Handige FreeWare

Level 6 78%

Nog 122 XP voor level 7

Vista transformation Pack

http://www.windowsxlive.net/vista-transformation-pack

een programma om windows XP te laten lijken op Vista, de pc blijft hetzelfde maar alles ziet er vista uit, met geluiden en als je opstart krijg je bijvoorbeeld het vista menu enz. super mooi ik heb het ook

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Bij de zip programma's kan je wat mij betreft 7zip zetten.

foxit reader vind ik een stuk handiger als pdf-reader dan acrobat reader, dus die mag je er wat mij betreft ook wel bij zetten.

Zou je kort aan kunnen geven wat er zoal handiger is aan Foxit? Dan zet ik dat erbij.

Vista transformation Pack

http://www.windowsxlive.net/vista-transformation-pack

een programma om windows XP te laten lijken op Vista, de pc blijft hetzelfde maar alles ziet er vista uit, met geluiden en als je opstart krijg je bijvoorbeeld het vista menu enz. super mooi ik heb het ook

Ja, er zijn wel meer XP themes, die ga ik er dus niet bij zetten :)

Level 26 94%

Nog 538 XP voor level 27

SmartFTP is tegenwoordig Shareware ipv Freeware (30 dagen en dan betalen), misschien handig om even te vermelden, of om het uit de lijst te halen.

Level 52 96%

SmartFTP is tegenwoordig Shareware ipv Freeware (30 dagen en dan betalen), misschien handig om even te vermelden, of om het uit de lijst te halen.

Thanks, ik heb hem weg gehaald. FileZilla is nog steeds freeware en die werkt imo ook erg fijn :).

Ik heb trouwens zelf SIW en 3RVX toegevoegd.

Level 15 88%

Nog 400 XP voor level 16

Thanks, ik heb hem weg gehaald. FileZilla is nog steeds freeware en die werkt imo ook erg fijn :).

Ik heb trouwens zelf SIW en 3RVX toegevoegd.

nice magger

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Zonet Openoffice geïnstalleerd, nice!

Alleen een probleempje, deze neemt niet de in MS-word 2003 gemaakte inhousopgave over. Is hier een oplossing voor?

Level 52 96%

Alleen een probleempje, deze neemt niet de in MS-word 2003 gemaakte inhousopgave over. Is hier een oplossing voor?

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ze zijn niet 100% compatible. Microsoft heeft echter een rechtzaak verloren waardoor dat binnenkort wel zo zal zijn.

Bovendien is de uitgang van .odt veel compacter dan .doc(x). Mensen hebben tests gedaan met grote teksten die identiek waren waar een .odt bestand 70mb was en een .doc 130mb.

Level 75 98%

Ah ok. Wel in de oude Word-versies was het best simpel om een inhoudsopgave te maken, in 2003 is het echter zo dat je hoofdstuktitels moet selecteren en deze vervolgens via een menu toevoegen aan de inhoudsopgave. Een redelijk ingewikkelde operatie eigenlijk, en compleet belachelijk ingewikkeld gemaakt voor zoiets simpels als een inhoudsopgave. De eerste keer dat ik ermee werkte duurde het 2 fucking uur voordat ik doorhad hoe het werkte. Anyways, ik maak anders wel een nieuwe in Writer, even kijken hoe dat werkt.

Level 75 98%

Hmm, zie nu dat het net zo uitgebreid is in Writer als in Word...aan de slag dan maar :)

Level 26 94%

Nog 538 XP voor level 27

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ze zijn niet 100% compatible. Microsoft heeft echter een rechtzaak verloren waardoor dat binnenkort wel zo zal zijn.

Bovendien is de uitgang van .odt veel compacter dan .doc(x). Mensen hebben tests gedaan met grote teksten die identiek waren waar een .odt bestand 70mb was en een .doc 130mb.

.docx is wel een stuk kleiner dan .doc hè. Je kunt die twee niet over één kam scheren.

Level 15 97%

Nog 75 XP voor level 16

:) Glary Untilities

Glary Untilities is een GRATIS all-in-one utility. Het is een makkelijk te programma met systeem tools voor Windows. Het repareert, versnelt, verzorgt en beschermt je computer.

Download

:) VSO Image Resizer

VSO Image Resizer maakt alle foto's en plaatjes op jou gewenste formaat. Makkelijk en snel te bedienen. Als extra's kun je ook nog een aantal filters over de plaatjes of foto's gooien.

Download

:) Spybot - Search & Destroy

Spybot - Search & Destroy verwijderd Spyware en Malware. En help ook Spyware en Malware voorkomen. Handig en makkelijk te bedienen.

