Het "Hoe heet deze film?" topic

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Niet helemaal waar want hij vond de nieuwe Bourne en een Mel Gibson film prima te pruimen. Alleen hij is nogal kieskeurig. Verder zal ik zijn smaak niet verdedigen, want het is soms echt hopeloos.

Ik voel mij zwaar beledigd door deze ongefundeerde verdenking.

Level 33 96%

Nog 595 XP voor level 34

Jij vond Braveheart slecht? Get out my face and never talk to me again.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Neen, die actie film (Gringo nog wat). En jij vond hem te pruimen Daryo, niet ontkennen nu.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Neen, die actie film (Gringo nog wat). En jij vond hem te pruimen Daryo, niet ontkennen nu.

Niet liegen shawltje. Linius heeft gelijk ik heb ook gelezen dat je Gringo of How I Spent My Summer Vacation best te pruimen vond... ;)

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Ik wacht op een quote met paginaverwijzing, want bij het zien van Gibson's eerste shot had ik al compleet geen zin meer in 'How I Spent My Summer Vacation'.

And yup, maak je niet druk, Heester: Braveheart is natuurlijk lang niet zo tof als de volksmythe onterecht doet geloven.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ha k zoek een film k kan me nog maar 1 scène herinneren ut was een horrorfilm en er er werd iemand vermoord en dat monster wat hem vermoorden zoog vervolgens zijn organen uit zijn lichaam en als dat monster niet bleef doden stierf het  ^^D

Post was bewerkt op 20 januari 2016, 16:44 door james4diver

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

The Thing

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Grubbelt wrote on 20 januari 2016 09:34:

The Thing

Weet je ook van welk jaar de scène die ik nog weet was in een laboratorium k heb die nog niet kunnen vinden dus weet niet zeker of het wel the thing is

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

james4diver wrote on 20 januari 2016 16:19:

Grubbelt wrote on 20 januari 2016 09:34:

The Thing

Weet je ook van welk jaar de scène die ik nog weet was in een laboratorium k heb die nog niet kunnen vinden dus weet niet zeker of het wel the thing is

The Thing (1982), scene in een 'laboratorium' https://youtu.be/JjIXwkX1e48
Maar films met een monster of alien die mensen vermoord (en overneemt?) zijn er wel meer. 
Doet me ook nog vaag aan Dreamcatcher denken. 

Scene in een laboratorium.. is het niet iets van The X-Files? :P

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

IBJ wrote on 22 mei 2016 14:52:

Ik ben al een tijdje op zoek naar de naam van de film van deze foto: http://bit.ly/1WKmy7j

doe niet

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.