Xbox 360 Beta Key topic

Level 2 58%

Nog 32 XP voor level 3

ik denk dat je de key pas krijgt vlak voor de beta afgelopen is

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

Gelukkig dat ik al via Eurogamer.net begin deze week al een key had gekregen, maar de key die ik via IG heb gewonnen had ik aan iemand willen geven maar dat gaat tot nu toe nog niet.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

De béta loopt tot de release.

De code's zul je zeer binnenkort wel in je mailbox hebben.

Gewoon even geduld. :)

Level 2 58%

Nog 32 XP voor level 3

klopt,maar geduld hebben met zo'n coole game is moeilijk

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

klopt,maar geduld hebben met zo'n coole game is moeilijk

Als je echt fanatiek was dan had je er allang een. Ik speel hem al 4 dagen :7. Kan niet wachten op de full game, want je kan nu maar tot rank 11 en ik wil meer wapens en meer perks!

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Je kan al tot level 24.

En de modus S & D is toegevoegd.

Nu heb je dus ook al meer perks ed.

Level 25 91%

Nog 765 XP voor level 26

Echt! Vet! Vannacht om 3 uur was dat nog niet. Yeah, FIFA moet weer even worden opgeschoven, want die garand wordt van mij!

Level 22 94%

Nog 390 XP voor level 23

Hoe los ik die invalid code fout melding op? Met wie kan hier contact voor opnemen? Mn Xbox is op het moment wel in Frankfurt voor reparatie maar als ie terug is zou ik graag de beta spelen.

Level 2 56%

Nog 34 XP voor level 3

Ja idd gaat er nog iets gebeuren of hebben wij gewoon pech :S:S

Level 11 92%

Nog 139 XP voor level 12

Het is gewoon kut geregeld hier.

Ze hadden die code gewoon meteen moeten sturen , echt slechte zaak imo.

Level 15 89%

Nog 353 XP voor level 16

Ik had mazzel met die officiele site :)

Hier heb ik niks gewonnen en dat is misschien maar goed ook als ik hier de reacties lees :P

Level 9 90%

Nog 118 XP voor level 10

:D ik wacht ook nog op de mijne maar jah we zien hem wel verschijnen

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Ik heb gisteren het thema gedownload, en het goede e-mail adres opgestuurd. Maar ik krijg de beta key maar niet van die gasten! De beta is toch al van start gegaan? :S

Level 23 99%

Nog 15 XP voor level 24

Ik heb gisteren het thema gedownload, en het goede e-mail adres opgestuurd. Maar ik krijg de beta key maar niet van die gasten! De beta is toch al van start gegaan? :S

Lees eens boven je...

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Lees eens boven je...

Ja dus? Waar ligt het aan dat iedereen hier zowat de beta speeld en niet de IG gasten. Bedoel iedereen krijgt de key toch van de CoD site?

Level 15 92%

Nog 262 XP voor level 16

Gelukkig ben ik niet de enigste ;-)

Level 15 92%

Nog 262 XP voor level 16

Lees eens boven je...

Ja dus? Waar ligt het aan dat iedereen hier zowat de beta speeld en niet de IG gasten. Bedoel iedereen krijgt de key toch van de CoD site?

Zet eens ''Geduld'' op je boodschappenlijstje...

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

[...]

Lees eens boven je...

Uh, nee?

Level 4 82%

Nog 46 XP voor level 5

Bij mij staat er dus ook "invalid code". Erg vreemd aangezien ik gewoon de code een aantal keer overgetypt heb en ook een paar keer gekopieert.

Ik heb een PM teruggestuurd met daarin wat ik zou moeten doen en ik kreeg dit terug:

Op dit moment zijn alle codes uitgedeeld, na het weekend gaan we kijken wat we kunnen doen.

Level 26 98%

Nog 186 XP voor level 27

Als iemand een code heeft

Stuur me maar een PM

Ben er bereid geld voor te betalen

Level 2 56%

Nog 34 XP voor level 3

Bij mij staat er dus ook "invalid code". Erg vreemd aangezien ik gewoon de code een aantal keer overgetypt heb en ook een paar keer gekopieert.

Ik heb een PM teruggestuurd met daarin wat ik zou moeten doen en ik kreeg dit terug:

Op dit moment zijn alle codes uitgedeeld, na het weekend gaan we kijken wat we kunnen doen.

Ben blij dat ze tenminste WAT doen.

Level 14 91%

Nog 257 XP voor level 15

zal wel maandag worden, in het weekend gebeurt er nooit zoveel

Level 4 87%

Nog 34 XP voor level 5

@ IG

Jullie hebben een vette actie door het uitedelen van de codes.

Maar als jullie in die actie aangeven dat we de codes ontvangen VOOR 17-10-2008, hou je dan wel aan je woord.

Ik snap dat de Codsite de code's moet verspreiden en dat het jullie fout niet is dat wij nog steeds geen beta hebben.

Maar (nogmaals) volgens jullie actie zouden we hem al moeten hebben.

Level 23 99%

Nog 15 XP voor level 24

[...]

Uh, nee?

Gewoon geduld hebben jij, IG kan er niks aan doen. En met boven je lezen bedoel ik dat iedereen van IG er last van heeft en wij er geen baat bij hebben als jij er nog even bij komt klagen.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Heb een code van Duanoes gehad, die had hem hier gewonnen op IG. Maar ik heb ook het invalid code probleem. Erg jammer aangezien ik als CoD fan wel effe wou zien hoe het nou zou spelen. En ik heb sinds vrijdag een 360 naast mijn PS3 en wou dus wel een voordeel als deze te opzichte van de PS3 gebruiken :)

Hoop dat ze voor mij ook eventueel een nieuwe code hebben, ondanks ik hem via Duanoes heb gehad.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.