Handige FreeWare

Level 12 85%

Nog 308 XP voor level 13

Ad-Aware - is een anti-spywareprogramma gemaakt door Lavasoft dat software detecteert en verwijdert van een computer, die vallen onder spyware en adware. Het detecteert ook andere software die de computer beschadigen zoals trojans en cookies.

Vroeger gebruikte ik het veel, maar nou niet meer. De laatste versie vreet vooral veel van je geheugen in en geeft soms onjuiste meldingen. Geef mij maar Spybot Search & Destroy.

Level 16 88%

Nog 451 XP voor level 17

Flash Video Player

LongTail.TV

Nieuwsgroepen

GrabIt

Level 7 78%

Nog 159 XP voor level 8

Ik ben momenteel een dvd-tje aan het downloaden, maar nu heb ik de volgende vragen:

- Hoe doe ik de ondertiteling?

- Heb ik daar een speciaal programma voor nodig?

- Heb je een apart afspeelprogramma nodig, om het gedownloade bestand af te kunnen spelen?

Ik hoor het wel..:D.

xje

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Songbird

Open source / nog in ontwikkeling (bèta).

Neemt het beste van alle mediaspelers (vooral iTunes) en wil "de firefox onder de mediaspelers" zijn (het is dan ook van Mozilla).

Ik gebruik het zelf nog niet, ik wacht even tot er een wat vollediger release(-candidate) is. Maar het ziet er veelbelovend uit.

Dat lijkt me best een relax programma, maar net als met Chrome; geen betas in deze lijst, dus ik voeg hem toe zodra de volledige uit is.

Verder heb ik al enkele toegevoegd, nog niet alles van de laatste anderhalve pagina, dat komt vooral omdat niemand het in de goede format zet:

» Categorie

Naam van programma (erop klikken leid je naar de website van het product, indien beschikbaar) - Korte beschrijving van het programma. (Download (erop klikken gaat naar de directe download pagina))

Level 22 95%

Nog 318 XP voor level 23

ik vraag me altijd af hoe mensen prachtige youtube filmpjes maken zoals ingame beelden...weet iemand hoe je dat doet en dan met een hoge kwaliteit?

Level 52 96%

ik vraag me altijd af hoe mensen prachtige youtube filmpjes maken zoals ingame beelden...weet iemand hoe je dat doet en dan met een hoge kwaliteit?

Als je ingame beelden wilt opnemen kan je dit het beste doen met Fraps. Dit is helaas (legaal) geen freeware.

Level 26 94%

Nog 548 XP voor level 27

http://www.giveawayoftheday.com/

Elke dag gratis programma's waar je normaal voor moet betalen.

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Ik zie dat je nog op zoek bent naar een video converter. Meen ooit deze al gepost te hebben, maar nog maar een keer :)

Virtual Dub Een gratis video converter, die o.a. erg handig is na het opnemen van games met fraps, om de bestandsgrootte te verkleinen. download

Level 18 91%

Nog 399 XP voor level 19

jo, zou je DVD Fab erbij kunnen zetten? Geniaal programma voor van alles en nogwat voor je DVD's en je Image files! (Volgens mij is het wel 100% gratis, maar kan je ook een extension kopen)

Level 52 96%

jo, zou je DVD Fab erbij kunnen zetten? Geniaal programma voor van alles en nogwat voor je DVD's en je Image files! (Volgens mij is het wel 100% gratis, maar kan je ook een extension kopen)

Zou jij, en de andere mensen, het op deze manier kunnen neerzetten, dat scheelt nogal veel werk voor mij;

» Categorie

Naam van programma (erop klikken leid je naar de website van het product, indien beschikbaar) - Korte beschrijving van het programma. (Download (erop klikken gaat naar de directe download pagina))

Anders zou ik nu zelf de website en download pagina moeten zoeken en er een beschrijving van moeten maken terwijl ik dat programma niet eens ken.

Level 18 93%

Nog 308 XP voor level 19

Weet iemand een goed programma, dat werkt, om .vob files (dus meerdere files) in één .mp4 file te converten? Ik heb een shitload aan programma's gebruikt, maar het lukt me gewoon niet. Maakt me niet uit of het FreeWare is.

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Zou jij, en de andere mensen, het op deze manier kunnen neerzetten, dat scheelt nogal veel werk voor mij;

» Categorie

Anders zou ik nu zelf de website en download pagina moeten zoeken en er een beschrijving van moeten maken terwijl ik dat programma niet eens ken.

