Israel Palestina gebeuren

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Hamas is een terroristische organisatie daarom is het Westen meer aan de kant van de Joden.

Misschien in jouw ogen, maar dat mag je best wel beargumenteren...

Want in mijn ogen zijn ze vrijheidstrijders en is Israel een terroristische staat...

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Dus jij keurt het goed dat ze kinderen gebruiken om zichzelf op te blazen? En dat ze aanslagen plegen op burgers?

Als Israel aanvalt dan proberen ze leiders van terreur organisatie Hamas aan te pakken als er burgerslachtoffers vallen is dat gewoon een nare bijkomstigheid.

Maar die Palesteinen vallen bewust Israelische burgers aan met allerlei terroristische aanslagen.... dat maakt voor mij het verschil.

Je ziet Israel geen kinderen bommen omdoen en richting Palestina sturen.

De Palesteinen zijn gewoon fucked omdat ze zo'n terreur organisatie hebben in de regering.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Ze gaan beiden te ver.

Nou ja, Israël en de Hamas dan. Die laatste doen hun landgenoten tekort doordat ze allemaal die aanvallen lanceren op Israël. Al heb ik begrepen dat steeds meer Palestijnen zich meer ontevreden uiten over de Hamas. Goede zaak lijkt me. Hamas zijn niks meer dan dolle honden. En daar moeten de normale burgers voor boeten.

Dat Israël een terroristische staat is, bespottelijk. Ik zou ook de Hamas onder handen willen nemen. Maar met bepaalde aanvallen op de Hamas nemen ze teveel onschuldige burgers mee. Daarnaast, ik walg er wel van dat ze de andere kant opkijken voor problemen daar. Mensen hebben moeite om eten te krijgen (via tv beelden duidelijk te zien) en nog ontkennen ze het. Israël moet zich ook niet als het zielige kindje van de klas gedragen. Heel erg wat er vroeger is gebeurt en ze laten niet meer met zich spotten prima, maar ze doen nog teveel schade aan de verkeerde mensen.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Het zal nooit wat worden daar het is een jarenlange oorlog die pas voorbij is als een van de 2 partijen de ander uitroeit.

Level 4 60%

Nog 103 XP voor level 5

Het zal nooit wat worden daar het is een jarenlange oorlog die pas voorbij is als een van de 2 partijen de ander uitroeit.

Notorious heeft gelijk..

Wat ik al eerder zei, maar beschreven werd als een ''nutteloze'' post ,, mensen zijn arrogant en willen altijd boven de ander staan. Of jullie dit nou willen geloven of niet, met een beetje mensenkennis moet je dit al steunen. Mensen willen altijd meer, natuurlijk zijn er ook die niet altijd zo denken, maar mensen zijn over het algemeen heel arrogant en willen alleen voor zichzelf, of een kleine groep opkomen met doeleinden die voor eigen gebruik hoog staan..

De oorlog in israel is vrijwel hetzelfde alleen komen er nu ook meer punten bij kijken. de palestijnen zijn jammergenoeg inwoners uit niemandsland, zij werden naar israel gestuurd, en dit accepteerde de israeliers niet natuurlijk.

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Dus jij keurt het goed dat ze kinderen gebruiken om zichzelf op te blazen? En dat ze aanslagen plegen op burgers?

Dit is onzin wat je nu zegt, dat komt zelden voor dat kinderen zichzelf opblazen. Het zijn de zionisten die de palestijnse kinderen opblazen en aanslagen op burgers plegen.

Als Israel aanvalt dan proberen ze leiders van terreur organisatie Hamas aan te pakken als er burgerslachtoffers vallen is dat gewoon een nare bijkomstigheid.

En jij gelooft Israel, omdat ze dat zeggen?

http://nl.youtube.com/watch?v=ynWjYHP91 ... re=related

Maar die Palesteinen vallen bewust Israelische burgers aan met allerlei terroristische aanslagen.... dat maakt voor mij het verschil.

