"Ik zoek een spel maar weet niet hoe het heet"

Level 26 93%

Nog 686 XP voor level 27

Jah of frontline of european assault of heroes of heroes 2 of airborne of underground of call of duty of call of duty 2 of call if duty 3 of call of duty 4 of call of duty 5 of wolfenstein of of of.....

't Was meer een grapje ^^D

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Stijn"][quote="xHavoC"]Nu nog dat andere spel waar je straaljagers tanks en allerlei dat soort dinge moet neerknallen :D:D[/quote]
Dat gaat voor ongeveer de helft van alle ooit uitgebrachte games op. Kun je iets specifieker zijn?[/quote]

Lol dats een van de weinige dingen die ik kan herinneren

Het was rond het jaar 1999/2000 behoorlijk populair, dus een behoorlijk oud spel xD
De graphics waren... niet om te noemen de beste
En... hmm meer kan ik niet op komen xD sorry :$

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Terminal velocity?

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Orian"]Terminal velocity?
[img]http://www.dosgamesarchive.com/download/termvelo.gif[/img][/quote]

Nee sorry dat is m niet :$

Tog bedankt voor t proberen ;D

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

ik zoek een spel met een gast die heette homer ofzoiets

je moest donuts pakken en luiers je reed door de stad

ojah ze zoon heette bart

tnks

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

ik zoek een spel met een gast die heette homer ofzoiets

je moest donuts pakken en luiers je reed door de stad

ojah ze zoon heette bart

tnks

Meen je dit nu ? :lol: Wie kent er nu The Simpsons niet ...

Het spel heet The Simpsons Hit & Run. ;)

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

Nee het was geen simpsons hit en run

twas iets anders

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

tnks voor het zoeke heb al gevonde

tnks

Level 4 63%

Nog 96 XP voor level 5

ik zoek een spel dat ik 10 jaar geleden soms speelde. je reed er met een sandbuggy rond maar kon ook te voet gaan en het was op een tropisch eiland. ik dacht dat het personage Dog heette maar meer weet ik ok niet meer.

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Als iemand mij kan helpen:

Ik zoek een bouw-spel dat ik vroeger heb gespeeld. Het leek op bouwen met Lego. Was volgens mij van een Japans software-bedrijf. Was toen heel erg goed 3D.

Ik weet, het is vaag. Maar ik hoop dat iemand mij eruit kan helpen :)

Level 3 63%

Nog 58 XP voor level 4

Ik was op zoeknaar een RTS game, Het spel was gratis te downloaden (ik had het vroeger in huis), en het onderwerp/waarover het ging, was de amerikaanse burgeroorlog.

Weret iemand hier de naam nog van?

alvast bedankt mensen

mvg the Man(tozie)

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Natan85"]Als iemand mij kan helpen:
Ik zoek een bouw-spel dat ik vroeger heb gespeeld. Het leek op bouwen met Lego. Was volgens mij van een Japans software-bedrijf. Was toen heel erg goed 3D.

Ik weet, het is vaag. Maar ik hoop dat iemand mij eruit kan helpen :)[/quote]

Kan je je nog herinneren WELK japans software bedrijf het is? Dan kan ik je waarschijnlijk helpen

Level 55 96%

Als iemand mij kan helpen:

Ik weet, het is vaag. Maar ik hoop dat iemand mij eruit kan helpen :)

Kan je je nog herinneren WELK japans software bedrijf het is? Dan kan ik je waarschijnlijk helpen

Nee dat niet meer, heb het heel lang geleden (iets van 10 jaar) geleden gespeeld en dit is het enige wat ik ervan weet.

