Online Meeting Forum FAQ (gesloten)

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Welkom bij de Frequently Asked Questions, oftewel de veel gestelde vragen van het InsideGamer Online Meeting Forum.

^^D Wat kan ik in dit forum kwijt? ^^D

• Losse afspraken, in het Online Meeting Forum kan je losse afspraken maken.

Voorbeeld: Perfect Dark, vanavond om 20.00!

• Clans, het werven van leden, het afspreken van potjes, het uitwisselen van strategiën etc.

Voorbeeld: IG Tony Hawk's American Sk8crew.

• Online toernooien, het organiseren, deelnemen en praten over een tournooi.

Voorbeeld: IG Mario Kart DS Toernooi.

• Online nicknames, het plaatsen van je online nickname(s). Voor elke online service kan een topic aangemaakt worden voor het verzamelen van nicknames.

Voorbeeld: Gamertags Xbox Live.

:( Wat hoort niet in dit forum? :(

• Game discussie, Het is niet de bedoeling dat je hier gaat praten over de mogelijkheden van een spel. Geen discussie over de online mogelijkheden van Mario Kart DS en ook niet het posten van de laatste nieuws over Halo 3. Daarvoor zijn de andere fora, zoals bijvoorbeeld het Nintendo Dual Screen Forum of het Microsoft Xbox 360 Forum.

• Netwerkproblemen, als het je niet lukt om online te komen met je PC, console of handheld, stel dan een vraag in het forum van het platform. Dit forum is alleen voor mensen die al online zijn.

• Warez, oftewel illegale software. Je mag er niet om vragen, je mag ze niet aanbieden, je mag niet naar sites/servers verwijzen waar informatie en/of warez worden aangeboden, je mag er zelfs niet over praten. Respecteer het werk van de ontwikkelaar en betaal hiervoor.

• Spam, oftewel reclame. Je mag geen spam plaatsen. Een link naar een nieuwsitem wat met online gaming te maken heeft mag natuurlijk wel. Maar ga hier niet je eigen site/product promoten.

• Flames en Fanboy gedrag, oftewel overdreven opkomen voor je favoriete console of het zwart maken van andere consoles. Dit wekt irritatie op bij mensen die jouw mening niet delen en resulteert vaak in zinloze discussies. Niet doen dus.

• Crossposting, oftewel dubbelposten in verschillende fora. Heb je een geweldig nieuwtje met betrekking tot online gaming, dan mag je het gerust in het desbetreffende console forum posten. Nogmaals, dit forum is alleen bedoeld voor het afspraken maken voor online spellen, het starten van toernooien en het oprichten van je eigen clan.

• Spullen te koop aanbieden. Je mag hier geen spullen te koop aanbieden. InsideGamer heeft hier een speciaal forum voor, het Xchange forum. Je mag hier ook geen waarde-indicatie vragen.

:7 Wat moet ik doen voordat ik een topic open? :7

• Platformtags, in dit forum komen meerdere platformen bijeen. Gebruik daarom een platform 'tag' in je topictitel. Dit zijn de tags:

= Multi, oftewel voor meerdere platformen

= Sony PlayStation 2

= Sony PlayStation 3

= Microsoft Xbox

= Microsoft Xbox 360

= Nintendo Gamecube

= Nintendo Wii

= Sega DreamCast

= Personal Computer

= Apple

= Nintendo Dual Screen

= Sony PlayStation Portable

= Alle consoles voor de Sega Dreamcast

• Topictitel en inhoud, denk na over je startpost en je topictitel. Vermeld altijd het spel waar het omgaat. Ga goed na wat je precies wilt? Wil je een IG toernooi van Mario Kart DS organiseren? Plaats dan bijvoorbeeld: " IG Mario Kart DS Toernooi". Als je je aan bepaalde regels wilt houden plaats deze dan ook in de topic titel.

:O Ik hou me niet aan die regeltjes van jullie! :O

Dit kan resulteren in een gesloten topic, (tijdelijke) waarschuwing en/of (tijdelijke) ban. De moderator van dit forum bepaalt de 'straf'.

:@ Ik ben het niet eens met de beslissing van een moderator en/of adminstrator! Wat kan ik hier tegen doen? :@

Dan zijn er twee dingen die je kunt doen. Je kan een topic openen in het Meldhok forum. Maar je kan ook gewoon contact opnemen met de moderator en/of administrator waar je het niet mee eens bent. Dit kan per mail of per PM, maar ook vaak via MSN, ICQ of IRC. Hieronder zie je wie de moderators zijn van dit forum.

,_, MODERATORS: ,_,

• Echte naam: Gerjan

• Nick: Lord

• E-mail:

• PM: Klik

Online Meeting FAQ, laatst geupdate op 17 juni 2007 door Lord

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.