Palestijnen hebben in mijn ogen geen keus, ze hebben geen wapens. Ze kunnen of stil zitten en dood gaan of wat terug doen. En jij mag steeds zeggen terroristische aanslagen, maar dat is niet de waarheid. Israel zou daar nooit mogen zijn. Israel had gesticht moeten worden in Duitsland, waar ze wel vervolgd en gemarteld zijn en niet in Palestina.

Je ziet Israel geen kinderen bommen omdoen en richting Palestina sturen.

Nee, je ziet ze gaan met de meest geavanceerde en sterkste leger van de wereld. Tegen palestijnse kinderen die stenen gooien. Very brave....

De Palesteinen zijn gewoon fucked omdat ze zo'n terreur organisatie hebben in de regering.

De palestijnen zullen nooit opgeven, en het maakt niet uit wat voor regering ze hebben, als het Westen zegt dat ze terroristen zijn dan blijven ze dat. Terwijl ze in mijn ogen helden zijn.

Level 16 93%

Nog 259 XP voor level 17

Challenge lul niet zo onzin man met Palestijnen hebben geen wapens :lol:

En zionisten die babys opblazen :lol:

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Challenge lul niet zo onzin man met Palestijnen hebben geen wapens :lol:

En zionisten die babys opblazen :lol:

Hoe vaak heb je al palestijnse tanks gezien?

Verder:

Het meest scheve volk ooit vind ik de Israeliers. Zo zielig mogelijk doen, om vervolgens (volledig onterecht) een stuk land te krijgen (dat eigenlijk gewoon gejat is), en dan hetzelfde doen tegen die mensen die daar woonden als waarom zij daar willen wonen.

De gevangenissen daar hebben nog net geen gaskraan, maar zijn verder niet heel verschillend van de concentratiekampen uit 39-45. En maar zielig blijven doen en roepen dat ze hun land willen beschermen. Nee, dat is hun land helemaal niet. En beschermen doen ze het ook niet, ze pikken gewoon EXTRA land erbij. Maarja, aangezien er in de VS heel veel mensen voor Israel zijn, moet de president dat ook zijn (anders wordt hij nooit president), en aangezien Europa nog steeds het schoothondje van de VS is zullen "wij" er ook nooit wat van zeggen helaas.

En voor al die mensen: iedereen roept dat het zo slecht is dat Hamas/de Palestijnen "gewone" mensen opblazen. Ooit nagedacht wat de VS/Engeland deden toen ze de Duitse steden opbliezen?

Level 23 92%

Nog 631 XP voor level 24

volgens mij heeft israel geen 15 miljoen joden uitgemoord + het restje van alle burgers, millitaire in de 2de wereldoorlog. sorry maar dit kan je daarmee echt niet vergelijken ;)

Level 16 93%

Nog 259 XP voor level 17

Dus als je geen tanks hebt heb je geen wapens of zijn Rpg en Ied geen wapens maar vuurwerk :')

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

@ Kronos

Weapons and equipment

Main article: Military equipment of Israel

Equipment Quantity In Service Being delivered

High quality main battle tanks 970 970 300

Medium and low quality tanks 1830 1430

APCs, IFVs, ARVs, LCVs 6930 6930

Self-propelled artillery 1204 1064 60

Combat warplanes 875 520 21

Transport warplanes 84 71

Training warplanes 171 110

Military helicopters 286 184

Heavy SAM batteries 25 25 1

Warships 13 13

Submarines 3 3

Patrol boats 50 50

Israeli military technology

The IDF possesses top-of-the-line weapons and computer systems used and recognized worldwide. Some are American-made (with some equipment being modified for IDF use) such as the M4A1 assault rifle, the F-15 Eagle and F-16 Fighting Falcon, and the AH-64 Apache and AH-1 Cobra attack helicopters. Israel also has developed its own independent weapons industry, which has developed weapons and vehicles such as the Merkava battle tank series, the Kfir fighter aircraft, and various small arms such as the Galil and Tavor assault rifles, and the Uzi submachine gun.

