Israel Palestina gebeuren

Level 4 60%

Nog 103 XP voor level 5

WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

TE NICE XD

Zeker mortal Marcel.. ik denk dat ik met jou punt meegaat.. daar kan ik geen betere overheenslaan xD HAHAHAHAH

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Israel had gesticht moeten worden in Duitsland, waar ze wel vervolgd en gemarteld zijn en niet in Palestina.

Wooooo there. Als je de pleuris weer wou laten uitbreken, moet je dat goed doen. Dat is not-done. Dan was de Neo-Nazi beweging ook nog eens veel groter geweest + had het ook nog eens voor serieuze problemen gezorgd.

Een stuk land in de VS ook goed. Die steunen ze toch altijd. Een eigen staat is het minst wat ze kunnen geven aan de joden.

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Dus jij keurt het goed dat ze kinderen gebruiken om zichzelf op te blazen? En dat ze aanslagen plegen op burgers?

Dit is onzin wat je nu zegt, dat komt zelden voor dat kinderen zichzelf opblazen. Het zijn de zionisten die de palestijnse kinderen opblazen en aanslagen op burgers plegen.

Zelden? Zelfs 1x is al te veel? Het feit dat ze bereid zijn om zichzelf op te blazen en denken dat ze in de hemel komen met 70 maagden geeft al aan hoe gek dit volk is. :O

Ik weet dat je grappig wilt lijken, feit blijft wel dat ze vechten voor hun land en dat is hoe dan ook rechtvaardig.

En jij gelooft Israel, omdat ze dat zeggen?

http://nl.youtube.com/watch?v=ynWjYHP91 ... re=related

Ja want die Palestijnen zijn zuiver:

http://nl.youtube.com/watch?v=IzA1NQ3vm9M

http://nl.youtube.com/watch?v=yncV2AYGA8Y

Net als de rest in die regio... wij kijken als kind naar Sesamstraat enz.

Zij laten hun kinderen naar dit kijken:

http://nl.youtube.com/watch?v=6i8pJCqs6L4

http://nl.youtube.com/watch?v=yWIFhKYiMqU

http://nl.youtube.com/watch?v=5S995NCeaUg

http://nl.youtube.com/watch?v=eeii225G-HM

Moet je eens zien wat een gestoord volk!

Ze voeden hun kinderen op met haat... Vind je het gek dat het een zooitje onbeschaafd geweldadige barbaren zijn daar. En Israel wordt omringd door dat soort achterlijke landen.

Sesam straat kijken om vervolgens gebombardeerd te worden tijdens het kijken van sesam straat? Er is 1 ding zeker daar in die regio of je wordt gedood of leeft als vrijheidstrijder en vecht voor je leven en je land.

Meer keuze hebben ze niet, dus kom niet met die onzin als sesam straat, want deze mensen worden al 60 jaar zo onderdrukt. Of wou je zeggen dat je opa ook sesamstraat aan het kijken was met z'n kinderen in de tijd van Hitler?

Palestijnen hebben in mijn ogen geen keus, ze hebben geen wapens. Ze kunnen of stil zitten en dood gaan of wat terug doen. En jij mag steeds zeggen terroristische aanslagen, maar dat is niet de waarheid. Israel zou daar nooit mogen zijn. Israel had gesticht moeten worden in Duitsland, waar ze wel vervolgd en gemarteld zijn en niet in Palestina.

Ja want Duitsland is het beloofde land Kanaän. :O

Beloofde land? Wat heeft dat ermee te maken. Beloofd of niet het feit blijft dat het Palestijns land is. Wat hebben Duitse joden of Poolse joden of hell zelf 15 procent van heel Israël zijn Marokkaanse joden ermee te maken. Jood zijn is een religie en geen afkomst, dat is het verschil dat men niet maakt. Dus als ik morgen Jood wordt maak ik ook kans op het beloofde land?

De palestijnen zullen nooit opgeven, en het maakt niet uit wat voor regering ze hebben, als het Westen zegt dat ze terroristen zijn dan blijven ze dat. Terwijl ze in mijn ogen helden zijn.

