Official Rasslin' Topic

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

The Yes-chants made my day :lol:

Ik vind AJ's CooCoo for CoCopuffs act geweldig!

Ok, WTF!

Dat is een moment dat ik Kane wou zijn.

Midden van de ring, don't care who's watching.

Kijk, AJ bij TNA: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7Oa2GlTtNg

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Ok, WTF!

Dat is een moment dat ik Kane wou zijn.

Midden van de ring, don't care who's watching.

Kijk, AJ bij TNA: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7Oa2GlTtNg

The more people watching the better... YEAH, SHE TOTALLY FRENCHED ME!

@Filmpje: In de tijd dat ze nog de vriendin was van Lethal :7

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

- Daniel Bryan has responded to CM Punk’s insult on RAW, where Punk called him “Goat Face.” Bryan tweeted:

“Goat face is a horrible insult. My face is practically perfect in every way. In fact, from now on I demand to be called Beautiful Bryan.”

:lol:

Oh ja, en BA*

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Best: CM Punk Gets Shook

A few talking points from the Punk/Bryan verbal showdown:

1. Daniel Bryan continues his role as the Voice Of The Voiceless by saying what needed to be said: since Punk blew up last summer, he’s changed. He’s become that soulless, pandering asshole up top who throws his weight around and tries to look like the coolest and smartest and toughest guy on the show. Punk smirks, in the way that Summer Of Punk Punk never would, and says “the only thing that has changed about me is nothing”. I guess Titus O’Neil is writing his comebacks now.

2. Bryan points out that Punk is a sellout. Punk’s response is “funny coming from the guy in a YES YES YES t-shirt”. You know, the t-shirt WWE had to appropriate from Barbershop Window because the WrestleMania and Raw crowds in Miami wouldn’t stop yelling YES YES YES throughout the entire show, even when Bryan wasn’t in the ring. The shirt Bryan had to announce in a blushing promo at the end of a dark match to thunderous applause. The one the voiceless raised their voices and demanded. I guess Punk’s suggesting that we shouldn’t listen to those people, or maybe that they want to buy that shirt with an ice cream bar on the front that f**king nobody demanded.

3. Punk hasn’t changed since last summer. But, as my good friend Casey said, “you sure put on Triple H’s jacket, didn’t you”.

4. When Daniel Bryan calls Punk out on this stuff, what happens? Punk doesn’t “pipe bomb” him in response like he should (or like everyone assumes he could), he backs up and starts insulting the way Bryan looks. Calls him “goat face”. Hey, you know who else doesn’t pay attention to criticism about himself and calls them ugly queers for “hating” on him?

The CM Punk who can’t stop Jim Halperting at the screen and digs crazy chicks is not my Voice. The guy who convinced him to go vegan is.

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

:lol:

So true! Laat ze nou gewoon zichzelf zij Vince... Wij fans kennen het verschil.

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Vince bepaald wel wat wij leuk vinden ja. Denk je nou?

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Vince bepaald wel wat wij leuk vinden ja. Denk je nou?

Die man moet echt denken dat hij de Wrestling Messias denk ik soms :lol:

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Nou ja, dat heeft heel lang best goed gewerkt, maar toen was ie oud. Dude is bijna 70 en weet niet meer wat hip is.

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

_O-

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Nou ja, dat heeft heel lang best goed gewerkt, maar toen was ie oud. Dude is bijna 70 en weet niet meer wat hip is.

Nee, maar laat dan de eer aan jezelf!

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Impact na 20 minuten:

Well done TNA, Aries zijn titel laten verliezen zonder hem een match te laten verliezen en vervolgens doorpushen naar de main event. Vervolgens bij Destination X een tournament voor de X-Division title + Roode vs Aries voor de titel. Must see. Awesome Aries indeed

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Impact na 20 minuten:

Well done TNA, Aries zijn titel laten verliezen zonder hem een match te laten verliezen en vervolgens doorpushen naar de main event. Vervolgens bij Destination X een tournament voor de X-Division title + Roode vs Aries voor de titel. Must see. Awesome Aries indeed

Was inderdaad geweldig! Wat ik wel jammer vond aan Impact was dat het heeeeeel duidelijk was dat Tessmacher heel gaat worden :lol: Subtle she is not!

