Het "Hoe heet deze film?" topic

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Haha, ik wou ook een vraag droppen in dit topic en wat blijkt? Het antwoord stond er al in: Phantasm!

^^D Ik = happy!

Level 17 97%

Nog 123 XP voor level 18

Critters 2.

Had je vorig jaar trouwens ook al eens een keer gevraagt en antwoord op gekregen. Nu niet meer vergeten oke ;)

Ik weet niet wat erger is. Dat ik het na 1,5 jaar niet meer weet (of nooit gelezen heb) of dat jij het wél nog weet na 1,5 jaar :'D

Heb ff de filmposter bekeken op imdb, lijkt er idd wel op. Eens kijken of ik em ergens kan vinden.

Level 29 96%

Nog 520 XP voor level 30

Het is een film die zich afspeelt in Irak, en het gaat over Amerikaanse soldaten die ergens verdwalen waardoor ze moeten wachten op een konvooi en in die tijd moeten ze zien te overleven.

Er zat zo'n leipe neger in, net als Cole van Gears :P

Kan iemand me helpen? 8]

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Het is een film die zich afspeelt in Irak, en het gaat over Amerikaanse soldaten die ergens verdwalen waardoor ze moeten wachten op een konvooi en in die tijd moeten ze zien te overleven.

Er zat zo'n leipe neger in, net als Cole van Gears :P

Kan iemand me helpen? 8]

Ik dacht aan Three Kings (waarbij Ice Cube dus de neger is, duh), maar daar verdwalen ze niet dus ik weet niet of je die bedoelt

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Een film over een jongen die info over de tweede wereld oorlog nodig heeft (of iets dergelijks) en terecht komt bij een Duitse man die na de oorlog naar Amerika is verhuisd. Na een tijdje komt de jongen er achter dat de man daadwerkelijk een nazi was en naar Amerika is gevlucht, en de man wordt op allerlei manieren door de jongen gechanteerd zodat het geheim niet het daglicht zal zien.

Ik weet dat ik de film vroeger erg interessant vond, maar ik zou hem eerlijk gezegd nog een keer willen zien. Weet iemand over welke film ik het heb?

Level 18 94%

Nog 252 XP voor level 19

Apt Pupil (1998)

Wist dat Ian McKellen erin speelde maar niet meer de titel.

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Apt pupil is toch naar een verhaal van stephen king (De leerling in NL)? Meesterlijk boek _O_

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Heel erg bedankt! :)

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik herinner het me heel vaag, komt ie: Zo`n Rugby-film(American football)waarin zo`n team kampioen probeert te worden, Adam Sandler speelt er niet in. Wel zit in die team iemand die enorm dik is. En zo`n vrouw probeerde in een scene de hoodrol speler te verleiden door slagroom op haar borsten spuiten want die jongen wou wel ijs(ja die scene ontthoudt iedereen). Had hem 2007 denk ik op Veronica gezien.

Level 31 93%

Nog 947 XP voor level 32

Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik herinner het me heel vaag, komt ie: Zo`n Rugby-film(American football)waarin zo`n team kampioen probeert te worden, Adam Sandler speelt er niet in. Wel zit in die team iemand die enorm dik is. En zo`n vrouw probeerde in een scene de hoodrol speler te verleiden door slagroom op haar borsten spuiten want die jongen wou wel ijs(ja die scene ontthoudt iedereen). Had hem 2007 denk ik op Veronica gezien.

Remember the Titans?

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Neh, heb net gekeken en dat was hem niet. Er zijn allemaal toeschouwers aanwezig in die film enzo dus echt belangrijk. Damn, wat was dat een gave film.

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

The Replacements?

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Nee ook niet, is wel goede film though, had die ook gezien.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Dan zal het wel Varsity Blues zijn met die gast uit Dawson's Creek.

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Yes! Dat was hem, damn na al die jaren weer gevonden. Waarom konden ze geen makkelijkere titel kiezen.

Level 15 89%

Nog 353 XP voor level 16

haha, ik wilde hem net posten :P

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Vanuit Amerikaans oogpunt gezien is die titel best goed. Van "blues" weet iedereen wel wat het betekend en varsity betekent het volgende:

any first-string team, esp. in sports, that represents a school, college, university, or the like: He is on the varsity in tennis and in debating.

Strekt behoorlijk de lading lijkt me zo :P

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden een keer op TV had gekeken, het was rond 1 á 2 uur 's nachts toen :P

Naja, het gaat een beetje over een soort van moordgame om een bult met geld, en dat speelt zich onder andere af in een winkelcentrum, en het eindigt volgens mij op een American-Football veld (weet ik niet zeker).

En er vallen veel doden :'D

Beetje weinig inhoud in mijn uitleg, ik weet het :P

Maarja ik hoop dat één van jullie mij kan helpen om de goede titel te vinden, want die film wil ik echt nog een keer zien!

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Judgement night?

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Nee dat is hem niet, hij is wel wat nieuwer en het is echt gewoon een soort van spel dat de laatste overgebleven persoon al het geld krijgt zoiets. :)

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Ik ben opzoek naar een film waarin een miljonair geopereerd word maar dan bij bewust zijn is nog. Hij voelt alles, maar hij kan niet praten. En hij hoort dat de chirurgen hem willen vermoorden.

Level 12 87%

Nog 271 XP voor level 13

Awake

Heb hem zelf 2 weken geleden gezien is wel grappig

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

JA dat is hem!

Thanks

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik weet van een film alleen nog dit;

-het speelde zich 30-80 jaar geleden af

-het was een soort biografie

-het jongetje (hoofdrol) bleef om een of andere reden zitten en zat daarom niet meer met zijn vrienden in de klas, op een gegeven moment schreef hij een verslag over dat als Jezus in engeland?/schotland? (uk) was geboren hij nooit profeet was geworden (ofzo) door het klote weer. Zn leraar/lerares vond dit verslag zo goed dat die terug mocht naar zn oude klas.

-op een gegeven moment moest die een emmer van stront uit zn huis leeg gooien en deed dat in regenplassen voor zn huis.

Level 53 98%

Nog 483 XP voor level 54

Dat is waarschijnlijk 'Angela's Ashes', al was het maar vanwege die pleepot.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.