PSP zonder reden kapot...

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

ik ga niet iets illigaals proberen.... daar begin ik gewoon niet aan (weet ook niet wat voor shit er op die site staat)

heb btw nog steeds geen reactie van sony... :( denk dat ik het vast wel MA krijgt.

(vraagje: ik moet het dus inleveren bij bartsmit (heb het daar gekocht) en dan sturen hen het op? en dan krijg ik dus vanzelf bericht?)

Level 10 99%

Nog 13 XP voor level 11

@ Seva: homebrew is gewoon legaal hoor, het zijn zelfgeschreven programma's/spellen en er is dus geen copyright of iets dergelijks.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

homebrew is illegaal. zodra je een snes,megadrive of welk andere emulator gebruikt, dan ga je een rom spelen en dat is illegaal. hoe je het ook went of keert.

Level 36 96%

Nog 742 XP voor level 37

Hangt er vanaf denk ik. PS1 game spelen via een emulator was volgens mij niet meer illegaal. Je hebt denk ik ook een emulator waarbij je via je PC, PS1 games kan spelen waar je wel de originele disc moet van hebben. Dat is volgens mij legaal. Voor de rest ken ik niet zoveel van die troep.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

weten jullie zeker dat een nieuwe psp 50 euro kost (dus als je het opstuurt) ik hoorde vandaag dat het dus 80 eurie kost.... iemand een idee?

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

Een PSP die je koopt (dus niet ingeeft voor een nieuwe) kost 160 euro.

Als je hem ingeeft, dan moet je 50 euro extra betalen als je geen garantie hebt en als het blijkt dat het jouw schuld is.

- Als je hem ingeeft en het blijkt dat het jouw schuld niet is, dan moet je niets extra betalen, en dat is meestal zo.

Waar heb je hem gekocht, dan weet ik zeker ofdat zo is.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

Een PSP die je koopt (dus niet ingeeft voor een nieuwe) kost 160 euro.

Als je hem ingeeft, dan moet je 50 euro extra betalen als je geen garantie hebt en als het blijkt dat het jouw schuld is.

- Als je hem ingeeft en het blijkt dat het jouw schuld niet is, dan moet je niets extra betalen, en dat is meestal zo.

Waar heb je hem gekocht, dan weet ik zeker ofdat zo is.

ik heb de psp gekocht in BART SMIT in voorschoten (bij leiden - als je dat ook wilt weten)

ik heb de psp 2 jaar, bon heb ik nog, oorzaak nog steeds onbekent.

maar ook al zou je geen bon hebben, kan je het inruilen voor een nieuwe (als 'ie kapot is) en kost het maar 50 euro? (best raar toch?...)

maar ik wilde het nog even zeker weten, omdat een vriend van me vertelde dat hij het ook al had gedaan (opgestuurd, na helpdesk) en dat hij edit: 80euro moest betalen........

Level 39 95%

Is niet raar, ze proberen het eerst te reparen en anders geven ze je een nieuwe PSP, en ik had ook geen garantie meer en ik moest niets betalen omdat het m'n schuld niet was en jij moet niet de oorzaak zeggen, je moet alleen zeggen wat er stuk is of je moet zeggen wat er gebeurt is. En ik denk dat je vriends z'n schuld was, omdat het raar is dat die 60 euro moet betalen en ik niets.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

Is niet raar, ze proberen het eerst te reparen en anders geven ze je een nieuwe PSP, en ik had ook geen garantie meer en ik moest niets betalen omdat het m'n schuld niet was en jij moet niet de oorzaak zeggen, je moet alleen zeggen wat er stuk is of je moet zeggen wat er gebeurt is. En ik denk dat je vriends z'n schuld was, omdat het raar is dat die 60 euro moet betalen en ik niets.

oke dan

(btw: bedoelde 80 euro, en hij had hem volgens mij laten vallen ofzo)

bedankt voor je hulp.

moet ik dan morgen (of vrijdag) naar de bartsmit toe en dan sturen hun de psp op?

moet ik een verklaring afleggen ofzo? of kan ik beter eerst sony bellen?

Level 39 95%

Ga morgen (of vrijdag) naar Bart Smit, zeg wat er gebeurt is, dan doen ze de rest ;)

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

Ga morgen (of vrijdag) naar Bart Smit, zeg wat er gebeurt is, dan doen ze de rest ;)

oke dan! :)

ik doe het vrijdag denk ik, heb morgen waarsch weinig tijd, maar zie wel.

nogmaals bedankt :D

Level 10 99%

Nog 13 XP voor level 11

homebrew is illegaal. zodra je een snes,megadrive of welk andere emulator gebruikt, dan ga je een rom spelen en dat is illegaal. hoe je het ook went of keert.