Helden... Je hebt een raar beeld van helden... helden die kinderen verpesten met haat en brainwashen met zelfmoord aanslagen. :r

Ik zie waarschijnlijk jouw opa als een held, als hij zo dapper is geweest om terug te vechten voor zijn land. Dus bekijk jij maar hoe jij een held wil zien....

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

TE NICE XD

Zeker mortal Marcel.. ik denk dat ik met jou punt meegaat.. daar kan ik geen betere overheenslaan xD HAHAHAHAH

Iets beters kan ik er niet op bedenken. 8]

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ik weet dat je grappig wilt lijken, feit blijft wel dat ze vechten voor hun land en dat is hoe dan ook rechtvaardig.

HUN land? Volgens mij wordt Israel erkent als officieel land dus wat nou HUN land.

Sesam straat kijken om vervolgens gebombardeerd te worden tijdens het kijken van sesam straat? Er is 1 ding zeker daar in die regio of je wordt gedood of leeft als vrijheidstrijder en vecht voor je leven en je land.

Meer keuze hebben ze niet, dus kom niet met die onzin als sesam straat, want deze mensen worden al 60 jaar zo onderdrukt. Of wou je zeggen dat je opa ook sesamstraat aan het kijken was met z'n kinderen in de tijd van Hitler?

Nu vergelijk jij de Joden met Hitler? :')

Hoezo worden ze onderdrukt? Nu is het opeens onderdrukking? En toen er hier oorlog was werden kleine kinderen niet met haat opgevoed door Sesamstraat uit te zenden waar je Duitsers ging vermoorden.

Als dat het geval was waren we hier in het westen net zulk barbaars en onderontwikkelt volk als je daar in Palestina hebt. :O

Ik zie waarschijnlijk jouw opa als een held, als hij zo dapper is geweest om terug te vechten voor zijn land. Dus bekijk jij maar hoe jij een held wil zien....

Aangezien jij mensen die zichzelf opblazen en hun kinderen opvoeden met Jodenhaat of zelfs hun kinderen gebruiken als zelfmoord terroristen als helden ziet... kan ik alleen tot de conclusie komen dat je oorspronkelijk uit die regio komt... want alleen die mensen zijn zo barbaars en onderontwikkelt dat ze zulk gedrag goedkeuren en toejuichen als helden daden.

:r

Het is niet dat ik het gedrag van de Joden goedpraat ofzo. Maar die Palestijnen zijn nog erger. Ik zie de Joden geen kinderen zich zelf laten opofferen.

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Nee, zijlaten de kinderen van de vijand wel sterven, door ze op te blazen met een tank, waar 4 man van een jaar of 25 inzitten, die 0,0 risico lopen tegen wat stenengooiers.

Level 4 60%

Nog 103 XP voor level 5

Ja en waarom doen ze dat?

Kijk naar de plaatjes omdat zij ook meevechten..

iedereen met een wapen is gevaarlijk , zo ook een kind..

En als ik een wapen heb en ik word aangevallen door een groep kleine kinderen die mij net zo snel kunnen neerschieten als iik .. dan weet ik wel wat ik ga doen..

beide partijen zijn niet goed te praten of te verdedigen, beide partijen hebben slechte eigenschappen maar ook goede,, alleen komen de slechte .. (uiteraard) het meest naarvoren.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ik kan me sowieso geen goede eigenschappen voorstellen bij een stelletje gestoorde religeuze fanaten die moorden in de naam van hun God en dat soort actie verheerlijken door fabeltjes als dat ze in de hemel komen met 70 maagden.

Level 21 98%

Nog 84 XP voor level 22

Nee maar je kan je wel vinden in stelletje gestoorde religieuze fanaten die claimen dat een bepaald land van hun is en het daarom maar bezetten en de oorspronkelijke inwoners 60 jaar lang als ongedierte behandelen?

Jullie zien plaatje van kinderen met speelgoedwapens en geloven meteen dat ze meevechten? ;}

Level 18 89%

Nog 506 XP voor level 19

Zet een paar biechthokjes op de grens met die Gazastrook en hoor het echte verhaal eens.