The IDF also has several large internal research and development departments, and it purchases many technologies produced by the Israeli security industries including IAI, IMI, Elbit, El-Op, Rafael, Soltam, and dozens of smaller firms. Many of these developments have been battle-tested in Israel's numerous military engagements, making the relationship mutually beneficial, the IDF getting tailor-made solutions and the industries a very high repute.

Israel's military technology is most famous for its guns, armored fighting vehicles (tanks, tank-converted APCs, armoured bulldozers, etc.), unmanned aerial vehicles, and rocketry (missiles and rockets). Israel also has manufactured aircraft including the Kfir (reserve), IAI Lavi (canceled), and the IAI Phalcon Airborne early warning System, and naval systems (patrol and missile ships). Much of the IDF's electronic systems (intelligence, communication, command and control, navigation etc.) are Israeli-developed, including many systems installed on foreign platforms (esp. aircraft, tanks and submarines). So are many of its precision-guided munitions.

Israel is the only country in the world with an operational anti-ballistic missile defense system ("Hetz", Arrow, developed with funding and technology from the United States), though an operational system is in place protecting the Moscow area. Israel has also worked with the U.S. on development of a tactical high energy laser system against medium range rockets (called Nautilus or THEL).

Israel has the independent capability of launching reconnaissance satellites into orbit (a capability which only Russia, the United States, the United Kingdom, France, Germany, the People's Republic of China, India, Japan and Ukraine hold). Both the satellites (Ofeq) and the launchers (Shavit) were developed by the Israeli security industries.

Israel is also said to have developed an indigenous nuclear capability, although no official details or acknowledgments have ever been publicized. On the issue of this nuclear weapons program, Israel chooses to follow a policy of deliberate ambiguity.

Israel has also recently purchased the brand new APC, The Wolf Armoured Vehicle, to be used in urban warfare and to protect VIPs.

Tegen 15 RPG's :')

En als dit geen kinderen zijn dan weet ik het ook niet....

De rest bekijk je zelf maar hierop http://answering-christianity.com/pali_torture.htm

Level 16 93%

Nog 259 XP voor level 17

Geweldige bron :lol: Niet alleen rpg's.Hamas schuilt zich leker achter de burgers wat moet Israel dan doen gewoon rustig Hamas zijn gang laten gang want praten doen die lui echt niet.

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Geweldige bron :lol: Niet alleen rpg's.Hamas schuilt zich leker achter de burgers wat moet Israel dan doen gewoon rustig Hamas zijn gang laten gang want praten doen die lui echt niet.

De bronnen die ik heb gebruikt zijn die van wikipedia???

Kom jij dan met bronnen? En kom met bronnen dat ze wapens hebben. Kom ook gelijk met bronnen dat ze zich schuilen achter de burgers. En ten slotte kom met bronnen dat die lui niet willen praten.

Israel heeft het land van de palestijnen ingepikt en de palestijnen zullen dat nooit opgeven. Net zoals Nederland niet aan Duitsland heeft opgegeven en uiteindelijk is bevrijd....

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Dus als je geen tanks hebt heb je geen wapens of zijn Rpg en Ied geen wapens maar vuurwerk :')

Nee, maar wel wapens van een heel ander kaliber. Met een RPG rijdt je niet even over iemand heen. Je bezet er ook niet even een hele stad mee.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Het meest scheve volk ooit vind ik de Israeliers. Zo zielig mogelijk doen, om vervolgens (volledig onterecht) een stuk land te krijgen (dat eigenlijk gewoon gejat is), en dan hetzelfde doen tegen die mensen die daar woonden als waarom zij daar willen wonen.

Hoe kom je er eigenlijk op dat het land gepikt is? Stukken land werden opgekocht door Zionisten die gesponsord werden met rijke (Amerikaanse) joden. Dat was meestal woestijn en werd met veel moeite vruchtbaar gemaakt. Tijdens de VN-conventie in de jaren veertig werd de staat uitgeroepen. Daarna kwam er oorlog die Israel won wat hun meer land opbracht. Dat vind ikzelf niet meer dan redelijk.