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Natan85"][quote="xHavoC"][quote="Natan85"]Als iemand mij kan helpen:

Ik weet, het is vaag. Maar ik hoop dat iemand mij eruit kan helpen :)[/quote]

Kan je je nog herinneren WELK japans software bedrijf het is? Dan kan ik je waarschijnlijk helpen[/quote]
Nee dat niet meer, heb het heel lang geleden (iets van 10 jaar) geleden gespeeld en dit is het enige wat ik ervan weet.[/quote]

Hmm... Sorry man dan kan ik je nie helpe :(

Maarree... :$ Ik zoek eigelijk een Rally spel voor de pc... het enige wat ik me van dat spel kan herinneren was :

Het jaartal was rond 2002-2004
Het barste van 'reclames' voor michelin, er stonden vetveel borden van dat bedrijf
En je kon een Rode Mitsubishi Lancer Evo rijde

Kan iemand me helpe plox? :(

Level 55 96%

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Natan85"][url=http://www.gamespot.com/pc/driving/colinmcraerally04/index.html] Colin Mcrae Rally 04? [/url][/quote]

Het LIJKT behoorlijk op die colin mcrae die jij stuurde, ik durf niet te zeggen of dat m is, weet je nog andere die erop lijken?

Level 55 96%

Het LIJKT behoorlijk op die colin mcrae die jij stuurde, ik durf niet te zeggen of dat m is, weet je nog andere die erop lijken?

De 05 versie ;) En anders Cross Racing Championship 2005

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Natan85"][quote="xHavoC"][quote="Natan85"][url=http://www.gamespot.com/pc/driving/colinmcraerally04/index.html] Colin Mcrae Rally 04? [/url][/quote]

Het LIJKT behoorlijk op die colin mcrae die jij stuurde, ik durf niet te zeggen of dat m is, weet je nog andere die erop lijken?[/quote]
De 05 versie ;) En anders [url=http://www.crc-game.com/index.php] Cross Racing Championship 2005 [/url][/quote]

Dit wordt vervelend... het zijn ze niet :(
Op een of andere manier doet colin mcrae me er ZO erg aan denken...
En wat betreft die herinneringen van dat spel :

Veel reclame voor Michelin
Er wordt niet echt op landschap gereden (Volgens mij)
Die Rooie Mitsubishi Lancer Evo II/III
Er wordt met een stem gezegd welke kant je op moet , of je op moet letten enzo, da wordt met een kronkelpijltje, pijltje naar rechts, of een driehoek met uitroepteken erin, etc.
Het is volgens mij geen colin mcrae want dat vond ik toentertijd niet echt erg leuk
Kan het iets met 'Championship' Erin hebben?
En dan nog ff dit : Het is geen Rally Championship 2002

Hopelijk helpt dit :$

Level 17 98%

Nog 64 XP voor level 18

Wordt Halo 2 nog veel online gespeeld op de PC ?

Level 20 91%

Nog 520 XP voor level 21

zulke vragen horen niet in dit topic thuis ;} ;}

Level 17 98%

Nog 64 XP voor level 18

zulke vragen horen niet in dit topic thuis ;} ;}

Sorry had het ''Welk spel moet ik kopen'' niet gezien dus toen dacht ik dat het hier in moest. ^^D

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

ik zoek een spel dat ik vroeger ng gespeeld heb op de pc tis een actie adventure met als personage een klein paars duivel8ig ventje die de tegenstanders dood door met zijn staart rond te draaien iemand ?

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Toen zat je op een eiland ofzo en daar waren boten en toen kon je bootrace,s gaan doen met andere boten. Je kon ook door de watervallen varen maar ik ben de naam van het spel kwijt. Zo,n 12 jaar oud.

Is dat niet Grachtenracer? Dat is van dezelfde makers van A2 racer xD

Nou, het spel speelde zich in ieder geval af op exotische plaatsen met palmbomen enzo. Dus denk niet dat het grachtenracer zal zijn. Ik heb dat spel niet meer dus ik wil heel graag weten hoe het spel heet. En ik heb vroeger ook een spel gespeeld, ook zo,n 12 jaren geleden en ik weet nog dat de hoofdrolspeler een schattige beer ofzo was. En het enige wat ik nog meer herinner is dat ergens in het verhaal de beren of een beer rond een haardvuur zit buiten. Het was 3d en ik weet niet of je ook wat zelf kon doen in het spel of dat je alleen naar een soort film aan het kijken was.

En ik hoop niet dat ik een halfjaar mag wachten voor een antwoord.

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

ik kan er ng aan toevoegen dat er ook bijen en molens in voorkwamen

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Bedoel je geen draakje? Want dan is het vast en zeker Spyro.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.