The Hobbit

Level 42 97%

Nog 742 XP voor level 43

De website SFX sprak onlangs met de Evangeline Lilly, bekend uit de tv-serie Lost en het aanstaande Reel Steal. Naast dat er werd gesproken over de laatste titel, kwam ook haar optreden in The Hobbit tweeluik ter sprake. Op dit moment bereid ze zichzelf voor op de opnames.

Lilly: "With every film, you have to educate yourself on the material and it's often things you don't know a lot about. Right now I'm studying Elvish and having conversations with people about learning how to be an archer, a swordsperson and how to fight like an elf instead of a gritty convict."

De actrice zegt al vanaf haar dertiende fan te zijn van The Hobbit. Ze maakt zich overigen zorgen over haar - uiteraard vrouwelijke - personage Tauriel: "I am very concerned to this day that people will watch the film and I'll be the black mark on the film. I know how adamant the purists are and I'm one of them! That said, upon reading 'The Hobbit' again, as an adult, I can see why additional characters were needed to round out the story as an adaptation – especially female characters! 'The Hobbit' didn't include female characters at all and was a very linear story, a book for children, really. What Peter, Fran (Walsh) and Philippa (Boyens) have done is all in perfect keeping with Tolkien's world, while adding a third dimension to an otherwise very two-dimensional story."

Wist niet dat zij in de film kwam. Nu al geslaagd ^_^

Level 9 96%

Nog 42 XP voor level 10

De eerste trailer van The Hobbit: An Unexpected Journey! http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... M--4UklaL4

Level 55 96%

Nog 1950 XP voor level 56

Kan niet wachten! :3

Level 40 99%

Nog 239 XP voor level 41

Zalig die trailer, kijk er naar uit. Ben ook blij dat hij The Hobbit in twee delen verfilmd wordt. Binnenkort nog eens doorlezen, leuk boekje voor tussendoor. Vlot leesbaar, niet te dik en vrij eenvoudig geschreven. Een paar jaar geleden in één ruk doorgelezen tijdens een autorit naar de Provence.

Level 41 96%

Nog 841 XP voor level 42

_O_

Level 25 92%

Nog 750 XP voor level 26

Dit word fuckin geweldig :D Biggest fan everrrrr!

Level 25 92%

Nog 750 XP voor level 26

Er zijn trouwens heel veel making offs op Youtube, check it.

Level 57 96%

Nog 1750 XP voor level 58

Dit word fuckin geweldig :D Biggest fan everrrrr!

Hihi schattig om jou eens een keer enthousiast over iets te zien. Kan het alleen niet afkraken zoals jij altijd doet, LOTR en heel die wereld is gewoon awesome!

Level 12 86%

Nog 286 XP voor level 13

Ik heb de trailer nu echt al honderd keer gezien (serieus) :D

Zo geweldig, ik kan niet wachten tot volgend jaar.

btw, dat dwergenlied is stoer <3

Redactie & moderator
Level 58 96%

Nog 2020 XP voor level 59

Ik overweeg het af te kraken alleen om Metallitia te fucken.

Administrator
Level 40 99%

Nog 203 XP voor level 41

Het is wel allemaal onbewerkte shit, wel awesome shit, maar onbewerkt. Geen filter, nauwelijks effecten. Het is behoorlijk ruw materiaal. Verbazend om te zien dat ze daar een trailer van maken.

Nog steeds awesome, dat wel.

Redactie
Level 39 95%

Nog 1178 XP voor level 40

Onbewerkt materiaal? Daaaayuuumn, dan ziet het er wel echt absurd goed uit. Waar heb je die kennis vandaan? Want het lijkt toch wel alsof er minstens een likje kleurcorrectie overheen is geveegd...

Administrator
Level 40 99%

Nog 203 XP voor level 41

Nou, die kennis heb ik niet, maar dat zie je toch? Ik heb er hier op werk met 3 collega's naar gekeken en die zeiden hetzelfde. Misschien heb ik het mis hoor, maar het ziet er allemaal nog zo ruw uit.

Redactie
Level 39 95%

Nog 1178 XP voor level 40

Sure, er komt nog een shitload meer aan effecten overheen, maar wat je hier ziet komt echt niet direct uit een camera rollen. Zeker de stukjes niet op 0:48, 1:17, 1:28, 1:36 en vanaf 1:52. Daar zit al aardig wat kleurcorrectie e.d. overheen. Oja, en Gollem loopt natuurlijk niet op de set zo rond :P

Level %

Nog XP voor level

Hmm. Ik vraag me af hoe de film tof kan zijn zonder al die bad guys. Of komen die gewoon niet voor in deze trailer? Ik heb The Hobbit namelijk nooit gelezen.

Level 35 94%

Nog 1017 XP voor level 36

Heerlijke trailer! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten.

Level 12 86%

Nog 286 XP voor level 13

Hmm. Ik vraag me af hoe de film tof kan zijn zonder al die bad guys. Of komen die gewoon niet voor in deze trailer? Ik heb The Hobbit namelijk nooit gelezen.

Sauron komt wel degelijk voor in the hobbit, altans, in de films ;)

Verder vechten ze gewoon tegen een shitload aan Goblins en een draak.

Level 40 99%

Nog 239 XP voor level 41

Sowieso gaan ze de strijd tegen Sauron in Demsterworld uitvoerig belichten en Draug en de Goblins idd. Er zijn enkele geweldige veldslagen in The Hobbit, dus dat belooft. Zalig twee nieuwe films, hopelijk benaderen ze het niveau van de Lotr-trilogie.

Level 45 96%

Nog 1017 XP voor level 46

Ik hoop gewoon dat het vooral minder langdradig wordt dan Lotr.

Level %

Nog XP voor level

Minder langdradig? Met een goed glas Cabernet Sauvignon en een doosje sigaren duurt de extended editie zelfs te kort.

Administrator
Level 40 99%

Nog 203 XP voor level 41

Minder langdradig? Met een goed glas Cabernet Sauvignon en een doosje sigaren duurt de extended editie zelfs te kort.

U bent hier zeer juist :)

Level 68 99%

Nog 81 XP voor level 69

De Extended Editions zijn veruit superieur aan de bioscoopversies.

Level 37 96%

Nog 831 XP voor level 38

_O_

Level 12 86%

Nog 286 XP voor level 13

Production video 5, On location, staat online:

http://www.youtube.com/watch?v=pFUh_k2ipqo

Level 57 99%

Nog 415 XP voor level 58

De Extended Editions zijn veruit superieur aan de bioscoopversies.

Dit dus. De bioscoopversies zijn shit vergeleken met de EE's, veel te veel content is eruit geknipt.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.