Ja, dat had ik nog gezien. Maar ik zag hem laatst met iets van TNA voorbij flitsen, en ik wist dat ie daar al lang geleden heen was gegaan. Dacht dat ie misschien nog aardig bezig was daar, maar nee.
Ja, dat had ik nog gezien. Maar ik zag hem laatst met iets van TNA voorbij flitsen, en ik wist dat ie daar al lang geleden heen was gegaan. Dacht dat ie misschien nog aardig bezig was daar, maar nee.
Beter ga je weer kijken trut! Je weet dat je het wil.
Ik zou het ook niet een paar weken van te voren adverteren WWE... Sjees.
Vechten Mendes en Washington mee, want dan maken Epico en Primo misschien een kans En wat doen Kidd en Gabriel ineens bij elkaar? Mijn voorspelling is MILLIONS OF DOLLAHS, gewoon om dat die twee te awesome zijn
Kidd en Gabriel zijn twee maanden geleden bij elkaar gegaan als tag-team. Ofwel op Smackdown ofwel bij een Backstage Fallout. Volgens mij nadat ze tegen elkaar gevochten hebben op Smackdown en daarna bij Fallout zoiets van "we kunnen veel beter samen taggen en voor de tag-titels gaan." Vlak daarna kreeg Gabriels een injury dus vandaar dat ie even niet op TV was.
Jezus, als je ook niet alle outlets volgt van WWE dan mis je de helft. In andere woorden (wat we al wisten) ze geven nog steeds geen fuck om de tag-teams. Kijk dan naar Slammiversary waar de tag-match de show stal. Jammer.
Crowd: LETS GO ZIGGLER! LETS GO ZIGGLER! LETS GO ZIGGLER! LETS GO ZIGGLER!
Lawler: Listen to this crowd, the WWE Universe. Lets go Sheamus!
Fuck you Lawler and fuck you Vince!
Dat had ik nog tussen spoiler tag staan. Inderdaad viel mij ook op. Ze denken echt dat we achterlijk zijn. Dit is waarom TNA beter aan het worden is; ze luisteren meer naar wij aankomt bij het publiek en forceren niemand in je strot.
Op zich, het ignoren van de chants voor Bryan gebeurt ook niet meer. Volgens mij is Lawler gewoon dom. Evenals Cole. Die move van Bryan dat de tegenstander met zijn hoofd op de middel turnbuckle ligt en dan een schop tegen de touwen geeft herkennen ze nog steeds niet. Hij gebruikt die move al maanden...
Booker zegt dan misschien wel soms echt hele vage dingen, maar hij heeft zeker het meeste kaas gegeten van current day worstelen.
Op zich, het ignoren van de chants voor Bryan gebeurt ook niet meer. Volgens mij is Lawler gewoon dom. Evenals Cole. Die move van Bryan dat de tegenstander met zijn hoofd op de middel turnbuckle ligt en dan een schop tegen de touwen geeft herkennen ze nog steeds niet. Hij gebruikt die move al maanden...
Booker zegt dan misschien wel soms echt hele vage dingen, maar hij heeft zeker het meeste kaas gegeten van current day worstelen.
Daarnaast is Booker gewoon hilarisch in tegenstelling tot de andere twee en doen HUN BEST om grappig te zijn