Zou je pls virtual dub ertussen kunnen zetten? Staat twee posts boven de jouwe, goed geschreven etc, maar je hebt er vermoed ik overheen gelezen ;)

Level 9 84%

Nog 188 XP voor level 10

Je desktop opnemen met Camstudio. Werkt niet echt lekker met spellen maar Windows en spellen in een window neemt hij wel goed op.

http://camstudio.org/

Level 31 93%

Nog 989 XP voor level 32

Ik ben al tijden op zoek naar een programma dat gewoon simpel een AVI filmpje kan converteren naar een geanimeerd GIF plaatje, die er kwalitatief precies hetzelfde uitziet als het filmpje (maar dan kleiner uiteraard). Er zijn echt duizenden van dit soort programmatjes te vinden, maar ze zijn allemaal KUT. De een is een trial, de andere heeft een watermerk, de derde doet het niet goed, de vierde kan alleen GIFS in kutkwaliteit maken, de honderdste kan net niet de codec aan van het filmpje waarvan ik een GIF wil, en ga zo maar door. Welk programma gebruikt iedereen toch om die vette GIFs te maken. Ik heb het voornamelijk over de bewegende "inb4 the lock" plaatjes

Level 6 84%

Nog 85 XP voor level 7

zoals hier in dit topic wordt genoemd

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=59973

is google sketch up ook een zeer handig programma en gratis =)

Level 18 91%

Nog 399 XP voor level 19

» Categorie

» DVD converter/copier

DVDFab is een makkelijk gratis programma om je dvd's te kopieren, of te converten zodat je filmpjes op je ipod kunt gooien! Dit kan vanaf bestaande DVD's alsmede vanaf image files!

Handige tutorial: http://www.dvdfab.com/docs/

Download hier!

Level 29 96%

Nog 520 XP voor level 30

Kan je Adobe Photoshop Elements 6.0 (of 7.0) ergens gratis downloaden? Of moet je dat net als Microsoft Office in de winkel kopen voor fucking veel geld?

Level 23 99%

Nog 51 XP voor level 24

Kan je Adobe Photoshop Elements 6.0 (of 7.0) ergens gratis downloaden? Of moet je dat net als Microsoft Office in de winkel kopen voor fucking veel geld?

Google, da's ook een erg goed stukje gratis software. Probeer het antwoord eerst eens daarmee te vinden.

Level 21 98%

Nog 84 XP voor level 22

Je moet hem net als Microsoft Office in de winkel kopen voor fucking veel geld. Maar net als Microsoft Office zijn er 'andere' manieren om er aan te komen. *KUCH* to

rrents

*KUCH*

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Ik ben op zoek naar een programma om een cd te rippen. Ik heb al dvd decrypter, maar die pakt de cd niet.

Het gaat namelijk om het feit dat ik weer tony hawk 2 aan het spelen ben :), maar de cd een beetje (erg) bekrast is. Ik ben nu 10 min bezig hem erin en eruit te halen voordatie hem eindelijk pakt. Daarom wil ik een kopietje maken. Echter, mijn laptop kan maar 1 cd tegelijk pakken. Dus moet ik hem eerst op de HDD zetten. Iemand een idee? DVD decrypter werkt dus niet!

Level 52 96%

Ik ben op zoek naar een programma om een cd te rippen. Ik heb al dvd decrypter, maar die pakt de cd niet.

Het gaat namelijk om het feit dat ik weer tony hawk 2 aan het spelen ben :), maar de cd een beetje (erg) bekrast is. Ik ben nu 10 min bezig hem erin en eruit te halen voordatie hem eindelijk pakt. Daarom wil ik een kopietje maken. Echter, mijn laptop kan maar 1 cd tegelijk pakken. Dus moet ik hem eerst op de HDD zetten. Iemand een idee? DVD decrypter werkt dus niet!

Al geprobeerd met CDBurnerXP, die in de eerste post staat, een iso te maken?

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Thanks, denk dat ik eroverheen gekeken heb :), hij werkt :)

Level 21 95%

Nog 278 XP voor level 22

Video's converteren

Quick Media Converter Handig converter programma om bijna alle extensies te converteren. Het is gratis en makkelijk om te gebruiken, voor de mensen die wat meer willen en geavanceerder te werk willen gaan is er ook een advance modus. Download

---

Ja ben slecht in beschrijven :P

Level 26 95%

Nog 463 XP voor level 27

ik zocht er al een voor 3GP

Level 25 99%

Nog 22 XP voor level 26

Dit is vast al gevraagd, maar ik zoek een veel te simpel programma waarmee ik hele films of seizoenen van the Simpsons op mijn PC op kan slaan.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.