Level 4 60%

Nog 103 XP voor level 5

Nee maar je kan je wel vinden in stelletje gestoorde religieuze fanaten die claimen dat een bepaald land van hun is en het daarom maar bezetten en de oorspronkelijke inwoners 60 jaar lang als ongedierte behandelen?

Jullie zien plaatje van kinderen met speelgoedwapens en geloven meteen dat ze meevechten? ;}

Dat klopt .. speelgoedwapens.. daar mag de nadruk wel opgezet worden ;) maar er zijn zat kinderen wie ook daadwerkelijk meevechten.. nou zullen zij wel in de minderheid zijn maar ze zijn er zeker.. ook Al Quaida doet dit.

En jah ik heb op een verschrikkelijke site zelfs een filmpje gezien dat kinderen een auto overvallen en de man ook daadwerkelijk doodschieten

nou weet ik niet of ik Al Quaida mag vergelijken met de Hamas ofzo maar soortgelijk is het wel

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

Laat Israel maar lekker doorgaan, die palestijnen moeten maar eens voelen. Sorry maar ik heb totaal geen respect voor de manier hoe o.a Hamas een oorlog uitlokt, om vervolgens te wijzen op aanvallen van Israel. Israel probeert al JAREN vrede te stichten daar, Hamas , een terroristische organisatie claimed het gehele land, en vecht daar ook tot de dood voor. Welke partij is nou het meest veeleisend? hamas is gestoord, zie dit filmpje hoe Hamas israel probeert aan te vallen door hunzelf te schilden met onschuldige burgers : http://ie.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI&feature=channel_page , nu de vraag, is Israel schuldig voor de onschuldige doden, of hamas voor het gebruiken van deze mensen als menselijk schild? ik denk het laatste. In de media lees je alleen dingen over Israel die weer eens mensen dood, maar je moet weten dat dit gebeurd met precisie aanvallen, Hamas valt israel aan, israel schiet terug door PRECISIE aanvallen, en vervolgens is het weer niet goed? Volgens mij schiet Hamas hier op burgerdoelen met hun raketaanvallen, niet omgekeerd. Waarom zie je wel elke dag in het nieuws dat Israel hamasdoelen aanvalt, maar niet elke raket die van de palestijnse grens op israelische burgerdoelen valt? ow nee, dan krijg je een pro-israelische beeld, dat wil de linkse media niet.

Wat mij overigens HEEL dwars zit, is dat deze demonstratie in amsterdam door mag gaan, en een rechtse opstanding enkele weken geleden verboden werdt door de burgermeester van amsterdam, waarom mogen deze demonstraties voor het steunen van terrorisme doorgang vinden, en een hele wreedzame demonstratie tegen de regelgeving van ons land niet?

Overigens zet Van Bommel en de SP zichzelf zwaar voor lol, kamerlid Van Bommel roept publiekelijk tijdens deze mars om moslimzielen te winnen voor de SP op voor een antifada tegen israel. zie: http://ie.youtube.com/watch?v=23bM58hhFk8 , sorry maar dit zakt lager dan elke uitspraak die wilders heeft gedaan opgeteld. Een nederlandse politicus die oproept tot een antifada? deze man moet je per direct uit de kamer zetten.

laat duidelijk zijn dat ik de acties van Israel steun tot op het bot.

Laat het overigens ook duidelijk zijn dat Hamas een terroristische organisatie betreft, gesteunt door bolwerken als Hezbollah en Iran die er alleen op uit is om Israel te vernietigen tot de laatste (onschuldige) burger, niet omgekeerd. Ik zie hier verschillende moslims van dit forum Hamas en de palestijnen steunen, ik zou zeggen, doe je oogkloppen over en zie hier wie het écht probleem op dit moment veroorzaakt. israel is afwachtend genoeg geweest op de raketaanvallen, het houdt eens op.

het conflict zal jammergenoeg nooit de wereld uit gaan, ze moeten water bij de wijn doen en de situatie/grensverdeling accepteren zoals hij is, Israel is niet meer uit op oorlog, maar je hoeft niet te accepteren dat er elke dag raketten in je tuin kunnen landen, dan heb je het recht je F16´s te gebruiken om jezelf te beschermen. Tuurlijk vallen er Palestijnse burgerslachtoffers, maar je moet je realiseren dat deze mensen vaak niet zo burger zijn als dat je denkt.