Daarnaast is Hamas een terroristische organisatie die alleen burgerdoelen aanvallen en zich vervolgens verschuilen achter de burgers.

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Daarna kwam er oorlog die Israel won wat hun meer land opbracht. Dat vind ikzelf niet meer dan redelijk.

Inderdaad, ik heb ook nooit begrepen waarom Japan of Duitsland de veroverde gebieden terug moesten geven na WO2

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Het verschil is dat Israel de oorlog gewonnen had en Japan en Duitsland niet. Beetje kromme redenatie :).

Level 77 98%

Israel had gesticht moeten worden in Duitsland, waar ze wel vervolgd en gemarteld zijn en niet in Palestina.

Wooooo there. Als je de pleuris weer wou laten uitbreken, moet je dat goed doen. Dat is not-done. Dan was de Neo-Nazi beweging ook nog eens veel groter geweest + had het ook nog eens voor serieuze problemen gezorgd.

Level 77 98%

Het verschil is dat Israel de oorlog gewonnen had en Japan en Duitsland niet. Beetje kromme redenatie :).

Dus jij bent iemand waar het recht van de sterkste geldt? In andere woorden, als Japan en Duitsland het van de Geallieerden hadden gewonnen, dan hadden ze de bezette landen "rechtmatig" over genomen? Misschien moet ik dan maar tussen de regels lezen, maar ik vind dit misschien nog zelfs krommer.

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Nou ja mischien, ik zie geen verschil hoor. Beide hebben op onrechtmatige wijze andermans land veroverd en bezet(Israël doet dat nog steeds) dan maakt het mij geen flikker uit of dat men een oorlog gewonnen heeft of niet. In beide gevallen zijn het schurkenstaten en in beide gevallen vind ik het een schande. Het ergelijke is dat tegen Japan wel werd opgetreden en tegen Israël niet, maar ja dat tegen Japan werd opgetreden had natuurlijk ook maar één reden want anders had het westen bijv. China ook gewoon laten barsten zoals ze de Palestijnen al bijna een eeuw laten barsten.

Of als Rusland de oorlog met Georgie had gewonnen een paar maanden geleden, was het dan ook normaal geweest dat ze in Georgie zouden blijven? Had het westen dan ook de georgiers die voor hun vrijheid zouden vechten terroristen genoemd?

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Daarnaast ben ik het met Sadist eens dat de joden in Duitsland ofzo te zetten ook geen oplossing had geweest.

Ik begrijp uberhaupt niet waarom de joden een land zouden moeten krijgen, tot de tweede wereld oorlog vond men het niet zo erg om zich over de hele wereld te verspreiden.

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Ik snap dat er bepaalde individuen zijn die enigszins sympathiseren met de Palestijnen. Het doet niemand goed om al die verschrikkelijke beelden op het journaal te zien. Laat staan dat er tien duizenden mensen elke dag in angst leven. Feit blijft dat Hamas dit keer het bestand niet wilde verlengen, vervolgens 250 raketten richting Israel schiet en perplex staat wanneer Israel hard terug slaat.

Israel probeert op dit moment duidelijk te maken dat Hamas geen enkel idee heeft waar het aan begint. Het beschiet voornamelijk politiebureau's, wapendepot's & Hamas sleutelfiguren. Het is niet voor niets dat het enige Hamas lid dat zijn toevlucht niet heeft gezocht in een bunker (of bij onschuldige families) is gedood.

Wat doen de Palestijnen? Zij schieten raketten random af. En zij balen als er een Israelisch wapendepot wordt geraakt. Zij maken het liefst zoveel mogelijk burgerslachtoffers. An sich natuurlijk niet vreemd gezien het feit dat de Palestijnen geen high tech wapens kunnen betalen en zij, in tegenstelling tot Israel, niet worden gesponsord door de VS. Hun enige keus is het maken van burgerslachtoffers.