Download

:) Picasa 2

Makkelijk je foto's beheren en bewerken.

Download

:) MediaMonkey

Makkelijk je muziek beheren, branden en bewerken.

Download

Level 29 99%

Nog 109 XP voor level 30

GameShadow

Is een handig programmatje die al je games checkt of ze wel de laatste patch hebben. Zo niet kan je die met een paar klikjes downloaden. Je hoeft dus niet eerst te gaan kijken op sites of je wel de laatste patch hebt en je hoeft niet een goeie site te zoeken waar je die kan downloaden.

http://www.gameshadow.com/

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

foobar 2000

Een super media player

dit is gemaakt door een persoon die eerder voor winamp heeft gewerkt

met dit programma kan je alle bestanden afspelen die je maar kan bedanken.

ook kun je extra skins downloaden of zelf een skin schrijfen.

http://foobar2000.org/

Level 23 99%

Nog 51 XP voor level 24

Songbird

Open source / nog in ontwikkeling (bèta).

Neemt het beste van alle mediaspelers (vooral iTunes) en wil "de firefox onder de mediaspelers" zijn (het is dan ook van Mozilla).

Ik gebruik het zelf nog niet, ik wacht even tot er een wat vollediger release(-candidate) is. Maar het ziet er veelbelovend uit.

Level 23 98%

Nog 101 XP voor level 24

ff een vraagje, waarom staat bij webbrowsers niet IE die is toch ook gratis?

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Ik vermoed omdat die alleen op windows werkt, waar hij al standaard op is geinstalleerd. Downloaden is dus niet nuttig meer. En natuurlijk het feit dat waarschijnlijk nog niemand een link naar de site heeft geplaatst :)

Level 23 99%

Nog 51 XP voor level 24

Ja, Internet Explorer is gratis bij een duur besturingssysteem. Dat is zoiets als gratis bougies in de motor van je auto of gratis veters in je schoenen. Lekker nuttig om te noemen.

Level 23 98%

Nog 101 XP voor level 24

Ja, Internet Explorer is gratis bij een duur besturingssysteem. Dat is zoiets als gratis bougies in de motor van je auto of gratis veters in je schoenen. Lekker nuttig om te noemen.

Nuttig ja aangezien vrijwel iedereen windows gebruikt.

Level 52 96%

ff een vraagje, waarom staat bij webbrowsers niet IE die is toch ook gratis?

IE is niet gratis en dus ook geen freeware

edit: ik ben net terug van vakantie, ik zal de topic van de week updaten

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Google Chrome is tot nu toe een hele goede browser vind ik, wel een aanradertje als je weer wat nieuws wilt :P . Werkt heerlijk soepel net als bijna alle google apps naar mijn mening :)

Level 6 83%

Nog 92 XP voor level 7

ja, maar google chrome is nog in beta stage he :S

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

Ah ok. Wel in de oude Word-versies was het best simpel om een inhoudsopgave te maken, in 2003 is het echter zo dat je hoofdstuktitels moet selecteren en deze vervolgens via een menu toevoegen aan de inhoudsopgave. Een redelijk ingewikkelde operatie eigenlijk, en compleet belachelijk ingewikkeld gemaakt voor zoiets simpels als een inhoudsopgave. De eerste keer dat ik ermee werkte duurde het 2 fucking uur voordat ik doorhad hoe het werkte. Anyways, ik maak anders wel een nieuwe in Writer, even kijken hoe dat werkt.

Je moet in Word van een hoofdstuktitel gewoon een header maken. Dan inhoudsopgave toevoegen en pakt die automatisch alle headers en zet die in de inhoudsopgave.

Weet niet of jij dat ook bedoelt, of dat je het toch iets omslachtiger doet. Want ik vind het vrij gemakkelijk eigenlijk. :P

Level 31 94%

Nog 767 XP voor level 32

Google Chrome is tot nu toe een hele goede browser vind ik, wel een aanradertje als je weer wat nieuws wilt . Werkt heerlijk soepel net als bijna alle google apps naar mijn mening

Helemaal mee eens;)

Het werkt echt heerlijk.

Level 52 96%

Google Chrome is nog in een vroege beta stage en heeft nog teveel bugs en beperkingen om als een serieuze browser gezien te worden. Zodra die officieel live gaat zal ik hem er wel bij zetten.

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Ad-Aware - is een anti-spywareprogramma gemaakt door Lavasoft dat software detecteert en verwijdert van een computer, die vallen onder spyware en adware. Het detecteert ook andere software die de computer beschadigen zoals trojans en cookies.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.