Hamas strijdt niet voor vrijheid, maar de vernietiging van Israel. De palestijnen hebben al een land, in de vorm van Jordanië, accepteer dat de joden er zitten, of moet Duitsland ook nog steeds vechten voor de grond die ze in hebben moeten leveren na de eerste wereldoorlog? dat was ook ooit van hun? elk Europees land heeft in het verleden van de grootste oorlogen die gevochten zijn op dit continent landen ingenomen, en ook in een stadium weer moeten inleveren, dat moeten die palestijnen ook maar eens accepteren dat van hun hetzelfde verwacht wordt.

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

HUN land? Volgens mij wordt Israel erkent als officieel land dus wat nou HUN land.

Alleen, omdat ze Internationaal erkend worden zegt het niet dat het een schurken staat is of niet, Als je ziet hoeveel land officieel Israel is dan schrik je wel met het land dat ze nu hebben ingepikt tot nu toe...

Nu vergelijk jij de Joden met Hitler? :')

Hoezo worden ze onderdrukt? Nu is het opeens onderdrukking? En toen er hier oorlog was werden kleine kinderen niet met haat opgevoed door Sesamstraat uit te zenden waar je Duitsers ging vermoorden.

Als dat het geval was waren we hier in het westen net zulk barbaars en onderontwikkelt volk als je daar in Palestina hebt. :O

Ze worden onderdrukt, gemarteld, vermoord, gevangen gehouden en mogen de gaza strook niet uit, omdat alles is geblokkeerd. Heb je het nieuws niet gevolgd?

Nee, gelukkig duurde de oorlog maar 5 jaar en had men geen genoeg tijd om hun kinderen te waarschuwen voor de Duitsers die hun alleen wilde vermoorden om macht te krijgen.

Aangezien jij mensen die zichzelf opblazen en hun kinderen opvoeden met Jodenhaat of zelfs hun kinderen gebruiken als zelfmoord terroristen als helden ziet... kan ik alleen tot de conclusie komen dat je oorspronkelijk uit die regio komt... want alleen die mensen zijn zo barbaars en onderontwikkelt dat ze zulk gedrag goedkeuren en toejuichen als helden daden.

Ik zie bijna nergens dat kinderen zelfmoord terroristen zijn waar haal je die informatie vandaan?? Van de kinderen die ze laten zien op tv die demonstreren en een beeld laten zien aan de wereld dat ze niet zullen opgeven? Kinderen worden niet opgevoed met Joden haat, maar met Zionisten haat dat is imo iets heel anders.

:r

Het is niet dat ik het gedrag van de Joden goedpraat ofzo. Maar die Palestijnen zijn nog erger. Ik zie de Joden geen kinderen zich zelf laten opofferen.

Die Joden hoeven geen kinderen op te offeren, die gebruiken de Palestijnse kinderen als schild en die hebben de meest geavanceerde wapens. Misschien zou je van mening veranderen als de Palestijnen zulke wapens in bezit hadden. Of denk je dat ze nog steeds zelfmoord zouden plegen???

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

@ Keyos

Israel probeert al JAREN vrede te stichten daar

Hier ben ik gestopt met lezen, iemand die deze onzin uitkraamt kan ik per defenitie niet serieus nemen.

Net op het NOS journaal:

Doden aan Palestijnse kant: Rond de 430

Israëlische doden:4

Mischien dat dit voor de mensen die hier Israël blijven verdedigen en Hamas blijven aanvallen vanwege de tactieken die beide gebruiken een ander licht op hun visie schijnt. Want met maar 4 doden aan Israëlische kant doen die kinderen die door Hamas met bomenzadels Isreäl ingestuurd worden het niet echt goed hé, en met 430 doden aan Palestijnse kanten missen die Israëlische vliegtuigen nogal eens een hamasleider denk ik.

