Game Mania overnameprijzen?

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

Weet iemand welk bedrag Game Mania ongeveer geeft als je een ps2 spel inruild? Heb al gezocht op hun site maar daar stond dat de prijs afhankelijk is van hun voorraaden. Maar heeft iemand er ervaring mee? wat gaven ze jou voor welk spel?

Thanx :)

Level 18 95%

Nog 197 XP voor level 19

Het bedrag varieert, zoals je zelf zegt. Maar je bent best af met Ebay, daar kun je meer geld krijgen voor je games.

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

Nou kheb ze maar naar game mania gebracht want ebay duurt me te lang..moet er maar net iemand reageren.. Maar heb een stuk of 10 gebracht, gisteren, maar die man zei dat het lang ging duren om ze in te scannen ofzo. Dus ze bellen me alst klaar is..ben erg benieuwd hoeveel ik ervoor krijg :D. Wel spannend want heb geen bevestiging ofzo mee gekregen dat ik ze heb ingeleverd. Mja game mania is een winkel dus ze zullen me wel niet naaien :)

Level 22 90%

Nog 664 XP voor level 23

Dat weet ik niet maar bij mij in de buurt (in Dordrecht) hebben ook Gamemania en die is naast (en gelinkt) met Videoland... Maar als je de spellen brengt en hoeveel ze vragen en geven dat weet ik niet het legt eraan hoe oud en welk kwaliteid die spellen nog hebben... Maar in Dordtrecht heb je ook natuurlijk het heet Gameshop Dordrecht die is aan het eind van het Voorstraat vlakbij de GroteKerk daar... Daar kun je ook alles kopen vrienden van het spellen van alle Console die ook Gamemania hebben, maar met de Game Mania krijg je ook een gratis Pasje en daar kun je Punten sparen (1500 punten voor Cheque ter waarde van 15 Euro) wand ik had bij de GameMania een Strategy guide van Pokémon Diamond and Pokémon Pearl en hab 41 Punten op mijn GameMania Pasje gekregen...

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

AH oke..maar ik krijg maandag te horen hoeveel ik ervoor heb gekregen alst goed is. Dus ik wacht af. Ga waarschijnlijk Dead Space ervoor halen ^^

Level 22 90%

Nog 664 XP voor level 23

AH oke..maar ik krijg maandag te horen hoeveel ik ervoor heb gekregen alst goed is. Dus ik wacht af. Ga waarschijnlijk Dead Space ervoor halen ^^

Oke dan vel succes morgen wat je gaat horen van de game winkel genaamd GameMania...

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

Oke dan vel succes morgen wat je gaat horen van de game winkel genaamd GameMania...

Zal ik het nodig hebben?

Level 22 90%

Nog 664 XP voor level 23

Zal ik het nodig hebben?

Weet ik niet maar ik wens het altijd succes vriend!!!

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

[...]

Zal ik het nodig hebben?

Weet ik niet maar ik wens het altijd succes vriend!!!

thnx :) . maar ach ik ben allang blij als ik 30 euro ofzo ervoor krijg.

Level 20 91%

Nog 520 XP voor level 21

30 euro voor 10 spellen ? 3 euro per spel?

Mag hopen voor je dat je toch meer voor vangt dan 3 euro per spel.

Zal eerder denken rond de 50 euro

Level 22 90%

Nog 664 XP voor level 23

Ja daar ben ik mee eens 3 Euro per spal da's een goedkoopste bedrag voor het spel ik zou het voor 5.00 (50.00) Euro to 7,50 (75.00) Euro Accepteren per (tien) spel(len)

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

Oke heb de waardebon gekregen paar dagen geleden, kreeg 25 euro voor de tien spellen...erg weinig maargoed het waren bijna allemaal küt spellen dus maakt niet uit. Heb nu deadspace gehaald, mega vet :D

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

Welke games waren het? 25 euro is wel erg weinig.

Level 5 70%

Nog 116 XP voor level 6

Welke games waren het? 25 euro is wel erg weinig.

even denken ik zal proberen zoveel mogelijk games te noemen...

GTA Liberty city stories

Roadkill

Viewtiful Joe

Prince of Persia 1

Gran Turismo Concept

Black

Kingdom Hearts

Midway Arcade Treasures

meer weet ik ff niet maar het waren in totaal 10 games. Maar ik vond het toch allemaal niet echt boeiende spellen dus t maakt niet uit =)

Level 35 97%

Nog 483 XP voor level 36

Toch genaaid gast want KH wordt al voor 15 euro verkocht, en de rest had je nog best een tientje per stuk voor kunnen krijgen......

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Nou, dat had ik al wel overgehad voor een paar van die games.

Level %

Nog XP voor level

GTA Liberty city stories 10

Roadkill 5

Viewtiful Joe 7,50

Prince of Persia 1 10

Gran Turismo Concept 7,50

Black 10

Kingdom Hearts 12,50

Midway Arcade Treasures 5

€67,50 had je gehad als je ze op eBay had verkocht..

;}

Level 16 93%

Nog 259 XP voor level 17

Game Mania :') wat een stel oplichters nieuwe games zijn standaard 70/65 Euro.2hands games 40 Euro(nieuw titels en als je nieuwe games in levert krijg je 20 Euro ofzo _O-

Level 22 90%

Nog 664 XP voor level 23

Dat kan, maar ze hebben wel mooie games en je krijg ook nog paar punten als je daar wat koop...

Level 10 96%

Nog 53 XP voor level 11

tja ik werk zelf bij Game Mania en het is natuurlijk voordeliger om het bij ebay te verkopen of op marktplaats te zetten...sommige mensen hebben geen zin om daarop te wachten en dan kunnen ze bij ons hun games kwijt...en uiteraard wordt het verkocht met winst anders heeft het ook geen zin..en in het algemeen geven wij bij ons geen slechte prijzen ervoor...sommige winkels geven minder dan andere ...bij ons had je er miss wel het dubbele voor gehad maarja zoals je al zei het ligt ook aan de winkel voorraad...

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoeveel geld zou ik ongeveer krijgen voor 2 Nintendo 3ds spellen en 3 wii spellen en 2psp spellen ik weet dat de prijs varieert maar hoeveel zou in ongeveer krijgen

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

BrentHermans wrote on 30 mei 2016 17:48:

Hoeveel geld zou ik ongeveer krijgen voor 2 Nintendo 3ds spellen en 3 wii spellen en 2psp spellen ik weet dat de prijs varieert maar hoeveel zou in ongeveer krijgen

Wii en PSP kun je niet meer inruilen lijkt me. Misschien nog voor €2,50~€5,00. Afhankelijk of het Nintendo games zijn krijg je €10~€15 voor de 3DS games. Anders minder.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Rano wrote on 30 mei 2016 18:00:

BrentHermans wrote on 30 mei 2016 17:48:

Wii en PSP kun je niet meer inruilen lijkt me. Misschien nog voor €2,50~€5,00. Afhankelijk of het Nintendo games zijn krijg je €10~€15 voor de 3DS games. Anders minder.

ok bedankt!!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Prijzen dat zij voorstellen zijn om te huilen.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Zelfs voor nieuwe games krijg je maar 30/25 euro. Opzich wel logisch en scheelt  mp oplichters.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.