Hardware Installation Guide

Level 35 94%

Nog 1084 XP voor level 36

backwith another question!

Ditmaals ben ik de computer van een matt van mij in elkaar aan het zetten, en het lijkt wel alsof ik het zelfde probleem heb, als dat op pagina 2 van dit topic staat.

namelijk....

De comnputer gaat aan, alles zit aangesloten, de leds en de fans doen het, en alle kabeltjes zitten goed vast en zijn, mits ze nodig waren, natuurlijk allemaal geconnect.

Echter... geeft het monitor, waarop de pc is aangesloten, aan dat hij geen signaal krijgt.

In tegenstelling tot wat ik op pagina 2 als probleem beschreven heb, is het deze keer niet dezelfde kabel die ik vergeten was. Ik weet natuurlijk niks zeker, maar volgens mij zit alles goed vast.

TL;DR,, alles is aangesloten, fans en zooi doen het, scherm geeft 'Geen Signaal' aan. /help

Level 16 99%

Nog 18 XP voor level 17

backwith another question!

Ditmaals ben ik de computer van een matt van mij in elkaar aan het zetten, en het lijkt wel alsof ik het zelfde probleem heb, als dat op pagina 2 van dit topic staat.

namelijk....

De comnputer gaat aan, alles zit aangesloten, de leds en de fans doen het, en alle kabeltjes zitten goed vast en zijn, mits ze nodig waren, natuurlijk allemaal geconnect.

Echter... geeft het monitor, waarop de pc is aangesloten, aan dat hij geen signaal krijgt.

In tegenstelling tot wat ik op pagina 2 als probleem beschreven heb, is het deze keer niet dezelfde kabel die ik vergeten was. Ik weet natuurlijk niks zeker, maar volgens mij zit alles goed vast.

TL;DR,, alles is aangesloten, fans en zooi doen het, scherm geeft 'Geen Signaal' aan. /help

Tja het moet toch een kabeltje zijn of iets van de hardware is stuk. Wat je makkelijk kunt doen is het geheel uit elkaar halen en even buiten de kast op een doos (van bijv je moederbord) in elkaar zetten. Dit doe ik met alle systemen gewoon om te checken of de hardware niet stuk is.

Level 16 93%

Nog 238 XP voor level 17

Ik mag voor Linkin. hopen dat hij na 5 maanden een oplossing heeft gevonden.

Level 16 99%

Nog 18 XP voor level 17

Ik mag voor Linkin. hopen dat hij na 5 maanden een oplossing heeft gevonden.

Er zit ook een algemene tip tussen dus die is geschikt voor iedereen.

Level 3 59%

Nog 64 XP voor level 4

hulp nodig met installatie van een 2de HDD.

heb het aangesloten en geprobeerd te activeren en om het even onduidelijk te beschrijven heb een poging gedaan de schijf te benoemen met een letter maar hierbij was de nieuwe schijf niet terug te vinden.

computer laten scannen en werd ook niks nieuws gevonden. waar ik nu bang voor ben is dat het moederboord niet genoeg aansluitingen heeft voor de nieuwe HDD. er is al een dvdbrander en 1ste HDD aangesloten met de blauwe(naam vergeten) kabel. probeerde de 2de HDD met eenzelfde zwarte kabel aan te sluiten.. werkt dus niet maar wat is het probleem ? is de kabel gewoon niet geschikt of misschien niet goed aangesloten op het moederboord ? kan het amper controleren omdat de pc dus niet door mij in elkaar is gezet en de kabels niet kan volgen hoe het is weg gewerkt.

sorry voor het lange verhaal maar ik loop dood met de kennis die ik zelf heb en kan niet tot de oplossing komen. o_0 >:| :?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.