Het "Hoe heet deze film?" topic

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

KICK

Een film met daarin een scene, volgens mij in het begin maar ben niet zeker, waarin een trein botste tegen iets anders, volgens mij tegen een andere trein. Op dat moment zie je opeens een ouder echtpaar uit bed omhoog vliegen van de knal, gaan kijken naar die ramp vanuit een weiland. Bij een explosie valt de vrouw op de grond en die man buigt zich over haar heen. Opeens komt er een big-ass vuurzee over hun heen.

Was vorige week op tv, zapte erlangs maar ben opeens weer nieuwsgierig welke film het was :P.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Ow en ik heb dus al op kijkonderzoek.nl en zo gekeken welke films er vorige week doordeweeks waren maar kon het zo gauw niet vinden :(. Hopelijk heeft iemand hier dus toevallig vorige week die film gezien :P.

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

Dat was de film The Peacemaker. :)

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

You're awesome!

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Verklaart meteen waarom ik hem niet vond op kijkonderzoek. Had gekeken bij vorige week maandag t/m donderdag maar hij was op zondag een week geleden op tv... :')

Besef van tijd = f'd up!

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Kick!

Ik ben opzoek naar een film, heb er ooit een trailer van gezien, maar daarna compleet uit het oog verloren.

Als ik me goed kan herinneren gaat het over een jongeman die een dubbel leven leidt en aan alle party people drugs verkoopt. Totdat het fout gaat en er iets gebeurt.

Relatief nieuwe film volgens mij...

Wie helpt mij aan de titel?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Kick!

Ik ben opzoek naar een film, heb er ooit een trailer van gezien, maar daarna compleet uit het oog verloren.

Als ik me goed kan herinneren gaat het over een jongeman die een dubbel leven leidt en aan alle party people drugs verkoopt. Totdat het fout gaat en er iets gebeurt.

Relatief nieuwe film volgens mij...

Wie helpt mij aan de titel?

Ken de film niet, maar heb even gezocht op drugs films van 2011.

Is het misschien Limitless ?

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Nope het is niet limitless, die heb ik namelijk gezien.

Maar kan ook van 2010 of 2009 zijn...

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Gevonden! Is de film Twelve, scoort zo te zien niet echt goede cijfers haha.

Level 27 95%

Nog 499 XP voor level 28

Wel toffe film imo! Geef het een kans, niet heel diepgaand verhaal btw. Zeker een leuke teens party/drugs film.

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

ik doe een beroep op jullie filmkennis. Ik ben bijna jarig en wil een dvd voor mn bday vragen. Het is van een film die ik een aantal jaar terug een heel klein stukje op tv zag, maar ik weet niet meer hoe die heet. Hoop dat jullie uit mijn vage omschrijving iets herkennen:

Het is een psychologische thriller. Het gaat over een vrouw, die raakt in ieder geval haar kind(eren) kwijt en volgens mij is de rest van de wereld ook zo'n beetje verlaten. Zij komt dan een man tegen die ook zn kind kwijt is en samen proberen ze dat dan te herstellen ofzo. Wel lopen er nog wat 'infected' rond, ik herinner me een scene waarin er op zo'n infected wordt geschoten door de man, maar de kogel gaat dwars door hem heen. Aan het eind van de film blijkt het dat de vrouw en de man proefpersonen waren voor een of ander experiment van een buitenaardse(?) kracht geloof ik.

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen :P

Level 37 99%

Nog 165 XP voor level 38

Doet niet echt een belletje rinkelen, misschien Knowing? Heb je iets meer info zoals bekende acteurs, de zender waarop je het zag enzo?

Level 33 96%

Nog 595 XP voor level 34

Is het die film waar je geen emotie mag tonen? Of de film "The Box" ?

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Het is niet The Box of Knowing... Meer info dan dit heb ik niet echt.De film is wel een paar jaar oud denk ik, ouder dan die twee films. Het is echt wel een paar jaartjes geleden dat ik hem op tv zag langskomen, ik denk dat het op Net 5 of Veronica was.

Heester, vertel eens iets meer over die geen emotie-film. Zou misschien wel kunnen..

Level 33 96%

Nog 595 XP voor level 34

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Nee, maar ik heb hem al =)

Thanks voor het meedenken.

Het was.....:

The Forgotten!

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Forgotten_(2004_film)

Edit:

Haha, kijk nu op Metacritic en hij wordt behoorlijk afgebrand _O-

Ach, ik ga hem gewoon kijken en ik zie wel of het wat is. Vond het destijds een heel tof thema enzo, maar toentertijd nog een beetje eng :P

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Lol, ik dacht aan The Forgotten, maar wist de naam niet en zocht op dingen die leken op 'Taken'.

Wat een kutfilm was dat, overigens. Ontspoorde helemaal tegen het einde.

Level 31 93%

Nog 989 XP voor level 32

Ik zoek nog steeds een of andere random film die ik 10 jaar geleden ofzo gezien heb, waar een wijf wordt gestalkt door een of andere vent, en op een gegeven moment gaat ze een pistool kopen en daar mee oefenen op de shooting range, en aan het eind van de film breekt die vent in haar huis als ze net doet alsof ze aan het douchen is, en dan schiet ze hem neer op de trap. Iemand enig idee? :P

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Ik moest meteen aan deze denken.

http://www.imdb.com/title/tt0099160/

Level 39 96%

Nog 963 XP voor level 40

Lol, ik dacht aan The Forgotten, maar wist de naam niet en zocht op dingen die leken op 'Taken'.

jij douche

taken was awesome

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

jij douche

taken was awesome

Eigenlijk had ik het over The Forgotten, maar nu we daar toch over beginnen: thank you for reminding me to note that Taken is also overrated and disappointing ^_^

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Overigens ben ik van mening dat jij een douche bent.

Level 33 96%

Nog 595 XP voor level 34

Daryo houd niet van stereotype actie films

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Niet helemaal waar want hij vond de nieuwe Bourne en een Mel Gibson film prima te pruimen. Alleen hij is nogal kieskeurig. Verder zal ik zijn smaak niet verdedigen, want het is soms echt hopeloos.

Level 42 97%

Nog 773 XP voor level 43

jij douche

taken was awesome

Eigenlijk had ik het over The Forgotten, maar nu we daar toch over beginnen: thank you for reminding me to note that Taken is also overrated and disappointing ^_^

Helemaal mee eens. ^_^

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.