Official Rasslin' Topic

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

Dutt vs. Rubix

Goddamn, wat een match! Die Tilt–a–whirl tornado DDT was pure magie en Rubix kan sellen als een beest.

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

Damn, TNA houd me de laatste weken op het puntje van mijn stoel met matches en geïnteresseerd voor de meeste verhaallijnen die lopen. I'm loving it!

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Ja, Impact was weer erg goed deze week, helpt ook veel dat alle matches ergens om gaan, ofwel Bound for Glory, ofwel een titel, ofwel een qualifying match voor Destination X. Prima zo.

Zelfde met Smackdown overigens, ook erg goed deze week, begint met een goede 5 minuten women's match met AJ vs Layla. Goede opening segment en ook vol met matches die er echt toe doen.

Tot zover zijn Kidd (eindelijk krijgt die dude een shot, werd tijd), Sandow en Christian (fuck Santino) in de WHC Money in the Bank match

Hoe kut de WWE "Cena moet winnen!" MitB match ook is, omdat je de outcome weet en weet dat Cena vervolgens voor de titel gaat (ik denk dat ie cashed voor een legit match @ Summerslam overigens en niet gaat cashen buitenom). De WHC MitB match maakt in ieder geval veel goed met deze deelnemers.

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Overigens, trailer van de nieuwe Russel Crowe film met Batista: http://www.youtube.com/watch?v=a7l3okIqnCg

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Dutt vs. Rubix

Goddamn, wat een match! Die Tilt–a–whirl tornado DDT was pure magie en Rubix kan sellen als een beest.

Kende je Jigsaw nog niet trouwens? Chikara <3

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

Dutt vs. Rubix

Kende je Jigsaw nog niet trouwens? Chikara <3

Nee, ben voor een nederlander als best hardcore in Pro Wrestling (volgt WWE, TNA en ROH) maar zo insane als jou zijn er maar weinig :P

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Dude, Chikara is awesome!

http://www.youtube.com/watch?v=iQV71rPdZ70 (check vooral vanaf 6:55)

En tegelijk gecombineerd met awesome high-flying action.

Zelfs de refs zijn awesome: http://www.youtube.com/watch?v=e9-FvrdcCsw

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

Dude, Chikara is awesome!

http://www.youtube.com/watch?v=iQV71rPdZ70 (check vooral vanaf 6:55)

En tegelijk gecombineerd met awesome high-flying action.

Zelfs de refs zijn awesome: http://www.youtube.com/watch?v=e9-FvrdcCsw

DAMN YOU, RICK! Nu moet ik ook Chikara kijken... Waar kan je dat volgen?

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Ik torrent die meuk van Xtreme Wrestling Torrents, RUDOS released het meestal. Ze hadden laatst een awesome PPV: Chikarasaurus Rex: How To Hatch A Dinosaur

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

Ik torrent die meuk van Xtreme Wrestling Torrents, RUDOS released het meestal. Ze hadden laatst een awesome PPV: Chikarasaurus Rex: How To Hatch A Dinosaur

Heeft Chikara dan ook een TV show of iets dergelijks?

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Heeft Chikara dan ook een TV show of iets dergelijks?

Ze hebben I-PPV's, een wekelijkse podcast op iTunes en een webcomic: http://www.chikarapro.com/comic/

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

Damn, de crowd bij SD was zo hot voor AJ en Bryan, it was insane :|

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

En Cole begint nu echt, echt, echt mijn plezier te verstieren in alles wat met WWE te maken heeft. Ik moet gewoon soms een episode op pauze zetten omdat -ie me zo irriteert :@

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

RAW was meh over het algeheel, hoewel de laatste match weer baas was.

Jammer van de fuck-finish 8|

Level 62 96%

Nog 2273 XP voor level 63

Level 62 96%

Opening promo: Overall tof, geef Cena, Jericho, Bryan en Punk een mike en ik ben blij. En Jericho was helemaal goud. E-E-E-E-EVER!!!!!!

8-man tag: Stelde niet veel voor, maar ik ben wel blij hoe Christian gebruikt wordt nu. Vooral op Smackdown.

Del Rio - Sin Cara: Tja, beatdowns gaan nu blijkbaar ook al naar Sin Cara, zelfs in plaatsen waar hij wel een responce krijgt.

AJ eet de roos van Bryan op: WTF :|

Paul Heyman: Dit boeit gewoon, juist omdat de Brock Lesnar feud weer dicht bij de werkelijkheid ligt.

Mixed Tag: Ik ben echt helemaal klaar met dat Ziggler voor Sheamus moet blijven jobben. AJ die Vickie neerhaalt met haar running knee strike: VET.

Slater: Tja, vermakelijk. En Slater won zelfs. En tof om DDP weer te zien.

Show - Kane: Don't care, skipped.

Eve vs AJ: Weer een toffe promo van AJ. Ze is echt de ster van de show aan het worden. Aiii heeft de hele aflevring met zijn hand in zijn broek gezeten, kan niet anders...

Tyson Kidd die weer wint: EINDE-FUCKING-LIJK. Tyson kan net zo groot als Bryan worden als ze hem goed gebruiken.

Promo met Jericho en Bryan: Ge-wel-dig. YES-NEVER-YES-EVER-YES-AGAIN-YES _O_

Promo met Cena en Punk: Please WWE, PLEASE, doe opnieuw Cena vs Punk voor de volgende Wrestlemania. De arrogante Punk was hiervoor een leuke start eventueel.

Cena en Punk vs Jericho en Bryan: Match was heerlijk, deze 4 moeten ze blijven gebruiken in de main event. Finish was niet geweldig voor de match, maar de AJ storyline blijft leuk.

Overal vond ik Raw erg tof!

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Ik doe veel op mijn werk dat niet hoort, maar rukken hoort daar niet bij.

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

:lol:

Vooral punk op het laatst is genius!

Level 62 96%

Does anyone know where the arena is :lol:

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

NXT was weer awesome deze week. Paige <3

Kan niet wachten tot volgende week, die video packages van Bray Wyatt (Husky Harris) zijn fucking awesome.

Level 52 98%

Nog 465 XP voor level 53

ARIES IS CHAMP! <3

Level 62 96%

ARIES IS CHAMP! <3

Just seen it and loving it!!!!!

Level 68 99%

Nog 45 XP voor level 69

Jippie!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.