Het "Hoe heet deze film?" topic

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Het overkomt ons allemaal wel eens. Dat je ineens flarden van een film in je hoofd hebt die je ooit eens hebt gezien. Maar je komt er*hoe lang je ook blijft nadenken* gewoonweg niet op. No longer!! Deze topic is er om je te helpen. Hier vinden die knagende vragen zich een weg naar de waarheid. Let there be light for those who's answers are kept in the dark :)

En laat ik maar meteen beginnen.

Ok, het volgende knaagt al een hele tijd aan me. En misschien weet iemand het. ^^D

Toen ik klein was had ik een horror gezien waarbij en jongen en een dame in een dorpje terecht komen. en dan worden ze achtervolgt door een Alien *of iets dergelijks* in een zwart pak met een wit bijna vormloos hoofd die vliegende *rondvormige* soort van bloedzuigers gooit en die dan achter mensen aanvliegen.

Het is vrij cryptisch i know, maar ik moet het gewoon weten :)

Help *bibber*

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik heb al vaker behoefte gehad aan een topic als dit. Ik heb vaak soortgelijke dingen, maar dan vaak nog vager en met minder details, dat ik er echt dagen aan denk en me verder nergens goed op kan concentreren. Het klinkt erg extreem I know, maar ik kan er echt zo slecht tegen :o

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ok, het volgende knaagt al een hele tijd aan me. En misschien weet iemand het. ^^D

Toen ik klein was had ik een horror gezien waarbij en jongen en een dame in een dorpje terecht komen. en dan worden ze achtervolgt door een Alien *of iets dergelijks* in een zwart pak met een wit bijna vormloos hoofd die vliegende *rondvormige* soort van bloedzuigers gooit en die dan achter mensen aanvliegen.

Het is vrij cryptisch i know, maar ik moet het gewoon weten :)

Misschien als er behoefte aan is kan deze topic gebruikt worden voor al je knagende vragen over welke film er in je hoofd zit en je maar niet op de titel kan komen.

Anywho, ik hoop dat iemand het weet 8]

Phantasm?

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

nee, helaas :'( Het gezicht leek een beetje op gekneden deeg hahaha.. En die dingen die gegooid werden waren net kleine pannenkoekjes met kleine slierten die aan je gezicht hechten.

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Heb er ook altijd last van. En heb meteen een tweede probleem :)

De enige beschrijvingen die ik heb zijn: Het speelt zich af in een soort van gevangenis. Het is geen normaal gevangenis. Het is een afgesloten terrein dat goed beveiligd wordt. Op dit terrein staan allemaal tentjes daar leven de criminelen in. Nu zijn er een paar criminelen en die graven een tunnel onder de muur door. Dit duurt ontzettend lang. Op een nacht ontsnappen ze en worden achtervolgt door honden. (volgens mij zijn het er 5 die proberen te ontsnappen en gaan er een paar dood). Volgens mij is het ook wel een redelijk oude film

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

nee, helaas :'( Het gezicht leek een beetje op gekneden deeg hahaha.. En die dingen die gegooid werden waren net kleine pannenkoekjes met kleine slierten die aan je gezicht hechten.

kan er niet op komen, kom steeds terug op Phantasm.

Ik weet het niet, maar klinkt bekend. (Waarschijnlijk door het pahntasm gedoe)

Misschien één van de delen van Phantasm? (zijn meerdere delen)

Puppetmaster? :S

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Nee, want die ken ik.. En daar is het een oude gast die metalen bollen gooit ;)

Puppet master is het ook niet.

Je ziet die beestjes *plaat en rond* steeds vliegen en op het laatst zie je dus dat een alien/ monster die dingen dus beheert en gooit. Echt weet je hoelang ik hiermee al rond loop.. hehe..

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Critters is het ook niet.

Dus een alien/monster met een zwart pak en een wit vormloos hoofd die met platte en ronde bloedzuigers gooit.

Weet je ook ongeveer wanneer je hem voor het eerst zag?

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Nee, geen Critters..

En had hem eind jaren tachtig of begin 90 op tv gezien Op een Duitse zender ook nog eens ^^D

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Nee, geen Critters..

