PSP zonder reden kapot...

Level 29 93%

Nog 824 XP voor level 30

Elke nederlander heeft volgens de wet 2 jaar garantie op een product. Dit wordt de wettelijke garantie genoemd en is altijd van toepassing, ongeacht de fabrieksgarantie. Als je over die 2 jaar heen zit heb je pech. Maar als dit niet zo is en je kunt dit aanduiden met een bonnetje en/of garantiebewijs, dan moeten ze een gedeelte van de reparatiekosten zelf betalen.

De wettelijke garantie is tussen koper en verkoper, de fabrikant (sony) heeft er niets mee te maken. Je moet dus naar de winkel gaan en als het goed is zullen ze een gedeelte van de kosten voor zichzelf nemen.

Ik ben er geen expert in, maar ik zou iig gewoon nog eens naar de winkel gaan mocht je hem nog net geen 2 jaar hebben.

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

ja ty, maar helaas heb ik hem bij de release gekocht en issie nu dus 2,5 jaar oud.... :(

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

ik heb dus hetzelfde, heel irritant dat dat ding het opeens niet meer doet. Goed te weten wat een reparatie bij sony kost. Die zijn ook voor hun laptops niet goedkoop.

zal ze maar gaan bellen want ik wordt helemaal gek dat dat ding het niet meer doet :)

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Het is inderdaad een drama met de garantie van sony, je bent ten eerste veel geld kwijt en je moet ook nog eens lang wachten tot de reparatie klaar is (ik heb verhalen gehoord van 3 maanden!)

Dan kan je net zo goed je psp door een console reparatie bedrijfje maken, ik heb mn scherm van me psp laten vervangen bij http://www.insidegamer.nl ,vervolgens netjes de factuur ingediend bij mn verzekering :P

Level 1 26%

Nog 19 XP voor level 2

ik heb net mijn psp per ongeluk laten vallen bij mij kan hij iets van 5min aan blijven ik heb geluid maar een zwart scherm HELP WAT MOET IK DOEN!!!

Level 1 26%

Nog 19 XP voor level 2

en ik heb het bonnetje niet meer en is ouder dan 2jaar hoeveel zou dat kosten

:(

Level 5 86%

Nog 55 XP voor level 6

Ik dacht dat het 60-80 euro was, dus voor die prijs kan je beter een nieuwe kopen.

Controleer voor de zekerheid wel even hoelang je garantie loopt, misschien valt het er nog net binnen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Scherm kan kapot zijn , is geen grote kost naargelang type en is makkelijk zelf te maken .

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

PSP dat waren nog is tijden.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.