Xbox 360 Beta Key topic

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Het grote Xbox 360 Beta Topic. Dit topic is bedoeld om de hype rondom het hele beta gebeuren gebeuren uit het 'normale' topic te houden. Topics worden nu te vaak met smeekbedes & andere informatie bevuild.

Wat is een Beta Key:

Een bètaversie is de naam van in ontwikkeling zijnde software. Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter van het Griekse alfabet alfa, . Bèta is de tweede letter van dat alfabet.

Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest. Dit kan een gesloten selectie gebruikers zijn (closed beta) of gewoon voor elke gebruiker (open beta).

Level 26 97%

Nog 211 XP voor level 27

Ey, ik heb een key bij insidegamer gewonnen. Maar de link naar de site doet het niet waar ik ''de onderstaande'' code moet invoeren.

Level 25 99%

Nog 49 XP voor level 26

Hip ik heb een beta-key voor COD5.. :P

Level 3 61%

Nog 60 XP voor level 4

om 11:30 heb ik de code ingevoerd en de theme gedownload, aleen heb ik nog steeds niet de beta code ontvangen :'( hebben meer mensen dit probleem?

Level 30 98%

Nog 233 XP voor level 31

Bij mij doet de link het niet in de PM waar je de key moet invoeren en een theme downloaden.

De link doet het bij mij ook niet

Klopt, dit komt doordat hij de zin afsluit met een punt, maar die link neemt die punt nog mee. Als je er dus op klikt moet je in de adresbalk de . achter de url weghalen ;)

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Als er nog iemand een CoD5 key hebt, ik heb net me 360 gehaald :D

Level 29 96%

Nog 520 XP voor level 30

DIE LINK DOET HET NIET OMDAT OP HET EINDE EEN . STAAT, DIE PUNT MOET JE WEGHALEN!!! :')

Level 4 87%

Nog 34 XP voor level 5

@Tommy.123

ja ik heb het probleem ook

Level 9 90%

Nog 118 XP voor level 10

ik heb een veel erger probleem het e-mail waar ze hem naar toe gestuurd hebben was per ongeluk niet meer actief net geactiveerd dus mis straks nog

Level 3 61%

Nog 60 XP voor level 4

ik heb een veel erger probleem het e-mail waar ze hem naar toe gestuurd hebben was per ongeluk niet meer actief net geactiveerd dus mis straks nog

Maak je maar geen zorgen met de snelheid dat hun die keys versturen zal je hem niet gemist hebben.

Level 22 94%

Nog 390 XP voor level 23

Leuk maar ik krijg Invalid Code?

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

En ik heb nog steeds geen beta key ontvangen via de website... Alleen die Xbox 360 COD5 thema code heb ik ontvangen.

Level 3 92%

Nog 12 XP voor level 4

Zo kan ik ook beta keys weggeven!

Het zijn codes voor een gratis thema.

Ook wel leuk, maar dat is niet wat ik gewonnen heb!!!

Level 2 56%

Nog 34 XP voor level 3

Waarom staat er nou heel de tijd invalide code???!

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

@leon-gamer

Heb ik ook idd!

Level 12 88%

Nog 241 XP voor level 13

"Ik heb de code ingevoerd, en kwam vervolgens op de pagina terrecht waar ik een theme vandaan heb gehaald, maar ik heb geen idee hoe ik nou aan die beta key kom? Insidegamer zegt dat ik nog moet wachten alleen ik heb nog nergens een email adress voor een beta key ingevuld behalve op insidegamer en om die exclusive theme te downloaden.

Level 9 88%

Nog 143 XP voor level 10

als ik op de link klik krijg ik:

Kan de webpagina niet vinden

HTTP 404

Meest waarschijnlijke oorzaken:

U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Ga naar en zoek de gewenste informatie.

Meer informatie

Deze fout (HTTP-fout 404 - Niet gevonden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar de gewenste pagina kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de webpagina tijdelijk niet beschikbaar is. Maar de website kan ook zijn gewijzigd of de webpagina is mogelijk verwijderd.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Effe het puntje aan het einde weghalen van de link ;)

Bij mij staat er nog steeds invalid code :(

Level 5 86%

Nog 54 XP voor level 6

ik ben nog aan wachten op de email.

Level 15 92%

Nog 262 XP voor level 16

Ik ook

Level 15 92%

Nog 262 XP voor level 16

Thank you for pre-ordering Call of Duty: World at War.You can download your exclusive PS3 or Xbox 360 theme byentering the following code on your console: (lol) As a bonus you will be one of the select few users to be invitedto the Call of Duty: World at War BETA trial for Xbox 360 or PC,depending on the platform you registered on the site.Plus you will have exclusive access to unlock the M1A1 carbinein multiplayer on the day of release!Keep checking your email regualry for the secret codes, andagain thanks for pre-ordering. The team at Activision

Er staat dus wachten... :7 Dat is lastig vind ik... Ondertussen COD4 spelen om op gang te komen :lol:

Level 15 97%

Nog 95 XP voor level 16

Allemaal leuk en aardig maar er staat invalide code:S

Level 3 61%

Nog 60 XP voor level 4

het is nu dus bijna 13 uur geleden dat ik de theme downloaden, en de email kreeg dat de codes er aan komen. En ik heb ze nog niet :S

Level 25 99%

Nog 49 XP voor level 26

:lol:

Jongens even kalmpjes aan je zult echt wel een mailtje krijgen. ;) Heb toch eens geduld wees blij dat je een betakey hebt.. :S

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

Ja, vooral voor die jankballen net als Tommy123 die zich alleen hier aanmelden om zo'n key te krijgen :O

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.