Ratatouille walktrough?

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Hoi

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik het allemaal goed doe.

Ik heb een vraag over Ratatouille. Ik zit al drie weken op 87 procent en moet nog tien groenten vinden, maar ik weet niet waar!! Kunnen jullie mij helpen??

Groetjes

Anita

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

google is your friend :)

Daar even naar een walkthrough zoeken voor Ratatouille. Daar staat vast stap voor stap uitgelegt waar die dingen liggen ;)

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Ik had ratatouille al op zoeken ingetypt en daar kwam niks uit. Moet ik dan kijken bij cheats??? Sorry.......ik moet er ff inkomen geloof ik ;-)

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Klik hier voor een volledige walktrough van Ratatouille.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Thanks!!!!

Heb je toevallig ook die van de DS??? Die van de Ds daar ben ik nu mee bezig, daar loop ik vast.

Maar ik ben wel heel blij met de walkthrough, want daar ga ik van het weekend mee beginnen.

Level 14 93%

Nog 176 XP voor level 15

Als je een walkthrough zoekt tik je gewoon bij google in (.....) faq of (....) walkthrough. komt er altijd wel wat uit.

Dus zoek gewoon in jouw geval Ratatouille NDS faq/walkthrough. ;)

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Ja....maar dat heb ik gedaan op Google.....en dan kom ik op sites met dezelfde vraag als ik waar geen antwoord op komt. Of niemand heeft het spelletje....of niemand heeft het uitgespeeld :-)

Level 12 96%

Nog 67 XP voor level 13

zoek op een cheatsite naar walkthrough

Level 23 95%

Nog 334 XP voor level 24

Ik heb ook even gezocht en kon zelf helaas geen DS walkthrough vinden.

Level 31 95%

Nog 617 XP voor level 32

Hmm, heb ik ook effe ingetikt bij Google, maar je krijgt geen walkthrough te zien. Blijkbaar is Ratatouille niet erg populair.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Nee...zie je???? Ik zit echt helemaal vast daar op dat level....en weet gewoon niet hoe ik verder moet. Ik zit te denken om de maker aan te schrijven ofzo. Wat je zegt.......echt populair zal het spelletje niet zijn.

Level 44 95%

Ik heb ook uitvoerig gezocht, maar kan nergens een walktrough of cheats vinden. Staat er in de handleiding geen nummer dat je kunt bellen voor tips?

Heb het topic ook even verplaatst + een passende titel gegeven.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Ik word er een beetje een frust van!! Vind het wel top dat jullie zo meezoeken. Er staat geen nummer in het boekje, dus ik ga maar ff op Internet kijken of daar iets staat over hulp.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Je zou eventueel op de site van de ontwikkelaar kunnen kijken voor contact gegevens.

Level 44 95%

Op de site van THQ zijn er tips te vinden (Klik!), maar daarvoor moet je wel even registreren.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Thanks!!!!

Ik ga gelijk kijken of ik daar wijs uit wordt. Ik vind het wel top dat jullie mij zo helpen.

Anita

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Zo zeg......na een lange ziekte ben ik weer terug. Ik heb gekeken maar het is alleen maar voor Playstation. Ik denk dat ik gewoon NOOIT verder ga komen.

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

heee! ik heb hetzelfde probleem als jou anita! ik loop ook vast op 87 procent van het spel, en ik moet ook nog 10 groenten vinden! waarschijnlijk is er gewoon iets mis met die game... ik weet niet of jij onderhand al verder bent gekomen ofzo, maar vertel mij wat jij hebt gedaan! ;)

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Hoi Saar

Nee.......ik ben echt niet verder gekomen. Ik heb het spel er maar uitgehaald. Ik werd er helemaal gefrustreerd van. Ik hoop dat ooit iemand mij kan vertellen hoe je verder moet.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Misschien is dit iets?

http://faqs.ign.com/articles/801/801194p1.html

Weet het, is beetje irritant lezen en zonder plaatjes wordt et al wat lastiger. Maar probeer het zou ik zeggen :)

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Hmm, er staat in dat deze walktrough gebaseerd is op de ps2 versie en dat deze niet geschikt is om te gebruiken voor de gba en ds versies.

Kans dat daar nuttige informatie in staat acht ik vrij klein.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Hmm, er staat in dat deze walktrough gebaseerd is op de ps2 versie en dat deze niet geschikt is om te gebruiken voor de gba en ds versies.

Kans dat daar nuttige informatie in staat acht ik vrij klein.

Ok, zag niet datie voor PS2 was :P

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

aaaargh! jammer...

jaa dat hoop ik idd ook!

dank voor jullie hulp! ik ben er nu ook helemaal klaar mee, dus dat kutspelletje gaat er bij mij ook uit...!

lataaaa! ;)

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

[quote="Anita1234"]Hoi

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik het allemaal goed doe.
Ik heb een vraag over Ratatouille. Ik zit al drie weken op 87 procent en moet nog tien groenten vinden, maar ik weet niet waar!! Kunnen jullie mij helpen??

Groetjes
Anita[/quote]

Hallo Anita,
Ik ben pas op deze site aangelogd.
Ik heb een vraag aan jou over Ratatouille. Ik heb de game in PS3 maar geraak niet verder dan de lichtstad (97 amuletten verzameld) ttz. ben nu op het binnenplein waar de hond is weggelopen. Ik kan nog enkel de 3 lampen verzamelen (2 gemakkelijk - 3° (helemaal boven)weet ik hangen maar weet niet hoe je daar komt, verder weet ik niet wat ik in de riool moet doen (9 amuletten verzameld, aan de rest kan ik niet komen) & uiteindelijk heb ik dus 14 % van de game afgewerkt maar dat is het dus - al weken tracht ik cheats op de PC te vinden maar de cheats zijn volgens mij niet over Ratatouille in PS3, kan jij me verder helpen ?

Pascalino

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

hoi

nou die groente vind je in de vriezer en in de keuken maar dan ga je door de uitgang ik heb in middels elk stukje gezien maar kom niet verder grrrr dus is er iemand die alverdr is heb het spel al maanden in de kast gehad maar wil het toch graag een keer uitspelen help!!!!

Ellen

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.