Xbox 360 Beta Key topic

Level 10 98%

Nog 21 XP voor level 11

volgens mij is deze topic bedoeld voor mensen die problemen hebben met hun beta key en niet om de beta zelf te bespreken.

anyway @hierboven werkte de thema code niet of de code die je van IG kreeg?

Level 15 92%

Nog 262 XP voor level 16

Damn, het is maandag en nog altijd geen code... Als er vanavond nog niets komt ga ik me wel zorgen beginnen maken .

Dat thema heb ik wel al van vrijdag dus er was niets mis met de code... Alleen moet ik nog de code doorgestuurd krijgen van de COD-site zelf...

Level 9 89%

Nog 123 XP voor level 10

ja ik heb hetzelfde probleem

Level 4 82%

Nog 46 XP voor level 5

volgens mij is deze topic bedoeld voor mensen die problemen hebben met hun beta key en niet om de beta zelf te bespreken.

Heel veel (waaronder ik) hebben het probleem dat als je de code van IG invult op de CoD site, dan krijg je "Invalid Code" te zien.

Ik denk dat hij dat bedoelt :).

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Heel veel (waaronder ik) hebben het probleem dat als je de code van IG invult op de CoD site, dan krijg je "Invalid Code" te zien.

Ik kreeg geen invalid code voor dat thema. Maar ik krijg de mail gewoon niet van de CoD site met de Key...

Level 9 89%

Nog 123 XP voor level 10

[...]

Ik kreeg geen invalid code voor dat thema. Maar ik krijg de mail gewoon niet van de CoD site met de Key...

dat heb ik dus ook krijg die key niet van die cod site is al enkele dagen geleden :(

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Same here, heb de code voor het thema al een paar dagen maar die voor de beta blijft nog op zich wachten :O

Level 15 96%

Nog 109 XP voor level 16

Al nieuws omtrent de invalide code probleem? Wil namelijk wel heel graag spelen :)

Level 31 94%

Nog 767 XP voor level 32

Ik heb 2 codes van COD 5. Ik had me aangemeld voor zo'n Franse site en ik won een prijsvraag van IG.

Ik was eigenlijk al vergeten dat ik de beta-key van die Franse site ook nog kreeg :P

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Volgens mij moet je de code die je van IG hebt gekregen invullen op de site van Callofduty.com vervolgens krijg je via hun de echte code.

Level 4 82%

Nog 46 XP voor level 5

Volgens mij moet je de code die je van IG hebt gekregen invullen op de site van Callofduty.com vervolgens krijg je via hun de echte code.

Klopt, maar die site geeft "Invalid Code" aan.

Level 22 94%

Nog 390 XP voor level 23

Lol, ik ben erachter waarom ie Invalid Code geeft. Gelukkig heeft IG ipv een 20 digit code me een 19 digit code gestuurd waardoor het dus uiteraard niet werkt. Ik gewoon maar lekker alle letters van het alfabet ingevuld waar normaal het eerste cijfer moet staan maar weinig succes, toen de getallen geprobeerd en bij de 3 werkte het ineens wel. Dus voor mensen die ook zon probleem hebben, kijk eerst even of je code 20 cijfers lang is.

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Al gedaan toen ik de IG code kreeg, maar ik krijg die mail maar niet van de CoD site! :(

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Ik heb ook een key gewonnen maar nog geen cod ontvangen als het maar niet te lang gaat duren !!!

Level 19 91%

Nog 469 XP voor level 20

Ook nog steeds niks binnen, Iedereen spelt al lekker de beta en ik wacht nog steeds op een paar cijfers en letters..

Level 2 33%

Nog 52 XP voor level 3

Slecht geregeld dit (niet de ig actie), nu heb ik COD:WAW niet ge-preorderd maar mensen die dit wel hebben gedaan speciaal voor een beta key zullen wel balen...

Level 7 83%

Nog 125 XP voor level 8

Beste IG Leden,

Wees niet onterecht boos op Insidegamer.

Hun kunnen er niks aan doen dat de codes nog niet bij jullie zijn.

Dit valt totaal buiten hun handen hun hebben er geen overzicht over

Treyarch moet het nu verder afhandelen.

Dus nog even geduld.De codes komen er vast aan;)

Gr Jktje

Level 26 97%

Nog 211 XP voor level 27

C894Q-H2B8R-JKJ2H-H2P9Q-T7J93

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Die is invalid :)

Level 26 97%

Nog 211 XP voor level 27

Dat dacht ik al :') Even zeker weten.

Level 18 91%

Nog 400 XP voor level 19

Meisjes, de eerste die iets post in mijn pedoprofieltje heeft een bètakey die ik van IG gekregen heb voor COD5: WaW :)

Level 4 82%

Nog 46 XP voor level 5

Lol, ik ben erachter waarom ie Invalid Code geeft. Gelukkig heeft IG ipv een 20 digit code me een 19 digit code gestuurd waardoor het dus uiteraard niet werkt. Ik gewoon maar lekker alle letters van het alfabet ingevuld waar normaal het eerste cijfer moet staan maar weinig succes, toen de getallen geprobeerd en bij de 3 werkte het ineens wel. Dus voor mensen die ook zon probleem hebben, kijk eerst even of je code 20 cijfers lang is.

Die van mij heeft gewoon 20 digits :).

Level 7 83%

Nog 125 XP voor level 8

Thanx

Maar hiero werkt die:D speel nu lekker de beta:D:D

Level 14 94%

Nog 148 XP voor level 15

Thanx

Maar hiero werkt die:D speel nu lekker de beta:D:D

Heb je de key van IG?

Level 26 97%

Nog 211 XP voor level 27

LOL die key werkte dus wel en dan zeg jij dat die invalid is.

:lol:

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.