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Zo kan je inderdaad altijd maar doorgaan en elke keer de ene partij vrij pleiten, en in de meeste gevallen is dat Israël. Feit blijft dat Hamas een terroristische militie is en Israël een staat. En mischien is het raar, maar ik vind dat er een verschil zit tussen een militie en een staat. Inderdaad is het logisch dat Israël de leiders van Hamas probeert uit te roeien, maar ik weet 100% dat bijv. de Mosaad dat allemaal veel discreter kan oplossen dan dat het Israëlische leger dat nu doet. Ook Israël kiest ervoor om burgerslachtoffers te maken door te bombarderen en daarnaast staat ook Israël klaar om Ghaza binnen te vallen en ik geloof niet dat al die tanks daar staan om alleen Hamasleden te vermoorden. Daarnaast is de verhouding Palastijnse slachtoffers/Israëlische slachtoffers nou ook niet echt overtuigend voor Israël's uitleg.

Het probleem is dat alles wat Israël zegt maar geloofd word. Israël bombardeert een moskee, men zegt dat er wapens lagen en meteen lijkt de aanval vergeten. Israël bombadeerd een tunnel(die naar Egypte leid waar Palestijen langs zouden kunnen vluchten) en zegt dat het een doorgangsplaats voor wapenvervoer van Hamas is en de aanval lijkt vergeten. Zo kan je nog wel even doorgaan. Het westen slikt alles maar zonder dat men met ook maar een enkel bewijs komt.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Dit is onzin wat je nu zegt, dat komt zelden voor dat kinderen zichzelf opblazen. Het zijn de zionisten die de palestijnse kinderen opblazen en aanslagen op burgers plegen.

Zelden? Zelfs 1x is al te veel? Het feit dat ze bereid zijn om zichzelf op te blazen en denken dat ze in de hemel komen met 70 maagden geeft al aan hoe gek dit volk is. :O

En jij gelooft Israel, omdat ze dat zeggen?

http://nl.youtube.com/watch?v=ynWjYHP91 ... re=related

Ja want die Palestijnen zijn zuiver:

http://nl.youtube.com/watch?v=IzA1NQ3vm9M

http://nl.youtube.com/watch?v=yncV2AYGA8Y

Net als de rest in die regio... wij kijken als kind naar Sesamstraat enz.

Zij laten hun kinderen naar dit kijken:

http://nl.youtube.com/watch?v=6i8pJCqs6L4

http://nl.youtube.com/watch?v=yWIFhKYiMqU

http://nl.youtube.com/watch?v=5S995NCeaUg

http://nl.youtube.com/watch?v=eeii225G-HM

Moet je eens zien wat een gestoord volk!

Ze voeden hun kinderen op met haat... Vind je het gek dat het een zooitje onbeschaafd geweldadige barbaren zijn daar. En Israel wordt omringd door dat soort achterlijke landen.

Palestijnen hebben in mijn ogen geen keus, ze hebben geen wapens. Ze kunnen of stil zitten en dood gaan of wat terug doen. En jij mag steeds zeggen terroristische aanslagen, maar dat is niet de waarheid. Israel zou daar nooit mogen zijn. Israel had gesticht moeten worden in Duitsland, waar ze wel vervolgd en gemarteld zijn en niet in Palestina.

Ja want Duitsland is het beloofde land Kanaän. :O

De palestijnen zullen nooit opgeven, en het maakt niet uit wat voor regering ze hebben, als het Westen zegt dat ze terroristen zijn dan blijven ze dat. Terwijl ze in mijn ogen helden zijn.

Helden... Je hebt een raar beeld van helden... helden die kinderen verpesten met haat en brainwashen met zelfmoord aanslagen. :r

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ik heb met opzet even gewacht om hier te reageren.

Dit is zo'n beladen onderwerp imo.

Zoals sommigen zeggen komt het hier van twee kanten.

Ik zou nooit een correcte manier vinden om uit te leggen wat ik hier precies over denk.

Daarom kan ik beter het volgende posten.

Ik denk dat dit mijn mening over deze kwestie verwoord.

Hier...

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.