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

@ Keyos

Israel probeert al JAREN vrede te stichten daar

Hier ben ik gestopt met lezen, iemand die deze onzin uitkraamt kan ik per defenitie niet serieus nemen.

Net op het NOS journaal:

Doden aan Palestijnse kant: Rond de 430

Israëlische doden:4

Mischien dat dit voor de mensen die hier Israël blijven verdedigen en Hamas blijven aanvallen vanwege de tactieken die beide gebruiken een ander licht op hun visie schijnt. Want met maar 4 doden aan Israëlische kant doen die kinderen die door Hamas met bomenzadels Isreäl ingestuurd worden het niet echt goed hé, en met 430 doden aan Palestijnse kanten missen die Israëlische vliegtuigen nogal eens een hamasleider denk ik.

je blijkt het maar niet te snappen hé?

Dit is een oorzaak- gevolg verband, dit heeft niets te maken met het aanwijzen van een schuldige.

Oorzaak van de Israelische vergeldingen : Maandenlange beschietingen van Hamas (raketschietingen naast scholen enz als schild) op onschuldige israelische doelen, zelfs ondanks verschillende wapenstilstanden doorgaan, zelfs na talloze waarschuwingen van Israel voor vergelding doorgaan.... Gevolg: De huidige situatie. Als je de oorzaak wegneemt, neem je ook het gevolg weg. Hamas is verantwoordelijk voor de escalatie, niet israel. Ik zou mijn verhaal die ik net geschreven heb maar goed doorlezen, of staat je denkwijze maar 1 linkse kant op?

Israel schiet niet op burgers, ze schieten op TERRORISTISCHE doelen, die 430 doden aan palestijnse kant, zal het overgrote deel het wel verdiend hebben.

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Dit is een oorzaak- gevolg verband, dit heeft niets te maken met het aanwijzen van een schuldige.

Oorzaak: Israël bezet stukken land die niet van hen zijn. Gevolg: De Palestijnen leggen zich hier(terecht) niet bij neer en men verzet zich tegen hun bezetters. Ik geef toe dat ze dat inderdaad niet op de meest gewenste manier doen, maar ik kan het sure as hell wel begrijpen. En dat men na al die jaren ook steeds hardere technieken is gaan gebruiken kan ik ook begrijpen: Het Israëlische leger gebruikt ook niet meer de tanks van 40 jaar geleden. En men word ook steeds verbetender in Gaza en ook dat kan ik weer begrijpen: Al 40 jaar lang laat de hele wereld ze in de steek.

En ook die Palestijnse raket aanvallen waar Israël dan volgens jou alleen maar op reageert hebben een directe oorzaak: Israël die elke vorm van humanitaire hulp aan Gaza(en geloof me die is nodig) tegenhoudt. En dan kan je wederom weer teruggaan en zeggen dat Israël dat alleen maar doet omdat Hamas ze aanvalt en ook die aanvallen hebben weer een reden en zo kom je uiteindelijk weer terug bij wat ik hierboven heb getypt.

Ik begrijp wel waarom men zo hard blijft drukken op het feit dat het een oorzaak en gevolg conflict is en dat er niet echt een schuldige is, want als je een schuldige moet aanwijzen zijn dat juist de mensen die zo hard blijven drukken op het feit dat het een oorzaak en gevolg conflict is. Het Westen is in dit conflict nog altijd de grote schuldige en daarna komt Israël en daarna komen de leiders van de landen rondom Israël en Gaza en pas daarna komen de Palestijen zelf pas.

Level 26 93%

Nog 715 XP voor level 27

Kom op mensen. Het geweld dat Israël heeft gebruikt is buiten proporties. Vergeleken de bombardementen van Israël zijn de raketten van Hamas proppenschieters. In andere woorden: de Palestijnen hebben het meest geleden.

