Beta Key Topic

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Het grote PlayStation 3 beta topic. Dit topic is bedoeld om de hype rondom het hele beta gebeuren gebeuren uit het 'normale' topic te houden. Topics worden nu te vaak met smeekbedes & andere informatie bevuild.

Wat is een Beta Key:

Een bètaversie is de naam van in ontwikkeling zijnde software. Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter van het Griekse alfabet alfa, . Bèta is de tweede letter van dat alfabet.

Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest. Dit kan een gesloten selectie gebruikers zijn (closed beta) of gewoon voor elke gebruiker (open beta).

17-10-2008 | Resistance 2 Beta Key

17-10-2008 | Voor de Killzone 2 béta

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Zojuist ook aangemeld voor de resistance beta, laten we hopen dat ik er eentje win :)

Level 22 98%

Nog 78 XP voor level 23

Level 15 92%

Nog 256 XP voor level 16

Level 19 91%

Nog 465 XP voor level 20

ik heb me al ingeschreven voor resistance beta key en meegedaan op gamer.nl en voor killzone 2 heb ik de thema al gedownload dus ik hoop dat ik kans maar. het zijn allebij games die ik heel graag wil spelen :D

Level 7 83%

Nog 124 XP voor level 8

Goed topic dit :)

Level 10 86%

Nog 204 XP voor level 11

Meegedaan aan Resistance 2 en ga na de firmware update download meteeen KZ theme downloaden

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

Ik heb me aangemeld voor die Resistance 2 Beta, nu maar hopen dat ik er één win! Straks dan ook maar eens die thema downloaden.

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

Ik was en ben tevreden met een LittleBigPlanet bétakey. Voor die van Resistance 2 en Killzone 2 ga ik geen moeite doen.

Level 10 86%

Nog 204 XP voor level 11

Oh ik wel kdenk vooral voor dei KZ beta want dat spel komt pas over 4 maanden ofzo uit

Maar resistance 2 wil ik zeker ook spelen!

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

Goed werk Mind. Het begon in de gewone topics inderdaad soms te irriteren.

Ik was en ben tevreden met een LittleBigPlanet bétakey. Voor die van Resistance 2 en Killzone 2 ga ik geen moeite doen.

Whut!? Ik vond LBP om eerlijk te zijn zo onboeiend, heb het twee keer gespeeld of zo. Maar dit, dit zijn beide echt vette titels, voor zo weinig moeite moet je gewoon meedoen!

Level 13 96%

Nog 82 XP voor level 14

Ja, en? LBP, kinderachtig spelletje, dit is echte shit ;-)

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Kinderachtig nog wel -_-' Echte mannen laten hun innerlijke kind tenminste nog eens zien :]

Maar voor Killzone 2 ga ik wel wat meer moeite doen :D

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

Whut!? Ik vond LBP om eerlijk te zijn zo onboeiend, heb het twee keer gespeeld of zo. Maar dit, dit zijn beide echt vette titels, voor zo weinig moeite moet je gewoon meedoen!

Ik moet helemaal niks!

Ja, en? LBP, kinderachtig spelletje, dit is echte shit ;-)

Yow, man. Je weet niet wat je praat, dude. LBP is de realzz shit dope. Word.

Nee maar ff serieus. Op LBP verheug ik me al enorm lang, dus was ik voor die bèta ook bereid moeite te doen. Killzone en Resistance lijken me wel leuk, maar dan haal ik liever de volledige versie in de winkel in plaats van tijd aan een bèta te moeten verspillen.

Level 22 98%

Nog 78 XP voor level 23

Heb aan de LBP- beta meegedaan, ingeschreven voor de Resistance 2- beta en zal ook zeker proberen aan de Killzone 2- beta mee te doen.

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Die 2 beta,s hoef ik niet. Ik vond de Beta gaaf van LBP en daar blijft het bij.

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Mijn Resistance Beta Key is binnen :) via Gamer.nl whiaa

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Als iemand 2 code's heeft voor de Resistance Beta mag die mij wel pm' en met de code. :)

Zou ik erg op prijs stellen.

Level 13 90%

Nog 249 XP voor level 14

Ik heb er ook een. Alleen geen tijd meer om te spelen vandaag. :(

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

Woehoew, ik heb er ook een! Ga hem zo direct uitproberen :D

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Als iemand een tweede Resistance 2 key hebt ontvang ik hem graag. :) Heb er geen kunnen bemachtigen :(

Level 8 83%

Nog 160 XP voor level 9

Als iemand er een heeft kan hij hem plz geven

Level 26 96%

Nog 336 XP voor level 27

Ik heb resistance weer gemist :(.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ook de beta binnen, zometeen heel even checken, en dan m'n bed in!

Level 22 91%

Nog 639 XP voor level 23

Heb meegedaan aan de Resistance beta maar ik heb hem nog niet zou hij nog komen?

Killzone 2 beta heb ik ook aan meegedaan iemand een idee wanneer die verstuurd worden?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.