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Trouwens, ik vind dat TNA de laatste tijd echt goed bezig is met de titles te laten tellen. Er zit consistentie in, ze worden veel op 't spel gezet en ze weten hoe ze hun kampioenen moeten gebruiken. Ik ben onder de indruk van de veranderingen.

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Het is nog niet perfect, maar een pak beter dan WWE.

Level 48 97%

Nog 938 XP voor level 49

Wat doet Jeff Hardy daar tegenwoordig? :)

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Hevige drugs- en drankissues en toen was het bye-bye Jeff by WWE. Well nog een awesome feud met CM Punk gehad, met als kroon op het gebeuren dit: http://www.youtube.com/watch?v=qhzwhAYy5hA (Ik mis de echte Punk :()

Bij TNA was het niet veel beter, net als Matt. Matt is nu pas een beetje over the hill dankzij WWE-sponsored rehab. Jeff heeft vorig jaar, nou ja, check deze PPV main-event maar tegen Sting: http://www.youtube.com/watch?v=2V6ulxTRSDc

Maar goed, inmiddels lijkt ie sober te zijn en is ie weer terug in TNA, of ie ooit nog in de main event mag weet ik niet. Of ie ooit nog terug gaat naar WWE? Zeer onwaarschijnlijk.

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Ik verwacht ook geen perfectie, daarvoor is back-stage politiek een veels te sterk component binnen pro wrestling. Maar ze draaien geen dikke stinkende drol op hun titles, zoals WWE. Bijvoorbeeld de X-devision Title; wat in essentie de mid-card title is maar sinds ze het gewichtslimiet er op hebben gegooid en AA een aantal maanden dominant hebben laten wezen, nu voelt het echt als iets waar alle cruiserweights voor vechten.

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Hevige drugs- en drankissues en toen was het bye-bye Jeff by WWE. Well nog een awesome feud met CM Punk gehad, met als kroon op het gebeuren dit: http://www.youtube.com/watch?v=qhzwhAYy5hA (Ik mis de echte Punk :()

Bij TNA was het niet veel beter, net als Matt. Matt is nu pas een beetje over the hill dankzij WWE-sponsored rehab. Jeff heeft vorig jaar, nou ja, check deze PPV main-event maar tegen Sting: http://www.youtube.com/watch?v=2V6ulxTRSDc

Maar goed, inmiddels lijkt ie sober te zijn en is ie weer terug in TNA, of ie ooit nog in de main event mag weet ik niet. Of ie ooit nog terug gaat naar WWE? Zeer onwaarschijnlijk.

Ik had al een afkeer jegens Jeff, dus je begrijpt dat dit in de jaren niet beter is geworden :lol: Austin Aries for Champ!

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Gawddamn, I love me mainevent AJ... Was about time!

Level 52 98%

Nog 475 XP voor level 53

Dat stuk met DDP aan het einde is geweldig. Man, die dude kan een verhaal vertellen!

Level 62 96%

Nog 2331 XP voor level 63

Ik verwacht ook geen perfectie, daarvoor is back-stage politiek een veels te sterk component binnen pro wrestling. Maar ze draaien geen dikke stinkende drol op hun titles, zoals WWE. Bijvoorbeeld de X-devision Title; wat in essentie de mid-card title is maar sinds ze het gewichtslimiet er op hebben gegooid en AA een aantal maanden dominant hebben laten wezen, nu voelt het echt als iets waar alle cruiserweights voor vechten.

Nou, de X-division title was ooit een heel stuk groter dan dat ie nu is. De periode met feuds tussen Joe, Daniels en Styles. Juist door die gewichtlimiet verlies het voor mij heel veel waarde. De titel draaide om actie en spektakel, dat gevoel verlies ik compleet nu. Echter de reign van Aries heeft weer veel waarde teruggebracht in die titel.

Echter sinds Roode champ is geworden zijn ze het beter gaan doen met de heavyweight titel. Of eigenlijk, eindelijk goed. Een lange reign, eindelijk. Maar het toch eigenlijk van de zotten dat Roode na een half jaartje al de langste reign ooit heeft, dat zegt genoeg over het verleden. Maar nu gaat het goed.

En dan hebben we nog de tag titels daar, die zie ik ook steeds minder worden. Juist omdat alle tag teams weg of vernietigd zijn in TNA, waar het twee jaar geleden geweldig was. Het is nog geen WWE, waar de titelhouders wekelijks door één man gesloopt worden, maar het gaat niet de goede kant op.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.