Level 16 91%

Nog 331 XP voor level 17

Oorzaak: Israël bezet stukken land die niet van hen zijn. Gevolg: De Palestijnen leggen zich hier(terecht) niet bij neer en men verzet zich tegen hun bezetters. Ik geef toe dat ze dat inderdaad niet op de meest gewenste manier doen, maar ik kan het sure as hell wel begrijpen. En dat men na al die jaren ook steeds hardere technieken is gaan gebruiken kan ik ook begrijpen: Het Israëlische leger gebruikt ook niet meer de tanks van 40 jaar geleden. En men word ook steeds verbetender in Gaza en ook dat kan ik weer begrijpen: Al 40 jaar lang laat de hele wereld ze in de steek.

En ook die Palestijnse raket aanvallen waar Israël dan volgens jou alleen maar op reageert hebben een directe oorzaak: Israël die elke vorm van humanitaire hulp aan Gaza(en geloof me die is nodig) tegenhoudt. En dan kan je wederom weer teruggaan en zeggen dat Israël dat alleen maar doet omdat Hamas ze aanvalt en ook die aanvallen hebben weer een reden en zo kom je uiteindelijk weer terug bij wat ik hierboven heb getypt.

Ik begrijp wel waarom men zo hard blijft drukken op het feit dat het een oorzaak en gevolg conflict is en dat er niet echt een schuldige is, want als je een schuldige moet aanwijzen zijn dat juist de mensen die zo hard blijven drukken op het feit dat het een oorzaak en gevolg conflict is. Het Westen is in dit conflict nog altijd de grote schuldige en daarna komt Israël en daarna komen de leiders van de landen rondom Israël en Gaza en pas daarna komen de Palestijen zelf pas.

Hier sluit ik mij volledig bij aan!!

Level 30 96%

Nog 484 XP voor level 31

Hier sluit ik mij volledig bij aan!!

Heel simpel om je bij iets aan te sluiten zonder iets concreets toe te voegen, leuk verhaal allemaal maar daar los je niets mee op.

Je moet niet wijzen naar 50 jaar geleden, daar los je totaal niets mee op, er zijn verschillende schuldigen, maar boeit dat wat op dit moment? Nee, wijzen heeft geen zin, er zal een oplossing moeten komen. De gehele wereldkaart op dit moment is ontstaan door oorlogen in het verre verleden, landen hebben grond in moeten leveren, en deze in een later stadium in de historie ook weer teruggewonnen, met name Europa heeft hier een grote (maar ook donkere) geschiedenis in. Op dit moment is die situatie ook zo in het midden-oosten. De joden zitten er, de palestijnen hebben ook stukken land (meer dan genoeg zelfs), elkaar vernietigen is niet de oplossing (wat hamas dus wel wil). Je kunt je net als de gehele nederlandse media sluiten aan de zwakke kant (hamas), maar die blokkeren op dit moment de vreedzaamste oplossing. Tuurlijk regeert Israel het gebied met de ijzeren hand, maar dat heeft ook verschillende oorzaken. Israel is hier het land dat elke dag met de dreiging zit om vernietigd te worden, niet de Palestijnen. Als Hamas, VANDAAG raketten schiet op Israel, Israel reageerd nadat de waarschuwingen geen effect hebben , geef ik Hamas de schuld, die houden NU het vredeproces tegen. Israel heeft zich heel vriendelijk opgesteld in het verleden, heeft talloze wapenstilstanden geaccepteerd en aan gehouden, en keer op keer is die verbroken door de palestijnen/Hamas. Leuk allemaal die verhaaltjes hoor van "Israel heeft dit gebied geclaimed blabla" , dit soort dingen gebeuren al duizenden jaren, get on with it en probeer een tussenweg te vinden, dat Hamas daar niet open voor staat is de oorzaak voor het eindeloze conflict, het moet wel van 2 kanten komen.

Overigens heb ik nog steeds geen reactie gelezen over dit betreffende filmpje van kamerlid Van Bommel van de SP : http://ie.youtube.com/watch?v=23bM58hhFk8 , dit vind ik 1000x lager dan elke reactie die Wilders ooit heeft gemaakt over de moslimgemeenschap. Zie je Wilders meelopen in een demonstratie van de Nederlandse Volksunie? volgens mij niet. Nu we het toch over demonstraties hebben, waarom mag deze pro-hamas (terreur) opstand wel doorgang vinden, en verschillende demonstraties van rechtse groeperingen niet? Ik weet nog goed dat enkele weken geleden er nog 1tje werdt verboden door de burgemeester van amsterdam , waarom deze dan niet?

