Het algemene drugs-topic

Level 4 84%

Nog 42 XP voor level 5

Wiet, het prachtige (meestal) groengekleurde goedje dat je in je jointje/joinko/joefskoe stopt.

Je hebt verschillende soorten wiet en in verschillende gebieden van Nederland zullen ze meestal ook een andere benaming hebben. Om maar even een beginnetje te maken aan de honderden soorten die er zijn:

Northern Light (Nederwiet)

Hele, hele zware shit. Kickt er gelijk in. Russisch roulette ook wel genoemd, of je gaat bad, of helemaal van de wereld. Aanradertje voor mensen die al wat langer blowen, niet aan beginnen als je nog niet zo lang jointjes rookt. Ik geloof dat het THC gehalte zeer hoog is, 39 % ongeveer.

White Widow

Kan je ook helemaal van de wereld van gaan, alleen ligt er nogal aan bij welke shop je het haalt. White Widow kan je bijna overal krijgen, probleem is meestal dat het bij de meeste shops shit is.

SuperSilverHaze

Ongetwijfeld de allerrrrbeste wiet die er is, kickt er goed in, helemaal lekker los van de wereld ruikt lekker en is niet te zwaar. Aanradertje!

Powerplant

Net als de White widow gruwelijk populair in nederland, bijna overal te krijgen. Apart is dat deze in stek verkocht wordt.

Amnesia

Het effect van deze wiet zou zijn dat je alles vergeet. Vind hem persoonlijk niet zo heel goed, erg sterk en niet zo lekker. Veel mensen zeggen overigens dat deze wiet wel heel erg goed is.

Tips om te doen als je knetter bent:

- Pocahontas kijken

- Afrikaanse trommel muziek luisteren

- Handkarren,voorhuidjoggen, neuqen.

- Slapen

Ervaringen? Deel ze hier.

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

Stoer.

Level 29 94%

Nog 751 XP voor level 30

Stoer

wat nog stoerder is, is ibtl

Level 32 93%

Nog 1022 XP voor level 33

Relaxt spul, moet het eens op een hamburger doen. 8]

Level 23 92%

Nog 631 XP voor level 24

mijn moeder smokte wiet en werkt in een koffieshop :]

Level 42 97%

Nog 742 XP voor level 43

Ik word er maar sloom van, heb liever alcohol.

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

Is het niet weed ?

Level 32 93%

Nog 1022 XP voor level 33

Nee daar wordt je pijlsnel van. ;)

Level 44 95%

Nog 1271 XP voor level 45

Doe het wel eens ja, maar waarom moet ik Pocahontas kijken? xD

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

Pochahandtas kijken

The flinstones zijn leuker :)

let maar is op Barny ;)

Level 4 84%

Nog 42 XP voor level 5

Is het niet weed ?

Weed = Engels

Wiet = Nederlands.

@bts

Dat is de bedoeling achter wiet ook.

Level 53 98%

Nog 914 XP voor level 54

Ligt eraan, na 10 bier word ik altijd een beetje gaar en dan ram ik er een redbull doorheen en dan gaat het weer doorrrr :)

Met drugs heb ik weinig ervaring. Heb ooit met vrienden een spacecake gebakken, maar ondanks dat er voor 30 euro aan wiet in zat merkte ik er na 2 plakken nog niks van (en het ding was niet te vreten). Ook wel es hashkoekjes op, merkte daar ook weinig van. Wel met een joint in mn hand gestaan, maar ik wist dat ik later op die avond nog heeeel erg veel zou gaan drinken (carnaval) en moest nog een tiental kilometers naar huis fietsen daarna, dus ben er toch maar niet aan begonnen toen.

Level 42 97%

Nog 742 XP voor level 43

Ach het verlaagt de drempel tot bepaald gedrag in ieder geval wat:P

Level 25 99%

Nog 49 XP voor level 26

Kiriwiriwiet wie niet op slot gaat is niet geschiet? :')

Level 75 97%

Nog 2643 XP voor level 76

Wiet is overrated.

Level 26 92%

Nog 796 XP voor level 27

Wiet is overrated.

Wiet is voor nerds en pedofielen :O

Level 72 97%

Nog 2678 XP voor level 73

Bah wiet, geef mij maar crack!

Serieus, een tip is om te gaan slapen? Hoe fokking lame is dat?!

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

Als je niet aan drugs wilt beginnen moet je Absint proberen ;) Met mijn 15 jarige kop had ik dat toen genomen! Dat was ernstig fout gevallen.. super zat, super ziek en een boete van 50 euro voor openbaar dronkenschap

Level 37 94%

Nog 1109 XP voor level 38

Wiet is overrated.

Wiet is voor nerds en pedofielen :O

Leg uit? Waar haal je die onzin vandaan. Wiet vind ik persoonlijk ook overrated. Ik word er alleen maar stoned van, hoe vaak ik het ook doe en over stoned zijn kan ik geen woordje kwijt. Ja trouwens wel. Laatste keer kreeg ik een lachkick :D maar dat is de eerste lachkick ooit van wiet, dus 1 op de 40 is voor mij te gering om het verder te doen voor de lach kick. Liever heb ik hash, smaakt beter en effect is positiever.

Ik gebruik het niet heel regelmatig maar als ik het gebruik is het vaak van vrienden die zelfkweek doen. Dat is lekker vers, die benamingen en titels voor soorten wiet is trouwens ook schandalig overrated, zoveel verschil zit er helemaal niet tussen die planten en THC. Je moet trouwens nooit voorgedraaide halen. Bij het knippen word er langs de thc geknipt tot je thc stengels overhoud, van het restant minus blad en steel, daar worden voorgedraaide joints van gemaakt, crap dus.

Hij heeft een punt, in je bed stappen en slapen word wel veel lekkerder als je stoned bent.

Level 26 97%

Nog 274 XP voor level 27

Waterpijp ftw! Vrijdag echt lekker geslapen daardoor (en ik heb Insomnia!)

Level 21 97%

Nog 182 XP voor level 22

Hmm, tja, kan wel begrijpen ofzo dat mensen het gebruiken.

Alleen om er topics erover te openen of er gewoon "stoer" over te gaan praten is zo triest :')

Alsof ik na elk weekend ga posten wat ik nou weer voor dronken shit heb lopen uithangen.

Level 44 97%

Nog 641 XP voor level 45

ik rook geen wiet of sigaretten, ik drink wel bier.

De helft van mijn klas rookt momenteel wiet, zitten ze altijd stoned in de klas.. Valt de leraren niet op hoor.. nee !!! Maar ik dnek dat ik ook nooit aan de wiet ga beginnen hoe gestrest ik ook ben. Ik ga nooit middelen gebruiken voor rustiger te wordne of happy te worden. :)

Level 69 99%

Nog 339 XP voor level 70

Ach ik heb nooit begrepen waarom men zo moeilijk doet over wiet.

Zolang men zichzelf in controlle heeft is er helemaal niks aan de hand, kwestie van eigen kennis.

Level 26 92%

Nog 735 XP voor level 27

Een paar keer geprobeert. Wel chill spul. Veel beter dan sigaretten. Verder geen behoefte aan.

Level 72 97%

Nog 2678 XP voor level 73

Hij heeft een punt, in je bed stappen en slapen word wel veel lekkerder als je stoned bent.

Ja maar als je drugs gebruikt wil je toch wat meekrijgen van de status waar je in zit, niet gaan slapen??

Ik heb een aantal dingen gedaan die god verboden heeft, en daarvan was wiet toch wel het meest saaie!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.