Ik keek op het Sport forum maar kon geen wielrentopic vinden :( dus vandaar... praat hier over het meest recente wielrennieuws, de Tour de France en meer
Heb echt veel zin in de Tour, denk dat ik de Giro misschien ook ga volgen. Vorig jaar leuke tour met Rasmussen, maar ik denk dat Alberto Contador hem niet weer kan winnen en dat menchov hem er vanaf stoot. Ben benieuwd naar Thomas Dekker.
Ikzelf denk dat Contador weer een goede kans maakt, ookal geloof ik ook dat D. Menchov hem zou kunnen winnen na die sterke Vuelta van 2007
Ik weet niet of jullie het al door hebben, maar Contador zal deze Tour niet meedoen, want z'n ploeg Astana wordt geweerd door de tourdirectie, wat ik trouwens onterecht vind, omdat de ploeg helemaal vernieuwd is.
Leipheimer fietst ook voor Astana dus hij zal ook wel niet winnen. Ik denk dat Evans de meeste kans maakt, want hij is wereldkampioen 'in het wiel zitten'.
Wanneer komt held Basso weer terug? Landis, Hamilton? GVD, wist niet eens joh dat Contador en Leipie bij Astana reden. Saai dan, maar wel weer zeer spannend. BTW, what about Soler? Of doet 'ie nie mee?
Gilbert was de meester in Omloop Het Volk. Ben benieuwd wie vandaag Kuurne Brussel Kuurne wint. In Holland leeft dit misschien niet zo maar in België zijn deze koersen toch wel erg populair vooral omloop dan omdat het de start van het Belgische klassieke seizoen is.
K vond Kuurne wel minder dan de Omloop qua parcours. Quick Step domineerde gewoon staalhard na hun falen van gisteren. Verdiende winnaar, mooi van Langeveld dat hij bleef doorgaan ook al was het voor de tweede plek.
Als er nog wat boeiends meerijd. Die ASO lives up to the name. Tering man wat een stel achterlijke Fransosen weer. Zo zie je maar hoe ze een prachtige sport en ronde(s) de nek om kunnen draaien alleen omdat die Fransen wat meer macht willen. (geld in mindere maten ook voor UCI met die belachelijke ProTour maar toch beter dan die gasten van de ASO)