Hier moest ik wel om lachen trouwens:

Kom op mensen. Het geweld dat Israël heeft gebruikt is buiten proporties. Vergeleken de bombardementen van Israël zijn de raketten van Hamas proppenschieters. In andere woorden: de Palestijnen hebben het meest geleden.

Ik zeg je 1 ding, als Hamas een atoombom had gehad, was die nu al op een israelische stad gevallen. Diegene die de oorzaak is van de problemen, is ook vaak diegene die het meeste eronder lijdt. Omdat Israel de militaire middelen heeft en Hamas minder, betekent het niet dat Israel alles hoeft te pikken. Tuurlijk hebben de Israeliers minder te lijden onder dit allemaal, maar ik ben van mening dat de palestijnen/hamas de problemen zelf over zich afroepen, als ze waren gestopt met mortier en raketbeschietingen, had de boel niet hoeven escaleren. Als ik iemand uitdaag in een café en ik krijg een (terechte klap) van een gast 2 koppen groter dan mij, ligt de oorzaak van het gebeuren bij mij, niet bij die gast, want je kon weten dat je de klap zou krijgen.

Overigens is die gehele oorlog niet alleen een oorlog tussen Hamas en Israel, geheel midden-oosten wil elke inwoner van Israel van de kaart geveegd hebben en steunen Hamas met donaties en wapens, hoe kan ik daar voor zijn ?

Level 21 98%

Nog 84 XP voor level 22

laat duidelijk zijn dat ik de acties van Israel steun tot op het bot.

Laat het overigens ook duidelijk zijn dat Hamas een terroristische organisatie betreft, gesteunt door bolwerken als Hezbollah en Iran die er alleen op uit is om Israel te vernietigen tot de laatste (onschuldige) burger, niet omgekeerd. Ik zie hier verschillende moslims van dit forum Hamas en de palestijnen steunen, ik zou zeggen, doe je oogkloppen over en zie hier wie het écht probleem op dit moment veroorzaakt. israel is afwachtend genoeg geweest op de raketaanvallen, het houdt eens op.

Grapjas, Hezbollah vechten niet om Israel te vernietigen, maar omdat Israel, dat geen eens recht tot bestaan heeft, Libanon binnenviel en grote delen van het land bezette, en nog steeds bezet. Hezbollah heeft Israël meerdere malen gepwnd en het Libanon uit gedonderd.

Hezbollah is ook niet te vergelijken met Hamas, hamas zijn kinderen die net aan de macht zijn en geen idee hebben van wat ze doen. Een paar weken geleden zaten ze nog met Israël om de tafel te onderhandelen (tegen Fatah).

Hezbollah daarentegen zijn goed georganiseerd en hebben veel bereikt.

Hamas strijdt niet voor vrijheid, maar de vernietiging van Israel. De palestijnen hebben al een land, in de vorm van Jordanië, accepteer dat de joden er zitten, of moet Duitsland ook nog steeds vechten voor de grond die ze in hebben moeten leveren na de eerste wereldoorlog? dat was ook ooit van hun? elk Europees land heeft in het verleden van de grootste oorlogen die gevochten zijn op dit continent landen ingenomen, en ook in een stadium weer moeten inleveren, dat moeten die palestijnen ook maar eens accepteren dat van hun hetzelfde verwacht wordt.

Pardon? De palestijnen moeten grond inleveren omdat Europa de joden vermoord en verwaarloost? Wat is dat voor onzin? De Palestijnen hebben er geen moeite mee dat de Joden er zitten, maar dat de Joden er álleen willen zitten. Weetje hoeveel land Israel na 67 heeft gepikt? Zoek maar op! Je zult versteld staan. Dat is ook de reden dat Israel niet aan de tweestatenoplossing wil meewerken(wat jij dus wél beweert).