Onder homebrew valt meer dan alleen emulators hoor. Er zijn veel anderes soorten homebrew als programma's voor wekkers en rekenmachines. Dit soort dingen is 100% legaal.

En ik had btw gelezen dat je een rom 24 uur op je computer mag hebben om hem uit te proberen. Dus zolang je een bepaalde rom binnen die tijd gebruikt is zelfs dat nog legaal.

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

oke dan

bedankt voor je hulp.

moet ik dan morgen (of vrijdag) naar de bartsmit toe en dan sturen hun de psp op?

Ik zou eerst Sony bellen, die regelen dan waarschijnlijk de hele procedure voor je. Bart Smit zegt waarschijnlijk hetzelfde en zal de PSP niet voor je opsturen, omdat ze niet als derde partij betrokken willen zijn.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

oke dan

bedankt voor je hulp.

Ik zou eerst Sony bellen, die regelen dan waarschijnlijk de hele procedure voor je. Bart Smit zegt waarschijnlijk hetzelfde en zal de PSP niet voor je opsturen, omdat ze niet als derde partij betrokken willen zijn.

oke dan! thanks

kan ik dat ook gewoon dezelfde dag doen ..? (dus bellen en de zelfde dag ook naar bartsmit?)

@gozer over homebrew

het boeit me niet echt, jullie houden een discusie over homebrew, terwijl ik heb gezegt dat ik het toch niet probeer / van plan ben.... dus....

Level 39 95%

Ik deed dat niet en ik kocht m'n PSP ook bij Bart Smit, ze sturen dat wel op, omdat je dat daar gekocht hebt. Maar bel eerst naar Sony voor de zekerheid.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

Ik deed dat niet en ik kocht m'n PSP ook bij Bart Smit, ze sturen dat wel op, omdat je dat daar gekocht hebt. Maar bel eerst naar Sony voor de zekerheid.

oke doe ik !

(nog steeds & weer) bedankt voor jullie hulp !!

ik ga waarschijnlijk morgen sony bellen en het laten opsturen door BS, en hopen dat ik het snel terug krijg :D

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

Verschilt dan misschien per filiaal. Ik moest pas mijn Wii naar Nintendo versturen, maar Bart Smit wilde dat niet doen. Ik moest dat zelf met Nintendo regelen. Lijkt me sterk dat die regeling met Sony anders zou zijn.

Level 11 87%

Nog 235 XP voor level 12

Laat ja accu leeg gaan en dan terug opladen start dan weer op en het werkt weer.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

Laat ja accu leeg gaan en dan terug opladen start dan weer op en het werkt weer.

en hoe krijg ik mijn accu leeg?!!!!! als 'ie maar 20 sec aan gaan (het is nog een volle batterij !!.....)

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

Ik heb hier nog een document van Gamemania toen mijn PSP kapot was. Het is een korte Sony Defecten Procedure. Alleen weet ik niet hoe ik die via een link aan jou moet geven.

Allezins kan ik je al vertellen dat je niet je eigen toestel gaat terugkrijgen. Je krijgt na 10 dagen namelijk een gereviseerd toestel dat gebruiksklaar is. Voor meer informatie kun je bellen naar de Sony Playstation Serviceline op het nummer 011/51.64.06 van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 22:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16.00

volgens mij klopt het nummer niet , of de tijden niet... ik krijg iig geen contact .... :(

btw: ik heb (helaas) door tijdgebrek niet kunnen bellen en ik krijg al voor de 2e keer GEEN reactie per mail van sony, beetje raar allemaal, maar als iemand nog goede ideén heeft, hoor ik het nog steeds graag, ik het nl. nog steeds een kapote PSP liggen ...

Level 39 95%

Waarom breng je hem niet binnen, en overigens Gamemania is een Belgie. Breng hem gewoon binnen, het zijn maar een paar eurootjes of geen eurootjes die je moet geven.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

wat bedoel je? ik heb hem niet gekocht bij gamemania ofzo... ik woon niet eens in belgië....

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

na een belletje naar sony, blijken de kosten voor een nieuwe (*gereviseerde) PSP 89,99 euro te zijn (90 dus...) ipv. 50 die iemand anders eerder zei .... :(

ik moet van de helpdesk eerst even een andere battery proberen (daar ben ik nu mee bezig) en als dat het niet is dan moet (of nee, kan) ik hem inlever.... (maar dit kost me wel 90 euro)...

grtz

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

spijtig, veel geld voor iets waar je niets aan kunt doen..

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

en daarom ben ik ook zo kwaad :( :@:@

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.