon lekker hersenloos knallen.. dat is de MP van Resistance :D

Level 40 99%

Nog 139 XP voor level 41

Ridge Racer 7 of Virtua Fighter 5?

welke zal ik nemen?

Ik zou voor Virtua Fighter 5 gaan :)

Level 9 89%

Nog 123 XP voor level 10

ik zou voor oblivion gaan is een geweldig spel

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

Gewoon lekker hersenloos knallen.. dat is de MP van Resistance :D

Daar zit jij dik fout in. ;)

Level 39 98%

Nog 250 XP voor level 40

@ ruben1234

Hoe zou jij het omschrijven dan?

Een tactische shooter?

Enige tactische in de game zijn de doelstelling-matches. Ik weet best wel waar ik over praat hoor, want speel die game momenteel elke dag.

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

Dit is geen tactische shooter, maar het is zeker niet hersenloos.

Het is ONMOGELIJK om naar de Chimera toe te lopen en te knallen, zeker niet op Superhuman.

Dit is niet Black, mijn vriend.

In dit spel moet je voorzichtig zijn. Op hard en Superhuman kan een Titaan je in 1 schot doden. Zelfs op easy is ie niet makkelijk.

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

hij had het over de MP ruben1234

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

Wat is MP? ^_^'

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Multiplayer. Meerspelermodus.

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

ow oké. My bad. :P

Level 15 99%

Nog 20 XP voor level 16

wanneer komt eindelijk rainbow six vegas?

Level 5 84%

Nog 62 XP voor level 6

Resistance of Virtua Tennis

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

wanneer komt eindelijk rainbow six vegas?

Staat vooralsnog gepland voor eind juni. Maar Ubisoft kennende wordt ie de dag voor de release weer uitgesteld -_-'.

@Raptile: Resistance.

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

Als je voor race gaat, dan zou ik kiezen voor Motorstorm

als je meer serieus wilt --> NFS carbon...

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Blazing Angels... Erg coole wwII Flightsim...

Erg leuk ook met de controler ;-)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.