En Keyos, serieus gast je hebt er geen kaas van gegeten. Je komt steeds weer bij hetzelfde punt terug, het Midden-Oosten mag Israël niet, wat snap je daar precies niet aan? Ineens uit het niets wordt er een staat opgeroepen in een land waar al mensen wonen, de mensen worden eruit getrapt en hebben steeds minder land, hoe denk je dat ze na 60 jaar reageren? De Israëliers met bloemetjes begroeten?

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Hamas is een terroristische organisatie dat net als Al Quaida van deze planeet moet worden weggevaagd!

Ik zag vanavond op het nieuws dat Israel bezig is om door te gaan totdat Hamas vernietigd is... goede zaak. :)

Heb ik gezegd dat ik die Joden helemaal gelijk geef?

Maar het verschil tussen de Joden en de Palesteinen is dat de Joden met preciesie (of hoe je het schrijft) aanvallen komt en die Palesteinen doelen in Israel uitkiezen om zoveel mogelijk burger slachtoffers te maken. :O

Voor wie denk je dat ik meer sympathie heb dan? :w

Ik zie bijna nergens dat kinderen zelfmoord terroristen zijn waar haal je die informatie vandaan?? Van de kinderen die ze laten zien op tv die demonstreren en een beeld laten zien aan de wereld dat ze niet zullen opgeven? Kinderen worden niet opgevoed met Joden haat, maar met Zionisten haat dat is imo iets heel anders.

http://nl.youtube.com/watch?v=PPU4UN03t7E :w

En wat is dit?

http://nl.youtube.com/watch?v=ETrjbPWxyS8

En wat is dit voor achterlijke onzin

http://nl.youtube.com/watch?v=ZL0C2QvqIlo

Zo zie je maar wat voor onderontwikkelde primitieve barbaren het zijn daar. :r

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Wij kunnen ons hier (gelukkig) niet in verplaatsen. Maar het lijkt me niet niks als er op een dag een leger aankomt en die zomaar uit je eigen huis, van je eigen landgoed trappen en verbannen. Dat is er gebeurd.

Die woede van de Palestijnen begrijp ik dan ook wel. Je wilt je thuis terug. Maar kun je Hamas terecht praten, nee dat ook niet. Ook Hamas vergiet bloed. Ik denk dat ook zij ooit 'goedbedoeld' zijn begonnen maar ook getransformeerd zijn in een terreurorganisatie zoals de FARC etc. Israel is wellicht de machtigste militaire kracht van het Midden-oosten, mede door backup van de VS. Daardoor ook het meest gehaat, net als de VS. Joden zijn in ieder geval niet de zielige martelaars die ze na WW2 vaak claimden te zijn. Als ik moest kiezen, sympathiseer ik hoewel van Joodse komaf toch liever Palestina maar niet qua handelswijze.

Al Qaeda is niet echt te vergelijken met Hamas dat zich vooral op een enkele vijand richt... Al Qaeda is tegen de gehele westerse wereld, en wil een totale fundamentalistische moslimstaat. Ik weet wel welke ik het liefst zie verdwijnen.

Uiteindelijk zijn wij, de westerlingen, de grootste boosdoeners van alles. De staat Israel, Irak, Al Qaeda... allemaal 'gemaakt' door ons. Troep is naar het midden-oosten verschoven, en daar is dan ook de meeste rotzooi aan de hand.

Level 23 92%

Nog 631 XP voor level 24

amen @ dural _0_

Level 26 94%

Nog 538 XP voor level 27

Israël mag dan zeggen "gericht" aan te vallen, maar je maakt mij niet wijs dat dit alleen Hamas treft.

De Gazastrook is zaterdagmiddag door Israëlische artillerie onder vuur genomen. Dat meldde de Israëlische krant Haaretz. Volgens getuigen wordt onder meer Gaza-stad bestookt. Israël voerde tot dusver alleen aanvallen uit met vliegtuigen en raketten.

Als je met artillerie op een drukke stad gaat schieten ben je ook echt niet meer bezig met gericht vuren.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Die Hamas leiders moeten zich dan niet zo laf tussen de burgers verstoppen. :O

Nogmaals ik doe niet alsof Israel zo onschuldig is... maar die Palesteinen zijn nog erger.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.