Na een lange afwezigheid (vooral door de rol van Michael Chiklis in Fantastic Four) komt the Shield terug met het waarschijnlijk laatste seizoen. Eindelijk!
The Shield gaat over een strike-team in het LAPD die niet volgens de regels speelt. Ze doen hun werk op hun manier, en of ze dan een persoon in koude bloed moeten doodschieten maakt ze niet uit.
Vanaf 23 September begint Seizoen 7 in Amerika. Het is al helemaal gefilmd, inclusief de finale.
Zijn er nog andere fans van deze serie hier?
Waar eindigde seizoen 6?
Lem werd om het leven gebracht door Armstrong omdat Armstrong bang was dat Lem hun acties en illegale praktijken aan het licht zou brengen. Vic zweerde wraak op de moordenaar, nietw etende dat het Armstrong was.
Wat ik gezien heb zo nu en dan op tv vind ik best tof van deze serie. Waarom kunnen niet alle serie's in het media forum verborgen spoilers hebben . Nu durf ik de topics van Heroes en 24 nauwelijks in te kijken. Terwijl ik laatst seizoen 1 van Heroes uitgekeken heb.
Ik kijk ook niet meer in andere series hun topics alleen als ik helemaal bij ben. Deze is gelukkig vrij van spoilers. Al ben ik wel helemaal bij met the Shield. @Kyrill, als je hem wilt kijken moet je het echt vanaf het beging kijken. Je zult er geen spijt van krijgen
The Shield is nu al sinds jaar en dag mijn meest favoriete serie, maar mijn god wat verwachten ze dat de fans een lange adem hebben met die belachelijk lange season breaks. Tussen seizoen 5 en 6 zat al gewoon een jaar en tussen seizoen 6 en dit laatste seizoen 7 zelfs nog een paar maanden langer. En dat terwijl de laatste twee seizoenen ook nog maar eens ieder zo'n 10 afleveringen lang waren.
En dit alles had dus niet enkel te maken met Michael Chiklis z'n film uitstapjes en die schrijvers staking destijds, maar vooral doordat Fox FX enorm liep te kloten met de serie. Eigenlijk wilden ze dat het vijfde seizoen al het laatste zou worden (wat uiteindelijk het zesde seizoen werd zou in eerste instantie eigenlijk het tweede seizoenshelft van reeks vijf worden), maar dat werd dus na veel gedoe en onderhandelingen alsnog veranderd. En met nu dus zelfs nog een definitief laatste zevende seizoen.
Het is alleen niet te hopen dat dit alles de kwaliteit van de show verder heeft aangetast. Ondanks een aantal zeer sterke afleveringen was seizoen 6 toch iets minder en voelde het ook wat gerushed aan. Wat dan natuurlijk ook wel weer enigszins logisch is gezien het hierboven vermelde gedoe. Ik zou er echt enorm van balen als deze fantastische serie niet het waardige einde zou krijgen dat het verdient.
De eerste nieuwe aflevering wordt trouwens toch op 2 september uitgezonden? En dus niet de op de 23e zoals in de Op staat vermeld.
True. Zonder enig twijfel mijn favoriete tv serie. Ik heb alle seizoenen ook op dvd (1-7) misschien wel hetgene waar ik het meest trots op ben uit mijn collectie Ik kan jullie ook met een gerust hart zeggen dat het einde absoluut niet tegenvalt, en mij sprakeloos heeft achtergelaten. Zal binnenkort weer opnieuw beginnen met de serie want ik mis hem
Ik ben inmiddels net klaar met seizoen5 en ik moet zeggen dat dit echt een van de beste series is!
Jammer dat Lemansky zo genaaid wordt want hijs wel cool
Dit poste ik voor ik de laatste aflevering had gezien van s5, en, damn, wat een super vette serie is dit! Hoewel ik dit terug ga nemen tegen de tijd dat s4 van Dexter loopt of s6 van Lost, maar ik denk dat dit de beste serie is die ik ooit heb gezien.
Omg, dat stukje dat Shane Lem vermoorde, en toen een paar eps later die doos met boeken enzo voor Lem binnenkwam, ik kreeg serieus tranen in mn ogen, ik heb dat echt NOOIT bij series/films...
Ik ben ongeveer op de helft. M'n favoriete aflevering is nog steeds Cherrypoppers van seizoen 1. Dat liedje dat op 't eind wordt gedraaid gaat echt door merg en been. Nergens heb ik zo'n muziek gehoord. Ik vind 't dan ook waardeloos dat 't hele liedje uit dat fragment bestaat, meer is nooit gemaakt -_-"
BIG KICK. Zojuist seizoen 3 afgezien, geweldige serie is dit toch. Ik hoop zsm verder te gaan met s4 en raad in de tussentijd iedereen aan dit te checken .
BIG KICK. Zojuist seizoen 3 afgezien, geweldige serie is dit toch. Ik hoop zsm verder te gaan met s4 en raad in de tussentijd iedereen aan dit te checken .
Same, ik heb inmiddels ook al 30+ series compleet gezien en The Shield blijft een van mn favorieten samen met Dexter, Sopranos e.d.
Seizoen 4 inmiddels afgekeken. The Shield's just getting better and better for me! Geweldig seizoen met ontzettend veel pieken en nauwelijks dalen. De laatste scene is ook erg sterk, ben ik ff blij meteen verder te kunnen met s5 ipv ter moeten wachten .
Seizoen 4 inmiddels afgekeken. The Shield's just getting better and better for me! Geweldig seizoen met ontzettend veel pieken en nauwelijks dalen. De laatste scene is ook erg sterk, ben ik ff blij meteen verder te kunnen met s5 ipv ter moeten wachten .