En had hem eind jaren tachtig of begin 90 op tv gezien Op een Duitse zender ook nog eens ^^D

Je maakt het niet echt makkelijk xD

Level 15 98%

Nog 57 XP voor level 16

Het gezicht leek een beetje op gekneden deeg hahaha..

Bad Taste?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Het gezicht leek een beetje op gekneden deeg hahaha..

Bad Taste?

GVD idd dat moet em zijn!

Klein dorp die wordt overspoeld door buutenaordsen, de leeches.

Ik wordt oud. :lol:

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Nee man, dit is hem zeker niet ^^. Deze heb ik in mijn collectie en is een heel ander soort horror film. Die van mij was een soort van serieuze horror *lees geen splatter comedy*

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Nee man, dit is hem zeker niet ^^. Deze heb ik in mijn collectie en is een heel ander soort horror film. Die van mij was een soort van serieuze horror *lees geen splatter comedy*

Gawd!

Dan week et ook niet meer. :(:lol:

Level 37 99%

Nog 165 XP voor level 38

Ik heb vroeger ooit een tekenfilm gezien met allemaal dinosaurussen met dikke bepantsering en grote geweren erop, nooit geweten hoe die heette :P

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

Dino Riders :)

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Ik heb vroeger een film gezien over een tweeling die elkaar nooit gezien heeft, een daarvan zit in een weeshuis de ander in een normaal huis en ze ontmoeten elkaar in een Ruimtevaartmuseum

Btw, het speelt zich af in Londen.

:'B

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

Zo'n topic zocht ik al.

Ik zoek al een tijdje een film die ik ooit eens heb gezien, maar ik weet er niet zoveel meer van.

Het speelt zich volgens mij af in columbia of zuid amerika ofzo. Het ging over een jongen en een meisje die verliefd op elkaar zijn. Die jongen heeft een paar vrienden en die vinden dat meisje ook leuk, maar zij vind zijn vrienden maar dom, maar die jongen vind ze wel interessant. Meisje zelf heeft blond haar en heet geloof ik Sophie ofzo. Enige wat ik me nog kan herinneren is een scene dat zij bij die jongen op schoot door de haven of iets fietsen en een scene dat ze naast elkaar op het gras liggen. En dat meisje woonde geloof ik bij haar moeder, en die werd op het einde geloof ik vermoord door de vrienden van die jongen.

Maarja lekker vaag, ik weet ook niet eens of alles klopt.

Level 19 99%

Nog 39 XP voor level 20

Ik heb vroeger een film gezien over een tweeling die elkaar nooit gezien heeft, een daarvan zit in een weeshuis de ander in een normaal huis en ze ontmoeten elkaar in een Ruimtevaartmuseum

Btw, het speelt zich af in Londen.

:'B

Tom en Thomas?

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

ja man haha thanks :'D

Level 17 97%

Nog 123 XP voor level 18

Kijk, dit is nou een goed topic! :D

Dit is een film uit m'n verre verre jeugd, waar ik nog klein beetje een trauma aan over gehouden heb (ik was 3 ofzo, ent was een fikse horrorfilm)

Ik heb maar 1 scene gezien, maar daarin rolde een grote bal van tanden/monden door een dorp heen, en als ie je te pakken kreeg dan...tsja dan was je dood :P

Heb me altijd afgevraagd welke film dat was, maar denk niet dat iemand em kent eerlijk gezegt (en of ie uberhaupt wel bestaat en ik de helft er niet bij verzin:P)

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

Critters 2.

Had je vorig jaar trouwens ook al eens een keer gevraagt en antwoord op gekregen. Nu niet meer vergeten oke ;)

Level 40 99%

Nog 221 XP voor level 41

oeh er is ook zo'n film waar dan mensen bij zo'n zwembad zijn, en dan zitten ze allemaal in dezelfde nachtmerrie ofzo. Het is iig een horrorfilm. Ohja, en het was donker.

best wel beroemde film geloof ik, ik heb maar een klein stukje gekeken aangezien ik iets van 7 was.

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Niet een film van Nightmare on Elmstreet ofzo?

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Lijkt op Nightmare on Elmstreet 2

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.