Het "Hoe heet deze film?" topic

Level 35 94%

Nog 1026 XP voor level 36

Okay, deze film heb ik 3 jaar geleden ofzo gezien, na er veel positieve dingen (op IG) over gehoord te hebben. En hij was ook goed, alleen nu ben ik de naam kwijt, terwijl ik er nog alles over weet. Mensen die de film gezien hebben zullen hieraan echter genoeg hebben:

Koala's zijn een acht.

Hoe heette deze film?

EDIT HAH! Na een dag vol vertwijfeling weet ik hem opeens toch, 10 minuten na het plaatsen van dit bericht. The Nines. Danku.

Level 8 98%

Nog 14 XP voor level 9

Ik weet alleen een klein stukje van zo'n film, de film is wel bekend dacht ik maar heb m zelf nog nooit gezien. Je ziet dan zeg maar in first person de vader door de kamer bewegen naar haar dochtertje die met een wit laken over haar hoofd in het midden des nachts aan het spelen is. De camera komt dichterbij, dichterbij, DICHTERGBIJ,, en toen zapte ik weg :'D

Wie weet welke dit is? ^^D

EDIT: Ohja, het is een horrorfilm, zo'n heule enge ^_^

Level 12 98%

Nog 26 XP voor level 13

Hoe heet die film over de WOII over die twee snipers?

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Enemy at the Gates?!

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Vroeger heb ik heel vaak een video gekeken in mijn videorecorder. Maar inmiddels heeft mijn vader die video weggedaan omdat ik daar te oud voor was. Maar ik wil nu heel graag weten hoe dat ook alweer heette.

Ik weet er nog maar heel weinig van. 8 jaar geleden ongeveer laatst gezien. Ik wist nog dat er 2 hoofdrolspelers volgens mij waren, waarvan 1 een vos ofzo met een groen ding aan kon ook wel een ander wezen zijn,en die andere heb ik geen idee meer van hoe hij eruitzag. Het is in ieder geval in een soort animatiestijl en het had met kerst te maken. Ik wist nog dat er sneeuw lag en dat iemand een keer een cadeautje kreeg en daarin zat zo,n pop die op zo,n veer zat en die er heel snel uitschiet, waardoor je dus heel erg schrikt. Plus er kwam ook een trein volgens mij in voor, een speelgoedtrein. ;)

Hopen dat jullie me kunnen helpen meer weet ik er echt niet meer van.

Level 12 98%

Nog 26 XP voor level 13

Enemy at the Gates?!

Ja, dat is hem! Dank u! :D ;)

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Weet iemand nog iets voor mijn film?

Level 23 98%

Nog 117 XP voor level 24

Heel vroeger toen ik jong was had ik een tekenfilm. Die film was volgens mij met wat hazen ofzo en naar mijn herinnering vond ik hem doodeng. Volgens mij werd er een haas aangereden of iets dergelijks. Het is waarschijnlijk een film dan tussen 1990-1995, herkent iemand dit? :/ Geen idee hoe die heet

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Heel vroeger toen ik jong was had ik een tekenfilm. Die film was volgens mij met wat hazen ofzo en naar mijn herinnering vond ik hem doodeng. Volgens mij werd er een haas aangereden of iets dergelijks. Het is waarschijnlijk een film dan tussen 1990-1995, herkent iemand dit? :/ Geen idee hoe die heet

Watership Down of 'Waterschapsheuvel'.

Level 23 98%

Nog 117 XP voor level 24

JA! Heel erg bedankt.

Nu ik dit terugzie op youtube... waarom lieten mijn ouders mij vroeger hiernaar kijken, fucking allemaal stervende konijnen. Niet zo gek dat ik het zo eng vond :/

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Haha ik dacht ook al aan Watership Down.

Die van steintiebouma is vast de Disney-versie van Robin Hood.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Haha ik dacht ook al aan Watership Down.

Die van steintiebouma is vast de Disney-versie van Robin Hood.

Lol, nu effe serieus.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Twee hoofdrolspelers, één vos met een groen ding aan. Animatiestijl... RH fits those things...

The Grinch Da's een groen wezen tijdens kerst (en dus sneeuw in Amerikaanse films).

Level 12 98%

Nog 26 XP voor level 13

Ben ik weer :P:

hoe heet die film nou ook alweer over dat meisje dat elke nacht weer vergeet wie ze is en wat ze heeft gedaan? Dan word ze de volgende dag weer wakker en doen de mensen weer precies hetzelfde voor haar, enz, enz.

oh ja het is dan elke dag haar verjaardag of zoiets.

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

50 first dates?

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

50 First Dates

edit: wat Lord zegt :P

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Inderdaad, moet haast die film wel zijn ^^.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Twee hoofdrolspelers, één vos met een groen ding aan. Animatiestijl... RH fits those things...

The Grinch Da's een groen wezen tijdens kerst (en dus sneeuw in Amerikaanse films).

Nee the Grinch is het niet, dat weet ik heel zeker. :)

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Tsjah, het zijn veel volgens mij's en ofzo's in je verhaal dus meer kan ik er niet van maken.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Tsjah, het zijn veel volgens mij's en ofzo's in je verhaal dus meer kan ik er niet van maken.

Ja omdat ik het echt niet meer weet, is al zo lang geleden, ik hoop dat iemand me nog kan helpen.

Level 17 97%

Nog 123 XP voor level 18

Heb je uberhaupt wel gekeken Steintie? Er is idd een dierenversie van Robin Hood van Disney, en die heeft idd een groen geval aan..

Level 35 94%

Nog 1026 XP voor level 36

De Disneyversie van Robin Hood schopt trouwens wel ongelofelijk kont. Iedereen kijken!

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

De Disneyversie van Robin Hood schopt trouwens wel ongelofelijk kont. Iedereen kijken!

Inderdaad, een kist vol goud aan de onderkant openmaken en zakken vol met dat oud vullen = win.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Heb je uberhaupt wel gekeken Steintie? Er is idd een dierenversie van Robin Hood van Disney, en die heeft idd een groen geval aan..

Ik zeg toch dat het dat niet is. Er zijn wel meer kerstmisfilms waar iets een groen ding aanheeft. 8|

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Inderdaad, een kist vol goud aan de onderkant openmaken en zakken vol met dat oud vullen = win.

Heel Prins Jan is win.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.