Microsoft Xbox 360 Forum FAQ (gesloten)

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Allereerst, welkom op het Microsoft Xbox 360 forum van InsideGamer! Als je hier voor het eerst bent, lees deze FAQ dan even door.

:| Waarom dit forum? :|

Omdat de Microsoft Xbox 360 sinds november 2005 in Nederland verkrijgbaar is, natuurlijk! Het Microsoft Xbox 360 Forum is sinds de E3 2005 actief.

o_0 Wat is een Xbox 360? Kan ik dat eten? o_0

Nee, een Xbox 360 is niet bedoeld om op te eten. De Xbox 360 is de nieuwste console van Microsoft.

:] Ik weet nu wat een Xbox 360 is, wat kan ik in dit forum kwijt? :]

Bijna alles wat betrekking heeft tot de Xbox 360. Ja, bijna alles. Wat niet mag lees je een stukje verderop. In dit forum kan je alles kwijt over de Xbox 360 zelf, de games en de accessoires voor de Xbox 360. Voordat je een topic plaatst, gebruik eerst even de zoekfunctie om te kijken over er niet al een overeenkomstig topic bestaat. Als dit niet het geval is, ga je gang!

:( Maar er zijn al zoveel topics, ik zie door de bomen het bos niet meer! :(

Wil je een nieuw topic openen, kijk dan allereerst welke 'sticky topics' er zijn. Stickies zijn topics die altijd bovenaan de eerste pagina blijven staan en in veel gevallen verzameltopics zijn met betrekking tot een bepaald onderwerp.

Het Xbox 360 Forum heeft de volgende stickies:

Vraag, Antwoord en Hulp: Hier kun je terecht met al je vragen met betrekking tot Microsoft's nieuwste console (ook XB Live)

Welk spel moet ik kopen?: Weet je niet welk spel je moet kopen? Vraag het hier!

IG Gamertags: Ben je op zoek naar een Gamertag van een IG'er? Zoek niet verder!

Kun je met je vraag of onderwerp niet terecht in een van deze topic, dan mag je uiteraard een nieuw topic maken. Voor je dit doet, gebruik dan eerst even de zoekfunctie, om te kijken of er niet al een topic bestaat met hetzelfde onderwerp.

:) Ik wil een nog niet bestaand topic openen over een spel, mag dat? :)

Ja, dat mag. Sterker nog, graag zelfs! Als je een topic over een spel wilt openen, probeer dan zoveel mogelijk informatie over dat spel in de openingspost te vermelden. Verzamel nieuws, screenshots, een (p)review en/of andere informatie over het spel. Let op: als je media (tekst/beeld/geluid) van een andere site en/of persoon gebruikt, moet je wel even de bron vermelden. Afbeeldingen zeggen meer dan duizend woorden. Screenshots/art/foto’s kunnen dus een aanvulling op een topic zijn. Het kan echter ook te gek, plaats dus geen 100 screenshots in één post.

:S Je zegt dat bijna alles mag, wat dan niet? :S

• Warez, oftewel illegale software. Je mag er niet om vragen, je mag ze niet aanbieden, je mag niet naar sites/servers verwijzen waar informatie en/of warez worden aangeboden, je mag er zelfs niet over praten. Respecteer het werk van de ontwikkelaar en betaal hiervoor.

• Spam, oftewel reclame. Je mag geen spam plaatsen. Een link naar een nieuwsitem, mits het betrekking heeft tot de Xbox 360, mag natuurlijk wel. Maar ga hier niet je eigen site/product promoten. Er geldt één uitzondering. Mocht je bezig zijn met het ontwikkelen van een eigen spel voor de Xbox 360 mag je hierover een topic openen om het spel te laten testen/reviewen.

• Flames en Fanboy gedrag, oftewel overdreven opkomen voor je favoriete console of het zwart maken van andere consoles. Dit wekt irritatie op bij mensen die jouw mening niet delen en resulteert vaak in zinloze discussies. Niet doen dus.

• Crossposting, oftewel dubbelposten in verschillende fora. Heb je een geweldig nieuwtje met betrekking tot de Xbox 360, mag je het gerust in dit forum posten. Maar post het dan niet nog eens in een ander forum. Als iemand anders het Xbox 360 gerelateerde nieuwtje al in een ander forum heeft gepost, kan je dit melden aan een moderator of administrator. Hij of zij zal dit topic dan verplaatsen naar het dit forum.

• Spullen te koop aanbieden. Je mag hier geen spullen te koop aanbieden. InsideGamer heeft hier een speciaal forum voor, het Exchange forum. Je mag hier wel om een waarde-indicatie vragen, maar de daadwerkelijke verkoop moet plaats vinden het Exchange forum.

In het Xbox 360 forum gelden ook de algemene forumregels. Deze regels kun je nalezen in de InsideGamer Forum FAQ. Je kan natuurlijk deze regels aan je spreekwoordelijke laars lappen. Dit zal echter resulteren in een gesloten of gewijzigde topic, gewijzigde post, een waarschuwing of, in het ergste geval, een ban. So, behave!!

:@ Ik ben het niet eens met de beslissing van een moderator en/of adminstrator! Wat kan ik hier tegen doen? :@

Dan zijn er twee dingen die je kunt doen. Je kan een topic openen in het Meldhok forum. Maar je kan ook gewoon contact opnemen met de moderator en/of administrator waar je het niet mee eens bent. Dit kan per mail of per PM, maar ook vaak via MSN, ICQ of IRC. Hieronder zie je wie de moderator(s) is/zijn van dit forum.

,_, Mr.Orange: ,_,

,_, Snappie: ,_,

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.