Xbox 360 Beta Key topic

Level 15 92%

Nog 262 XP voor level 16

zal wel maandag worden, in het weekend gebeurt er nooit zoveel

Ja, ik denk het ook, het zou me sterk verbazen als we ze op zondag krijgen...

Level 10 98%

Nog 21 XP voor level 11

ach ik heb toch nog een hele vakantie om hem te spelen als ik maandag pas de beta krijg.

lullig van die invalid codes :S, weet je zeker dat ie al niet gebruikt is?

Level 5 95%

Nog 19 XP voor level 6

Ik heb em ook ingevoerd maar nog geen code.

Nouja ff wachten dan maar op de code, als ik em maandag krijg (heb ik niet van hierboven :P) dan kan ik em 2 weken spelen vind het best dan.

Als ik em maar wel krijg :S

Level 2 33%

Nog 52 XP voor level 3

Guys, niks aan het handje.

Ik heb mijn beta code niet via de redactie van InsideGamer gekregen en ik heb ook nog geen beta key, je moet dus gewoon geduldig afwachten. ;)

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

@ IG

Jullie hebben een vette actie door het uitedelen van de codes.

Maar als jullie in die actie aangeven dat we de codes ontvangen VOOR 17-10-2008, hou je dan wel aan je woord.

Ik snap dat de Codsite de code's moet verspreiden en dat het jullie fout niet is dat wij nog steeds geen beta hebben.

Maar (nogmaals) volgens jullie actie zouden we hem al moeten hebben.

Uhm, nee?

Level 23 99%

Nog 15 XP voor level 24

@ IG

Maar als jullie in die actie aangeven dat we de codes ontvangen VOOR 17-10-2008, hou je dan wel aan je woord.

Ik snap dat de Codsite de code's moet verspreiden en dat het jullie fout niet is dat wij nog steeds geen beta hebben.

Uhm, nee?

Kap is met die klote opmerkingen van je. Ik geloof dat dit inderdaad eens is gezegd. Overigens is al in het nieuwsbericht op IG verteld dat het handmatig gedaan wordt en dat we daarom als vergoeding een wapen krijgen op dag 1. Daarom dat het allemaal zo lang duurt.

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

@ IG

Uhm, nee?

Kap is met die klote opmerkingen van je. Ik geloof dat dit inderdaad eens is gezegd. Overigens is al in het nieuwsbericht op IG verteld dat het handmatig gedaan wordt en dat we daarom als vergoeding een wapen krijgen op dag 1. Daarom dat het allemaal zo lang duurt.

Je snapt het ook echt niet he...

Level 23 99%

Nog 15 XP voor level 24

[...]

Uhm, nee?

Je snapt het ook echt niet he...

Blijkbaar niet, vertel het me.

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Master Chief Spartan, ga je nog iets van waarde toevoegen aan dit topic of wat? Volgensmij begrijp je zelf niet waar dit topic voor bedoeld is... ;}

Het heeft geen zin om nu over die keys te zeiken, aangezien het weekend is en die nu hoogstwaarschijnlijk toch niet verzonden worden.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

@BlackR!

Ik neem aan dat dit automatisch gebeurt, en daar heeft het weekend niks mee te maken :P

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

@BlackR!

Ik neem aan dat dit automatisch gebeurt, en daar heeft het weekend niks mee te maken :P

Normaal zou ik je gelijk geven, maar ik neem aan dat er wat complicaties zijn ontstaan of dat ze pas besluiten ze deze week weg te geven:P Dus ik verwacht iig niet dat ze ze nu verzenden, maarja:P

Level 23 99%

Nog 15 XP voor level 24

@BlackR!

Het gebeurt niet automatisch, tenminste dat stond in een nieuwsbericht. Daarom dat het zo lang duurt.

Level 15 96%

Nog 109 XP voor level 16

Ik heb een betakey gekregen voor WaW, maar wanneer ik hem gisteren invoerde kreeg ik elke keer, invalid code.. Wat nu? Ik heb ook al elk stukje code van mijn pm gekopieerd op die site en dan nog lukt het niet..

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Ik zit nu ook te wachten op die code maar hoe kom je eigenlijk aan die waw thema?

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Ik zit nu ook te wachten op die code maar hoe kom je eigenlijk aan die waw thema?

Marketplace-Redeem code(die heb je via de mail gekregen)- invullen maar ;)

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

oke, maar moet je je dan ook nog ergens voor aanmelden of iets dergelijks?

of moet je gwn bij de community horen net als bij de beta?

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Als het goed is heb je in inbox hier op IG een pm gehad waar een code instaat, deze vul je samen met je email op die site in en als het goed is krijg je dan een mailtje met je thema code :)

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Wat reageren jullie josti's eigenlijk nog op me als jullie me toch mongool vinden? Ik vind het iig wel grappig om te zien... :') :lol: ;} xD

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Wat reageren jullie josti's eigenlijk nog op me als jullie me toch mongool vinden? Ik vind het iig wel grappig om te zien :') :lol: ;}

Omdat je dit topic nogmaals vervuilt zonder er waarde aan toe te voegen. En alsof dat nog niet het ergste is herhaal je jezelf ook de hele tijd.

Als je leuk wilt spammen is daar het offtopic gedeelte voor, mag je zo vaak een josti zijn als je wilt :7

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Stoppen met dat gespam

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Ja BlackR!

Maar over de beta, ik heb er zin in :D Tot welk level kun je levelen en welke wapens begin je een beetje mee? Kan je trouwens ook je wapens upgraden? (sights, grips etc.)

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Ja BlackR!

Doe maar niet zo bijdehand grapjas, beter ga je je een beetje normaal gedragen.

Level 8 88%

Nog 115 XP voor level 9

ik zie wel wanneer ik mn code krijg tis wel jammer dat ik de beta van het weekend niet heb kunnen spelen gewoon afwachten dan maar wanneer die er is

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Ja BlackR!

Doe maar niet zo bijdehand grapjas, beter ga je je een beetje normaal gedragen.

HAHAHA :lol:

ff ontopic mr. orange...

Hoe gefällt de bèta jou eigenlijk? :]

Level 19 96%

Nog 208 XP voor level 20

Als het goed is heb je in inbox hier op IG een pm gehad waar een code instaat, deze vul je samen met je email op die site in en als het goed is krijg je dan een mailtje met je thema code :)

de code die ik daarbij kreeg werkte niet

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.